Skrevet av Emne: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, 10/9 2011  (Lest 79210 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kokkentor

KAMP: vs CRYSTAL PALACE, 10/9 2011
« på: September 04, 2011, 13:41:57 »


Kamp mot Crystal Palace på Elland Road lørdag 10.september 2011, kl 16.00.


Kamp 2 i 2010-11 - 25/4-2011: SEIER 2-1
http://www.leedsunited.com/matchreport/20101204/leeds-2-crystal-palace-1_2247678_52167
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,17782.0.html


Kamp 1 i 2010-11 - 4/12-2010: TAP 0-1
http://www.leedsunited.com/matchreport/20110425/crystal-palace-1-leeds-0_2247678_52461
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15476.0.html
(Med info om tidligere oppgjør!)



Over til trådstarter:

Det er nå de trenger vår støtte, rype jakten som startet lørdag får vente :-) reiser over og synger med Leeds fansen MOT !!!
« Siste redigering: September 11, 2011, 11:22:35 av Promotion 2010 »

sportcarl1

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #1 på: September 04, 2011, 13:46:02 »
instämmer, hoppas på en lyckad fotbollsresa
 

Tom S

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #2 på: September 04, 2011, 14:00:57 »
Med den labre poengfangsten sålangt i sesongen er vi rimelig nødt til å plukke alle 3 poeng i denne.
Klarer gutta å fortsette det gode spillet fra Ipswich er eg ganske trygg på seier.

Lite spørsmål om v.backen ettersom Aidy er ute.
Ser ikkje vekk frå at Larry køyrer denne oppstillingen:
Lonergan
Lees - Paddy - AOB - O'Dea
Snoddy - Howson - Clayton - Sam
Keogh - McC

Spennende om Becchio får eit innhopp i denne, om han bruker Nunez eller Sam for Gradel og kven som tar v.backplassen.
Evt om det er komt til nokre nye fjes i form av lån.

Faen så kjedelig med helger uten kamp, gleder meg til neste helg!
COME ON LEEDS !!

Somma27

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #3 på: September 04, 2011, 14:16:41 »
Enig! Nå skal det virkelig støttes! Drar nedover til helga ;) MOT

sportcarl1

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #4 på: September 04, 2011, 14:37:22 »
Med den labre poengfangsten sålangt i sesongen er vi rimelig nødt til å plukke alle 3 poeng i denne.
Klarer gutta å fortsette det gode spillet fra Ipswich er eg ganske trygg på seier.

Lite spørsmål om v.backen ettersom Aidy er ute.
Ser ikkje vekk frå at Larry køyrer denne oppstillingen:
Lonergan
Lees - Paddy - AOB - O'Dea
Snoddy - Howson - Clayton - Sam
Keogh - McC

Spennende om Becchio får eit innhopp i denne, om han bruker Nunez eller Sam for Gradel og kven som tar v.backplassen.
Evt om det er komt til nokre nye fjes i form av lån.

Faen så kjedelig med helger uten kamp, gleder meg til neste helg!

verkar vansinnigt att släppa in bechio, han har ju varit borta i ett halvår och har ju inte ens en reserlagsmatch i bagaget, osäker om han dessutom börjat träna för fullt med a-laget än, men han är på gång, men vi bör ge honom minst en månad i lugn och ro
 

Gufrias

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #5 på: September 04, 2011, 14:56:50 »
Ønsket lagoppstilling:

Loner
Lees - Paddy - O'Dea - Taylor
Snoddy - Jonny - Clayton - Nunez
Keogh - McCormack

Ikke imponert over AOB's form, og unge Taylor gjorde såvidt jeg har forstått et bra innhopp mot Doncaster. (Og så er det noe fristende med å spille en venstreback på venstrebacken...)

Nå som Max er borte, mener jeg at Nunez' tid har kommet. Kan han spille venstreving for Honduras, kan han også gjøre det for Leeds.

Og så håper jeg Becchio får et kvarters tid mot slutten.
Hekta på Leeds siden 1974

Tom S

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #6 på: September 04, 2011, 19:03:14 »
Med den labre poengfangsten sålangt i sesongen er vi rimelig nødt til å plukke alle 3 poeng i denne.
Klarer gutta å fortsette det gode spillet fra Ipswich er eg ganske trygg på seier.

Lite spørsmål om v.backen ettersom Aidy er ute.
Ser ikkje vekk frå at Larry køyrer denne oppstillingen:
Lonergan
Lees - Paddy - AOB - O'Dea
Snoddy - Howson - Clayton - Sam
Keogh - McC

Spennende om Becchio får eit innhopp i denne, om han bruker Nunez eller Sam for Gradel og kven som tar v.backplassen.
Evt om det er komt til nokre nye fjes i form av lån.

Faen så kjedelig med helger uten kamp, gleder meg til neste helg!

verkar vansinnigt att släppa in bechio, han har ju varit borta i ett halvår och har ju inte ens en reserlagsmatch i bagaget, osäker om han dessutom börjat träna för fullt med a-laget än, men han är på gång, men vi bör ge honom minst en månad i lugn och ro

Etter det eg har fått med meg har Becchio begynt treningen med gutta igjen og det er mulig han får nokre minutt i ein reservekamp til veka.
Galskap å kaste Becchio inn frå start, men 10 minutt på tampen kan vere ok. Men, dette regner eg med legeteamet i Leeds har full kontroll på ;)
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #7 på: September 04, 2011, 19:21:24 »
Med den labre poengfangsten sålangt i sesongen er vi rimelig nødt til å plukke alle 3 poeng i denne.
Klarer gutta å fortsette det gode spillet fra Ipswich er eg ganske trygg på seier.

Lite spørsmål om v.backen ettersom Aidy er ute.
Ser ikkje vekk frå at Larry køyrer denne oppstillingen:
Lonergan
Lees - Paddy - AOB - O'Dea
Snoddy - Howson - Clayton - Sam
Keogh - McC

Spennende om Becchio får eit innhopp i denne, om han bruker Nunez eller Sam for Gradel og kven som tar v.backplassen.
Evt om det er komt til nokre nye fjes i form av lån.

Faen så kjedelig med helger uten kamp, gleder meg til neste helg!

verkar vansinnigt att släppa in bechio, han har ju varit borta i ett halvår och har ju inte ens en reserlagsmatch i bagaget, osäker om han dessutom börjat träna för fullt med a-laget än, men han är på gång, men vi bör ge honom minst en månad i lugn och ro

Etter det eg har fått med meg har Becchio begynt treningen med gutta igjen og det er mulig han får nokre minutt i ein reservekamp til veka.
Galskap å kaste Becchio inn frå start, men 10 minutt på tampen kan vere ok. Men, dette regner eg med legeteamet i Leeds har full kontroll på ;)
Ja,under Grayson har vi jo aldri sett utrente spillere som spiller fra start..... ;)

Kato

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #8 på: September 04, 2011, 20:58:58 »
Meget viktig kamp. Tror denne fort gir en pekepinn på hvilken retning denne sesongen tar
 

DenHviteYeboah

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #9 på: September 04, 2011, 22:57:49 »
Meget viktig kamp. Tror denne fort gir en pekepinn på hvilken retning denne sesongen tar
Retningen er gitt for lenge siden...

Bjorn

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #10 på: September 05, 2011, 11:38:13 »
Meget viktig kamp. Tror denne fort gir en pekepinn på hvilken retning denne sesongen tar
Retningen er gitt for lenge siden...

JA! Oppover!  ;D Deilig med kamp igjen. Alt for langt opphold når det er landskamper.
Satser på at ikke Becchio er klar ennå. Tror vi drar iland 3 poeng og 2-0 i sekken.

MOT
Marching On! 4276

Joe Jordan

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #11 på: September 05, 2011, 12:17:41 »
Meget viktig kamp. Tror denne fort gir en pekepinn på hvilken retning denne sesongen tar
Retningen er gitt for lenge siden...

JA! Oppover!  ;D Deilig med kamp igjen. Alt for langt opphold når det er landskamper.
Satser på at ikke Becchio er klar ennå. Tror vi drar iland 3 poeng og 2-0 i sekken.

MOT

Det tror jeg også. La oss ihvertfall vise at vi ikke trenger en Jonatan Parr på venstreflanken.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #12 på: September 06, 2011, 13:26:44 »
Iflg. Grayson er Becchio på gang og det er godt å høre!! Her trenger vi virkelig et godt resultat. Håper de snart kuter ut disse landskamp-ukene som virker forstyrrende inn på oss Leedsfans altså... ::)
Yeboahs vitne

reievang

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #13 på: September 06, 2011, 13:50:50 »
taper vi denne her + 2 til  jeg tviler på at vi har noen til å lede leeds u, jeg håper vi vinner, har mine store tvil ???

B_Ød

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #14 på: September 06, 2011, 14:10:47 »
ser nok at venstresiden var kan få det litt tøfft her, med Aidy ute, og Max's defensive fibre borte, kan vi fort bli litt svake her ja..så vi får presse CP til å komme på vår høyere side da  ;)
Ups & Ups!!

Joe Jordan

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #15 på: September 06, 2011, 15:42:55 »
ser nok at venstresiden var kan få det litt tøfft her, med Aidy ute, og Max's defensive fibre borte, kan vi fort bli litt svake her ja..så vi får presse CP til å komme på vår høyere side da  ;)

Det kan fort bli veldig stusselig på venstresiden ja. Nunez kan vel forsåvidt spille på venstre kant men han har vel ikke et defensivt fiber i kroppen?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Torpe-do

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #16 på: September 06, 2011, 18:21:27 »
ser nok at venstresiden var kan få det litt tøfft her, med Aidy ute, og Max's defensive fibre borte, kan vi fort bli litt svake her ja..så vi får presse CP til å komme på vår høyere side da  ;)

Det kan fort bli veldig stusselig på venstresiden ja. Nunez kan vel forsåvidt spille på venstre kant men han har vel ikke et defensivt fiber i kroppen?

Har vel også alternativet å slenge Snoddy på venstre, eller kan ikke Nunez spille høyre? Tenkte da får vi vel forhåpentligvis èn med defansive fibre på hver side, i det minste.


B_Ød

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #17 på: September 09, 2011, 14:47:50 »
spennende blir det åkkesom..skal bli interessant å se hvordan gutta løser dette.
Lyt nok ha meg en øl da gitt  :D
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #18 på: September 09, 2011, 21:40:23 »
Vinner vi ikke denne kampen så begynner jeg å  :'( :'( :'(
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #19 på: September 09, 2011, 22:10:11 »
Forventer enveiskjøring og en grei 3-0 seier. Alt annet vil sjokkere meg  :)

Per Arne

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #20 på: September 09, 2011, 22:14:51 »
taper vi denne her + 2 til  jeg tviler på at vi har noen til å lede leeds u, jeg håper vi vinner, har mine store tvil ???

Tja, 3 tap resten av sesongen er vel ikke så halvgæernt...?

 ;)

LEO

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #21 på: September 10, 2011, 09:45:39 »
Taper vi denne da er det den dårligste sesong starten på over 30-tretti år. :o
 

SDalen

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #22 på: September 10, 2011, 10:37:44 »
Leeds - Crystal Palace
Ingen toppstart for Leeds som kun har bokført en seier på de fem første seriekampene. men har slitt med store skadeproblemer og det må ta noe av skylden. Gjorde en sterk bortekamp mot West Ham i nest siste seriekamp (2-2), men tapte altså 1-2 borte for Ipswich sist. Til lørdagens hjemmekamp kan så mange som fem spillere være tilbake etter skader, inkludert goalgetter Luciano Becchio og midtbaneterrieren Michael Brown og gode Billy Pointer, samt forsvarsspillerne Alex Bruce og Leigh Bromby. Finnen Mikael Forssel er hentet på lån og gir også valgmuligheter for manager Simon Grayson.

Tre strake hjemmeseire i de tre siste tilsvarende og et klart forsterket Leeds-lag skal ha en flott vinnersjanse her. 1,70 er betalingen for at Leeds vinner, det er ikke mer enn det må være. Vi kombinerer Leeds med et svært formsterkt lag fra Championship.

Nettavisen er GODT informert! :p
Rogaland whites!

kongsmo

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #23 på: September 10, 2011, 10:51:40 »
Mikael Forssel er vel neppe hentet på lån siden han var free transfer spiller som var uten klubb siden juni....  ::)

ellers så er jeg helt sikker på seier idag, er jo bare det som er godt nok.... tipper det blir en enkel kamp og en stor seier  8)

MOT
"SNIFFER"

Jon R

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #24 på: September 10, 2011, 11:54:11 »
Til lørdagens hjemmekamp kan så mange som fem spillere være tilbake etter skader, inkludert goalgetter Luciano Becchio og midtbaneterrieren Michael Brown og gode Billy Pointer, samt forsvarsspillerne Alex Bruce og Leigh Bromby. Finnen Mikael Forssel er hentet på lån og gir også valgmuligheter for manager Simon Grayson.



Er spent på han gode Billy Pointer. Akademispiller?  ::)
Jon R.

auren

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #25 på: September 10, 2011, 12:01:00 »
Kun seier som er godt nok i dag, og det vet spillerne. Kanskje derfor litt ekstra press som ligger på dem. Tipper vi vinner, men for en gangs skyld ikke imponerer nevneverdig spillemessig. En skral 2-1 seier eller 1-0. Og det holder i massevis!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sander

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #26 på: September 10, 2011, 12:39:55 »
Leeds - Crystal Palace
Ingen toppstart for Leeds som kun har bokført en seier på de fem første seriekampene. men har slitt med store skadeproblemer og det må ta noe av skylden. Gjorde en sterk bortekamp mot West Ham i nest siste seriekamp (2-2), men tapte altså 1-2 borte for Ipswich sist. Til lørdagens hjemmekamp kan så mange som fem spillere være tilbake etter skader, inkludert goalgetter Luciano Becchio og midtbaneterrieren Michael Brown og gode Billy Pointer, samt forsvarsspillerne Alex Bruce og Leigh Bromby. Finnen Mikael Forssel er hentet på lån og gir også valgmuligheter for manager Simon Grayson.

Tre strake hjemmeseire i de tre siste tilsvarende og et klart forsterket Leeds-lag skal ha en flott vinnersjanse her. 1,70 er betalingen for at Leeds vinner, det er ikke mer enn det må være. Vi kombinerer Leeds med et svært formsterkt lag fra Championship.

Nettavisen er GODT informert! :p


Haha! Herlig artikkel ;D
 

rober

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #27 på: September 10, 2011, 12:54:26 »
Billy Paynter har foretatt et navnebytte til det mer lovende Pointer i håp om å lykkes i jakten på mål og poeng. :P

http://no.wikipedia.org/wiki/Pointer

Odin

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #28 på: September 10, 2011, 13:21:12 »
Husker vi var på tilsvarende kamp ifjor, Palace ledet 1-0 til pause og kunne lett hatt flere mål. Vi kjempet oss til en litt heldig 2-1 seier etter 2 sene scoringer....Becchio.... tar gjerne reprise iår

Hobben

Sv: Leeds - Crystal P 10 sept
« Svar #29 på: September 10, 2011, 13:44:56 »
Etter en perfekt Leeds-konsert og bursdag i går kveld på Bryne, så håper jeg Leeds-topper det i dag med tre poeng :)
Rogaland Whites