Beklager. Men jeg bryter mitt prinsipp

Started by h.b, September 17, 2011, 11:04:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ollan

Ollan

p0ndus

Egen vinning fremfor eget prinsipp , penga rår ra ra ra  ;)

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Synes det er urettferdig å kritisere h.b for dette. Klart jobben må gå foran personlige meninger!
Hekta på Leeds siden 1974

Rudi G.

Quote from: h.b on September 17, 2011, 22:05:04
Quote from: DenHviteYeboah on September 17, 2011, 22:00:08
ajajaj...ikke bra Håkon ;)
regner med du har ligget søvnøs et par netter med å tenke på at dine hardt ervervede penger havner i kjeltringens dype lommer.. ;D
DHY-tilgir i dette tilfellet :) :)

Jeg har faktisk tenkt tanken på å betale noen her inne for en bilett de allikevel ikke trenger. På den måten får de med sesongkortet penger og ikke ... .....

God plan Håkon ;D

God tur, MOT!

Hobben

God tur!

Gleder meg til å se bildene og håper de vil være med på å pryde min vakre Leeds-stue. :)
Rogaland Whites

fmtj

Quote from: Gufrias on September 18, 2011, 19:35:51
Synes det er urettferdig å kritisere h.b for dette. Klart jobben må gå foran personlige meninger!

Javisst, klart penger spiller en stor rolle, må jo ha smør på brødskiva, ikke sløse og være uansvarlig, betale høyelønninger til bortskjemte spillere, må jo ta oppdraget og fotojobben, må tjene penger, kan ikke åpne lommeboka i utide...... ;D Mye felles trekk i tankegangen her blant mennesker som skjønner dette med å tjene penger og sånn....he he he, God tur for svingene, nyt banen, spillet, kampen, byen og middagen sammen med Ken bates... ;)
Yeboahs vitne

fmtj

Quote from: h.b on September 17, 2011, 21:56:29
Quote from: Gufrias on September 17, 2011, 21:52:31
Jeg ønsker deg god tur, overlegen hjemmeseier og et knippe førsteklasses bilder.

Takker. Blir de bra så legges de antagelig ut for salg på nyåret for de som vil ha slike bilder i min spasielle stil hengende på veggen hos seg selv. Link til den type stil jeg har er http://www.flickr.com/photos/photoberger/

Du er skikkelig god!!! Fantastisk fine bilder!!
Yeboahs vitne

Blank_File

Quote from: fmtj on September 19, 2011, 09:49:48
Quote from: h.b on September 17, 2011, 21:56:29
Quote from: Gufrias on September 17, 2011, 21:52:31
Jeg ønsker deg god tur, overlegen hjemmeseier og et knippe førsteklasses bilder.

Takker. Blir de bra så legges de antagelig ut for salg på nyåret for de som vil ha slike bilder i min spasielle stil hengende på veggen hos seg selv. Link til den type stil jeg har er http://www.flickr.com/photos/photoberger/

Du er skikkelig god!!! Fantastisk fine bilder!!

Syns også det var en del bra her. Legger du ut de du tar på Elland Road så skal du ikke se bort i fra at jeg kan ha et par å på veggen i mitt nye hus! :)