KAMP: vs DONCASTER, tirsdag 23/8 2011, kl 20.45 (norsk tid) (LIGACUP)

Started by Hobben, August 21, 2011, 16:48:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

viking

The Magnificents

tidleg å tenkja på ekstra omg ... me har nok krutt på benkjen til å avgjere dette! Clayton man! =)
Leeds Leeds Leeds!!

Cbas10an

Quote from: Andersen on August 23, 2011, 21:24:19
Jeg også , kanke komme grinete i barnehagen på jobb, med lite søvn og evnt eksraomganger. :D

Bedre med ekstraomganger og seier, enn tap etter 90 min!
MOT

Joachim

Hobben

Jeg også , kanke komme grinete i barnehagen på jobb, med lite søvn og evnt eksraomganger. :D

Jeg møter alltid snille fjes på gutter & jenter som sier: Heia Leeds, hver eneste morgen, og da er det verdt å vær oppe litt lengre en vanlig :D
Rogaland Whites

dansale

Quote from: Cbas10an on August 23, 2011, 21:27:00

Bedre med ekstraomganger og seier, enn tap etter 90 min!

word!
Forza Leeds!

Andersen

Noen fra Horten / Tønsberg området inne på forumet i kveld ?

Andersen

Tom S

COME ON LEEDS !!

tobn på tur

Tar jeg ikke feil har Nunez scoret i alle tellende kamper han har startet? kan hende de har sagt det på radioen i tillegg.

dansale

MOT! WE ALL LOVE LEEDS! WE ALL LOVE LEEDS!! WE ALL LOVE LEEDS!!!

MOT!!
Forza Leeds!

LEO

Vi har ikke råd til å la Nunez være reserve.  Han er midtbane spiller og scorer omtrent i alle matcher og han bidrar med smarte passninger etc. 

Grayson slutt å bruke antatt  beste spillere.  Nunez er blant de fire beste spillerne dine.

Howson virker tam også i dag.

kalle_92

Quote from: LEO on August 23, 2011, 21:37:37
Vi har ikke råd til å la Nunez være reserve.  Han er midtbane spiller og scorer omtrent i alle matcher og han bidrar med smarte passninger etc. 

Grayson slutt å bruke antatt  beste spillere.  Nunez er blant de fire beste spillerne dine.

Amen!

Per Arne

Trond90

Kom hjem fra trening nå, kjekt og se at Nunez fortsetter å score  :) MOT!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Andersen

Sander

Tror ikke vi hadde fungert like godt med Nunez, Gradel og Snodgrass og bare Clayton som ordinær sentral midtbane i en 4-4-2. Men med rotasjon mellom de tre første karene, kan dette bli veldig bra :)

dansale

Quote from: Per Arne on August 23, 2011, 21:42:13
Quote from: Andersen on August 23, 2011, 21:27:51
Noen fra Horten / Tønsberg området inne på forumet i kveld ?

Trenger du en date?

;)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forza Leeds!

sveifors

Samme ifjor også, Somma scoret hele tiden, allikevel ble han benket.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Andersen

soumoh

We'll be back.

dansale

Forza Leeds!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Tom S

Nokon må fortelle gutta våre at når dommeren blåser kampen igang, da er det kamp!
COME ON LEEDS !!

dansale

Forza Leeds!