Skrevet av Emne: SPILLER: Mikael Forssell  (Lest 17043 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsulf

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #30 på: ſeptember 08, 2011, 22:06:26 »
Spennende nok dette forsåvidt, men ligger det an til en 5-0-5 formasjon fremover nå?

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #31 på: ſeptember 08, 2011, 22:23:55 »
Nostalgi!

Pleide alltid å kjøpe Forssell fra Chelsea når jeg spilte FA Manager på PS1. Var en uslepen diamant, og et godt kjøpt. Spillet var fra 2000/2001, så Leeds var fortsatt i PL. Ah, minner!

Tviler på at han fortsatt er en uslepen diamant, men han er hvertfall et navn i motsetning til leiesoldatene vi alltid skaffer...

Tror han kan bli et godt kjøp :)

DanskLeedsGut

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #32 på: ſeptember 09, 2011, 03:37:31 »
Er også veldig skeptisk, til om han holder nivået!
Spilt 106 kamper de siste 7 årene og scora 20 mål, men håper jo han overrasker!!

En ringe trøst! Billy Paynter spillede vel 30 kampe for Leeds sidste sæson og scorede 1!

Jeg selv som angriber har spillet 18 kampe med 0 mål - nu er jeg keeper ;)

Forssell skal nok vise noget! Bliver spændende mod Palace lørdag om det er McCormack/Keogh, McCormack/Forssell eller Keogh/Forssell :)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Hobben

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #33 på: ſeptember 09, 2011, 07:21:37 »
En spiller jeg har hørt om har signert for Leeds :O :O :O ? ? ?

Men har tro på Forssell, tenner litt på tanken med han og Keogh på topp mot Palace :D!
Rogaland Whites

Hobben

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #34 på: ſeptember 09, 2011, 07:25:24 »
Rogaland Whites

Kato

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #35 på: ſeptember 09, 2011, 07:30:26 »
Grella in disguise
 

auren

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #36 på: ſeptember 09, 2011, 08:09:26 »
http://www.leedsunited.com/news/20110908/mikaels-hunger-at-historic-club_2247585_2444908

Synes det går litt inflasjon i superlativene til finnen her. Just one of those talks...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #37 på: ſeptember 09, 2011, 08:16:26 »
Er også veldig skeptisk, til om han holder nivået!
Spilt 106 kamper de siste 7 årene og scora 20 mål, men håper jo han overrasker!!

En ringe trøst! Billy Paynter spillede vel 30 kampe for Leeds sidste sæson og scorede 1!

Jeg selv som angriber har spillet 18 kampe med 0 mål - nu er jeg keeper ;)

Forssell skal nok vise noget! Bliver spændende mod Palace lørdag om det er McCormack/Keogh, McCormack/Forssell eller Keogh/Forssell :)

Så det du sier, er at Forsell kan være henta inn for å være backup på keeperplassen?  ;D

Cherry

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #38 på: ſeptember 09, 2011, 08:50:46 »
Som skadefri er Forsell en klassespiller!!  Gleder meg til å se han score i Leeds drakt!
Bra dette her....kom med ett par til..
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #39 på: ſeptember 09, 2011, 10:09:31 »
Får bar gi han tillit til han beviser det motsatte. Akkurat nå er jeg totalt likegyldig til hvem som kommer inn. Hent tilbake Flo for den sakens skyld. For slik jeg ser det er det totalt urealistisk å ha forhåpninger om signinger som vil styrke laget

Joe Jordan

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #40 på: ſeptember 09, 2011, 10:34:20 »
Ønsker Forssell velkømin tel gards.

Ekstremt mange spissalternativer nå. Ikke fullt så mye kvalitet å velge mellom i de andre lagdelene dessverre. Foreløpig.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #41 på: ſeptember 09, 2011, 10:34:21 »
går krabaten rett inn på topp i morra eller?
Ups & Ups!!

Frode

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #42 på: ſeptember 09, 2011, 10:36:51 »
går krabaten rett inn på topp i morra eller?
På benken. Inn i det 67 min ... og scorer i debuten.  (tror jeg)
 

B_Ød

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #43 på: ſeptember 09, 2011, 11:09:50 »
går krabaten rett inn på topp i morra eller?
På benken. Inn i det 67 min ... og scorer i debuten.  (tror jeg)
dæ trur je å, men kjæm itte innpå før i det 73ne minnutt ama :D
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #44 på: ſeptember 09, 2011, 12:28:12 »
går krabaten rett inn på topp i morra eller?
På benken. Inn i det 67 min ... og scorer i debuten.  (tror jeg)
dæ trur je å, men kjæm itte innpå før i det 73ne minnutt ama :D
Nei, Grayson bytter ALDRI før det har gått minst 75 minutter dersom det ikke er skade eller røde kort....
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #45 på: ſeptember 09, 2011, 13:23:36 »
Han er ikke kjøpt, men signert. Koster ikke no å få inn. Fungerer han ikke er det bare å returnere ham hjem til Pekka og Toivonen når kontrakten går ut!!

Jeg er spent på ham, husker hvor god han kunne være i sin tid i Chelsea og også Birmingham. Tøff spiss og jeg håper han har noe av dette i behold. Finsk sisu!!! Velkommen skal du være Mr. Forsell!!
Yeboahs vitne

AndyMathie

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #46 på: ſeptember 09, 2011, 15:00:10 »
Alltid artig å kommentere nysigneringer så man i ettertid kan se om man traff på sine spådommer(tenker på Clayton tråden spesiellt). Blir fornøyelig lesning for mange i etterkant både den ene og den andre veien.

Når det gjelder Mikael Forssell så kan ikke jeg se hva vi egentlig skal med han i forhold til at når Becchio er tilbake så spiller vi sikkert med en spiss igjen. Hva er da poenget å signere enda en spiss som ligne langt mer på McCormack enn Becchio. Så tror dette blir en bommert, men gamblingen på han kan jo være verdt det da han sikkert ikke har allverden i lønn i tillegg til at om han finner gammel form faktisk kan føre oss tilbake der vi hører hjemme..
We are Leeds and we are proud of it!

nord

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #47 på: ſeptember 09, 2011, 15:16:40 »
det er positivt at få en nordisk spiller i Leeds truppen :-) så må vi håbe at han leverer varen  ;D
 

lojosang

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #48 på: ſeptember 09, 2011, 16:31:17 »
Da uttaler jeg meg uhyre skeptisk til denne mannen.
Funka på Gradel.   ;D
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #49 på: ſeptember 09, 2011, 16:51:34 »
Forssell var en brukbar spiller. Jeg vet lite om han nå. Vi får bare krysse fingrene for at han kan få en ny vår i United uten skader.
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #50 på: ſeptember 09, 2011, 19:39:53 »
Etter mitt syn en signering med potensiale , kan bli veldig bra om han er fit og kampsugen kan bli helbom om han ikke er shape. Spent på hva han kan få til. I utgangspunktet positiv.

euphor9

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #51 på: ſeptember 09, 2011, 20:01:42 »
Har det noen gang vært en Finsk spiller før i Leeds United?   Anyone?

auren

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #52 på: ſeptember 09, 2011, 20:15:56 »
Har det noen gang vært en Finsk spiller før i Leeds United?   Anyone?

Eeehh. Husker du ikke stjernen Sebastian Sorsa?? HELLOOOO???  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ove

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #53 på: ſeptember 09, 2011, 20:35:37 »
Jeg tror dette blir en bra signering. Har spilt på høyt nivå og trent med oss en stund, så trenerteamet har hatt god tid til å vurdere han.

Det er kanskje ikke spissplassen det er viktigst å styrke nå, men det virker som om Paynter er på vei ut, Keogh til på lån til årsskiftet og Somma langtidsskadet, så det er kanskje ikke så dumt å hente en spiss til.

 

Kickthemdown

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #54 på: ſeptember 09, 2011, 22:14:04 »
Jeg tror dette blir en bra signering. Har spilt på høyt nivå og trent med oss en stund, så trenerteamet har hatt god tid til å vurdere han.Det er kanskje ikke spissplassen det er viktigst å styrke nå, men det virker som om Paynter er på vei ut, Keogh til på lån til årsskiftet og Somma langtidsskadet, så det er kanskje ikke så dumt å hente en spiss til.


;D

Perfekt super sub.

Andersen

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #55 på: ſeptember 10, 2011, 14:21:27 »
Velger å gi denne mannen en sjanse før vi eventuellt hyler opp og sier at dette var enda en feilsignering av SG. Men hadde helst ønsket meg en ny god venstre back, og en ny på midtbanen . Vi begynner å få mange spisser å velge mellom nå, og det er jo et hyggelig problem for SG. LEEDS4EVER

oivindh

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #56 på: ſeptember 11, 2011, 11:24:44 »
Forsell ødela min første kamp live på Elland Road i 2003 ved å score for Birmingham (0-2), så han skal score VELDIG mange mål for oss før han blir godtatt av meg... Slikt sitter i LEEENGE !!! Slik er det med den saken...

LEO

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #57 på: ſeptember 11, 2011, 13:40:24 »
Forsell velkommen, du vil bli tatt ut før Keogh og Paytner.   :P
 


Torpe-do

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #59 på: Oktober 12, 2011, 16:47:34 »
Hehe cool :)