Peterborough-Leeds, 22. oktober kl 12 (dagstur)

Started by Geiremann, September 04, 2011, 20:57:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Geiremann

Vurderer å få til denne kampen som endagstur.

Fly Rygge-Stansted, avreise 07.05, lander 08.00.
Tog Stansted-Peterborough, avreise 08.25, framme 09.50.
Pub (usikker på åpningstid), kamp.
Tog Peterborough-Stansted, avreise 15.18, framme 16.45.
Fly Stansted-Rygge, avreise 18.35, lander 21.35.

Fly tur/retur, 364 kr (inkludert alle avgifter)
Tog tur/retur, tilsammen 12 pund.

Den vanskeligste jobben blir å få godkjennelse av sjefen hjemme (mange bursdager og mye som skjer i helgene), og kanskje å få tak i bortebilletter.

Noen andre som har sett på denne?
Member of "The Peterborough eight".

Geir Magne

En kompis og jeg skal til Leeds hele uka og tenker dra på denne. Er litt usikker på billettene. Jeg er MC-medlem og ikke han. Jeg kan nok få tak i en billett men neppe to. Kanskje bedre å kjøpe fra Pererborough og sitte blant hjemmefansen. Må oppgi å være nøytral turist i så fall, antar jeg.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

RuneR

Godt tenkt, Geir. 
Har aldri vært på dagstur for å se Leedskamp i England.
Dette må prøves, og flybillett er nå handlet inn, så får vi satse på at vi får tak i bortebillett.
We all love Leeds!
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

morty

Da er fly bokka Rune , da gjenstår bare bilett og transport ned til Rygge  ;D

Woody

Quote from: morty on September 14, 2011, 06:31:54
Da er fly bokka Rune , da gjenstår bare bilett og transport ned til Rygge  ;D

BLODIG urettferdig og heilt utenkeleg for oss som bur meir enn 64 min fra sinsen xet,men god tur lakabådla ;D
LIFE IS LEEDS

morty

Geiremann

Flybillett kjøpte jeg før jeg starta tråden, og nå ser det ut til at sjefen hjemme sier ja til tur. Kampbillett blir neste oppgave, og deretter er det bare å glede seg til en dag med godt selskap, øl og Leeds  :)

WE ALL LOVE LEEDS!

stikles

Avslutter rundturen i England med Peterborough-Leeds kl 12.00 før vi kjører direkte til Reading Soton kl 17.20. Kamp nr 7 og 8 på Balløya i løpet av 11 dager

morty

Geiremann

Quote from: morty on September 28, 2011, 21:56:10
Billett i orden ( seating)  ;)

Jeg må nok vente til mandag og håpe på ledige billetter til "members"  :(

Odin

Fikk members billetter idag og skal i Leeds svingen. Det blir nydelig. Ikke noe problem å få tak i hjemmebilletter, de ser fortsatt on general sale. For dere som reiser fra Rygge ankomst Stanstead kl 08:00, det er noen ganger kø i immigration/passkontroll, så det kan holde hardt å nå 08:25 toget. Sjekk neste alternativ...

Geiremann

Billett kom i posten i dag!
Moy's End Terrace :)
Da er det bare å kjøpe togbilletter, så er jeg klar!

morty

Blir nok en fin tur detta , reiser ned til Rygge med Inge og Rune , blir morro  ;)

RuneR

"Tickets in the home areas for the clash with Leeds United at London Road on Saturday have now sold out.
Leeds are expected to sell out their entire allocation and a capacity crowd of over 14,000 is anticipated (subject to season ticket holder appearance)."

Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"