Beklager. Men jeg bryter mitt prinsipp

Started by h.b, September 17, 2011, 11:04:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Jeg må desverre si at jeg skal bryte min regel om aldri å se Leeds på Elland Road så lenge ... .....  er i klubben.
Jeg skal over til Elland Road og kampen den 17 desember mot Reading. Kan dere tilgi meg. Grunnen er såre enkel. Jeg skal fotografere på banen og lage bilder i min stil av banen. Så kanskje mine sure penger til klubben faktisk kan bli til inntekts ervervelse for meg etterhvert. For jeg har fått endel henvendelser fra mine Engelske venner på Facebook om jeg ikke kan ta og gjøre noen bilder av Elland Road i min stil. Da blir det også flere bilder av selve Leeds i tillegg til York der jeg skal bo
Men Beklager til alle min følgesåtter som heller ikke vil besøke Elland Road sålenge ... ..... er sjef der. Kan dere tilgi meg  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

ollan

Quote from: h.b on September 17, 2011, 11:04:08
Jeg må desverre si at jeg skal bryte min regel om aldri å se Leeds på Elland Road så lenge ... .....  er i klubben.
Jeg skal over til Elland Road og kampen den 17 desember mot Reading. Kan dere tilgi meg. Grunnen er såre enkel. Jeg skal fotografere på banen og lage bilder i min stil av banen. Så kanskje mine sure penger til klubben faktisk kan bli til inntekts ervervelse for meg etterhvert. For jeg har fått endel henvendelser fra mine Engelske venner på Facebook om jeg ikke kan ta og gjøre noen bilder av Elland Road i min stil. Da blir det også flere bilder av selve Leeds i tillegg til York der jeg skal bo
Men Beklager til alle min følgesåtter som heller ikke vil besøke Elland Road sålenge ... ..... er sjef der. Kan dere tilgi meg  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

har du sendt søknad til klubben for å få lov til å ta bilder???? Måtte du brenne i helvete og ende i den dypeste avgrunn for å bryte dine prinsipper... ;) (noe vi alle gjør innimellom)  satser på at du får en fin tur og klarer å få til gode bilder... PS.Måtte du melde deg inn i members for å få lov til å entre indre bane? ;D ;D ;D

forsiktig med flytende føde 8)

h.b i lommeboken til Bates, h.b i lommeboken til bates ;D

MOT
Ollan

4ever arcticwhite

Prinsipper er bra, og enkle å holde, så lenge de ikke strider imot noe man har lyst til å gjøre ;D

God Tur, du rekker vel å bryte prinsippet ditt et par ganger til i løpet av sesongen dersom Leeds mot formodning er med i toppen mot slutten av sesongen ;)
The future's so White I've got to wear shades 8)

asLeeds

Men Beklager til alle min følgesåtter som heller ikke vil besøke Elland Road sålenge ... ..... er sjef der. Kan dere tilgi meg  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Hadde det ikkje vært enklere å sende PM til dei få det gjelder? ;)

God tur hb.
DALHEIM WHITES

dansale

Couldn't care less

Men jeg ønsker deg en god tur HB!  :)
Forza Leeds!

Cherry

..ja, dette var alvorlige nyheter!! ;D

God tur!

Håkon

Er dette en sak?

Støtter klubben og laget uansett ledelse - MOT
Leeds for alltid

lojosang

Quote from: asLeeds on September 17, 2011, 11:34:43
Hadde det ikkje vært enklere å sende PM til dei få det gjelder? ;)

God tur hb.

Er usikker på om man KAN sende PM til seg selv.  ;D

God tur, Håkon.
- Leif Olav

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Bare personer uten moral som bryter sine prinsipper. Så dette vil jeg tro er sant !

SDalen

Passer seg vel best med et godt gammelt: "LOL" her. Off topic
Rogaland whites!

Per Arne

Begriper knapt at du i det hele tatt gidder å lage en tråd for dette? Er det noen som ikke driter i om du boikotter eller ikke ???

;)

baste

Synes det er bra du drar, og helt greit for meg at du kringkaster det. Off topic eller ikke er mindre viktig.

Go tur ! We are (all) LEEDS

h.b

Takker alle. Om mange dere driter i det er helt ok for meg. Men skal vi se på hva som er off topic. Ja da er det jaggu meg mye som er det her inne. Ex managere er det ihvertfall. Samt masse annet ting. Og at en så glimrende tråd som bursdagståden til forum medlemmene ble off topic er for meg en gåte

Gufrias

Jeg ønsker deg god tur, overlegen hjemmeseier og et knippe førsteklasses bilder.
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

Quote from: Gufrias on September 17, 2011, 21:52:31
Jeg ønsker deg god tur, overlegen hjemmeseier og et knippe førsteklasses bilder.

Takker. Blir de bra så legges de antagelig ut for salg på nyåret for de som vil ha slike bilder i min spasielle stil hengende på veggen hos seg selv. Link til den type stil jeg har er http://www.flickr.com/photos/photoberger/

DenHviteYeboah

ajajaj...ikke bra Håkon ;)
regner med du har ligget søvnøs et par netter med å tenke på at dine hardt ervervede penger havner i kjeltringens dype lommer.. ;D
DHY-tilgir i dette tilfellet :) :)

h.b

Quote from: DenHviteYeboah on September 17, 2011, 22:00:08
regner med du har ligget søvnøs et par netter med å tenke på at dine hardt ervervede penger havner i kjeltringens dype lommer.. ;D

Jeg har faktisk tenkt tanken på å betale noen her inne for en bilett de allikevel ikke trenger. På den måten får de med sesongkortet penger og ikke ... .....

ollan

Quote from: h.b on September 17, 2011, 22:05:04

Jeg har faktisk tenkt tanken på å betale noen her inne for en bilett de allikevel ikke trenger. På den måten får de med sesongkortet penger og ikke ... .....
Oppsøk proffesjonell hjelp.......
ollan
Ollan

Leedsfan

Kan ikke du være vennlig å slette hele tråden. Det er bare trist å lese slik fra en Leedssupporter...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Here we go again

Quote from: h.b on September 17, 2011, 21:56:29
Quote from: Gufrias on September 17, 2011, 21:52:31

Takker. Blir de bra så legges de antagelig ut for salg på nyåret for de som vil ha slike bilder i min spasielle stil hengende på veggen hos seg selv. Link til den type stil jeg har er http://www.flickr.com/photos/photoberger/

Flotte bilder på den linken, blir spennende å se hva du får ut av bildene på Elland Road. :)

AndyMathie

Quote from: Leedsfan on September 18, 2011, 11:35:15

Kan ikke du være vennlig å slette hele tråden. Det er bare trist å lese slik fra en Leedssupporter...

At HB bryr sæ om klubben nok til å boikotte når vi ser kordan klubben blir styrt er ikke trist. Godt det finnes sånne typer Leeds supportere også. Leedsfan din fjott!!!
We are Leeds and we are proud of it!

Per Arne

Quote from: AndyMathie on September 18, 2011, 12:55:53

At HB bryr sæ om klubben nok til å boikotte når vi ser kordan klubben blir styrt er ikke trist. Godt det finnes sånne typer Leeds supportere også. Leedsfan din fjott!!!

HB bryr seg nok om klubben til å boikotte - så lenge han ikke ser egne fortjenestemuligheter...

Det stikker tydeligvis veeeeldig dypt. Bare fjolleri.

Leedsfan

Quote from: AndyMathie on September 18, 2011, 12:55:53

Trenger vel ikke å svare på denne, Per Arne svarte for meg i innlegget over her...

Joe Jordan

Personlig har jeg som prinsipp å ikke ha prinsipp. Prøv den du også H.B, alt blir betydelig mindre komplisert....  ;D God tur!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

h.b

Jeg kunne så sagt holdt meg dønn til mitt. Men jeg ser på dette som en reell mulighet for meg til faktisk å få meg inntekt gjennom mine bilder. At jeg da faktisk på en måte bryter mitt prinsipp er jeg ikke stolt av. Kunne holdt kjeft og bare skvala videre. Men jeg kommer til å delta i demonstrasjonene utenfor hvis det blir noe av. Hvis det er en enste her inne som aldri har brutt sitt prinsipp , så stå gjerne frem med det.
Kan gjøre som mange her inne og ikke bry meg om det med eierskapet. Da slipper jeg å ta stilling til om klubben blir drevet meget dårlig eller ikke. Samtidig så håper jeg med tiden at Leeds blir kvitt stempelet som dirty Leeds. Kanskje om 20 år så har menigmann et annet syn på det med klubben, Arsene Wenger greide å få forandret synet på Arsenal fra Boring Arsenal til at man gleda seg til å se kamper med noe av det mest positive sett med et fotballøye

Leedsfan

Quote from: h.b on September 18, 2011, 14:04:34
Jeg kunne så sagt holdt meg dønn til mitt. Men jeg ser på dette som en reell mulighet for meg til faktisk å få meg inntekt gjennom mine bilder. At jeg da faktisk på en måte bryter mitt prinsipp er jeg ikke stolt av. Kunne holdt kjeft og bare skvala videre. Men jeg kommer til å delta i demonstrasjonene utenfor hvis det blir noe av. Hvis det er en enste her inne som aldri har brutt sitt prinsipp , så stå gjerne frem med det.
Kan gjøre som mange her inne og ikke bry meg om det med eierskapet. Da slipper jeg å ta stilling til om klubben blir drevet meget dårlig eller ikke. Samtidig så håper jeg med tiden at Leeds blir kvitt stempelet som dirty Leeds. Kanskje om 20 år så har menigmann et annet syn på det med klubben, Arsene Wenger greide å få forandret synet på Arsenal fra Boring Arsenal til at man gleda seg til å se kamper med noe av det mest positive sett med et fotballøye

Dette blir vel et tapsprosjekt? Eller er det såpass mye penger i bilder?

Jeg unner deg en tur til Elland Road, er det en plass jeg føler at jeg lever så er det der..

Tom S

er ikkje dette ot?
lite med leeds united å gjere!
COME ON LEEDS !!

lojosang

Jeg flytta det til På Tur jeg. Uten nøye overveielse.
- Leif Olav

ollan

Ollan