Reading hjemme den 17 desember

Started by h.b, September 17, 2011, 12:19:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Siden jeg allikevel skal bryte mine prinsipper. Ja da lurer jeg på om det er noen som skal over til denne kampen den 17 desember på Elland Road

R - R

Eg har bestilt tur, og reiser over fredag ettermiddag. Reiser frå Rygge m/Ryanair til Stansted, og deretter tog til Leeds. Skal bu på Discovery Inn.
- Rune

columbi

Hei
Vi er en gjeng på 7 fra Halden som har begynt med en fin tradisjon. Siden det er 2.året på rad må det kalles tradisjon. Hele familien på tur og i år ble det mot Reading den 17.12. Reiser fra Rygge på fredag. Vi tar Taxi direkte til Leeds og hotellet. Har ikke bestemt ennå, men trolig Bewleys.

HåvardK

Hadde jeg vært i England. Ja da hadde jeg dratt på denne kampen.

ollan

Ollan

Geir fra Grimstad

Ja vi er 4 stk som reiser fra Grimstad til denne kampen. Flyr med kveldsflyet fra Torp til Liverpool på fredagen. Har booket oss inn på Mint hotell for 2 netter. ;D
revie

Birger fra Grimstad

Gleder meg til Reading kampen,satser på at vi ligger i toppen på det tidspunktet samt at det blir seier når vi skal ned  ;D blir spennende å prøve Mint Hotel for første gang,andre har skrytt av det.

h.b

I tillegg så har jeg booka rom hos Peter fra lørdag til søndag. Det blir altså etter Reading kampen. Da slipper jeg å tenke på siste tog hjem etter kamp og å drasse på kameraet etter kampen

columbi

Har nå booket bord på The Restaurant på lørdagen, satser på å feire en god seier og en forsmak på julehelgen

h.b

Jeg er ihvertfall hos Peter frem til et par timer før kampen

Geir fra Grimstad

Quote from: h.b on November 09, 2011, 23:14:54
Jeg er ihvertfall hos Peter frem til et par timer før kampen
Da er vi flere. Snakkes! :) :)
revie

h.b

Quote from: columbi on November 09, 2011, 23:09:40
Har nå booket bord på The Restaurant på lørdagen, satser på å feire en god seier og en forsmak på julehelgen

kanskje vi blir fler som kan prøve denne restaurangen. For desverre etter at La Comida ble lagt ned. Ja da har det gått i junkfood og øl

Cherry

...Prøv "Bibis.....helt suveren!

harvey

Ja, da er turen bestilt.  Stavanger-newcastle fredag,hjem søndag.  Andre som reiser samme vei?  3 stk. som tar turen.  Glede er det med tur. ;D ;D

harvey

Quote from: harvey on November 18, 2011, 20:16:57
Ja, da er turen bestilt.  Stavanger-newcastle fredag,hjem søndag.  Andre som reiser samme vei?  3 stk. som tar turen.  Glede er det med tur. ;D ;D
Innkvartering på Marriott,  møtes hos Peter.

Birger fra Grimstad

Da var 4 bill til Reading kampen i box,North Stand atter en gang,blir konge å stå der å synge igjen,nå skal vi bare klatre på tabellen frem til denne kampen,så vinner vi mot Reading og vips,så er vi på opprykksplass  :) :)

sttunge

Klar for ny kamp jeg også. Dette blir en snartur. Ingen overnatting i Leeds denne gangen, kommer på lørdag formiddag til byen med tog (9.52). Først Lorimer - før det blir en tur på peacock og så klar for kamp og 3 nye poeng. Etter kamp åpen for gode forslag. Reiser igjen fra Leeds med tog når "byen" legger seg for hjemreise starter tidlig søndag morgen. 

Snakkes  ;)  Marching on together

R - R

Då er kampbillett i boks, blir på N9 - rekke E.

Første kamp på to år - blir godt! Kjem til Leeds ved midnatt på fredagskvelden, og reiser igjen klokka tre på søndagen med tog til Liverpool og fly derfrå til Rygge.
- Rune

columbi

Hei alle sammen.
Billetter på N4 i boks, håper på mange mål og nettsus. Da blir det trøkk. Taxi bestillt fra LJL Airport direkte til Bewleys Hotel. 400m til Lorimer herfra og skikkelig oppvarming på kampdag. Blir nok en tur i supportershopen også.
Litt usikker på fredagskvelden, men Bibis er jo bra. Skal på the Restaurant på lørdagen. Noen som har andre forslag til et OK sted for et godt måltid på fredagskvelden. Reisefølge: kona, 3 døtre, bror og svigerinne.
Vi sees!

B_Ød

Hypp på å møte noen fra "hyle-koret"..anyone??
Ups & Ups!!

Asbjørn

Quote from: Ød on December 10, 2011, 23:47:57
...det er garantert muligens noen som skal over :)

(flyttet det til 'på reise'-emnet, jeg...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Jaggu klarte je å bælle det tæl nå å...burde hatt en egen mænn bære før å fløtta innlegga mine dit dom hørte heme..
Takk læll A  ;D
Ups & Ups!!

ollan

h.b skal over på denne..,han er trådstarter...

ollan
Ollan

harvey

Ser at det er ca 17 i tråden om kampen mot reading.
Fint med en tur rett før jul.  Selv om det ser ut til å bli småkaldt. ;D

R - R

- Rune

harvey

:)Nå er det bare en liten kveld før flyet letter fra Sola i morgen tidlig!  Blir herligt med en tur,ja.

harvey

Quote from: Ød on December 10, 2011, 23:47:57
[/quo

Innkvartering Marriott.  Rusler til Lorimer ca lunsj tenker jeg.  :)

ollan

Hvordan var turen?? Begredlig kamp med dårlig stemning på tribunen? Ivrig fotograf på tur løpende rundt på ER? Masse gode opplevelser alikevel tenker jeg. Du må legge ut linker til bildene dine h.b slik at vi har mulighet til å bestille hvis de er bra.

Ollan

h.b

Turen var fin den. Bedregelig kamp. Fotoaperatet gikk varmt. Desverre så var forholdene på arenaen slik at jeg ikke tok med meg det på kampdagen.Men var på omvisning på Elland Road dagen før med John Mc Clelland som faktisk bekrefta at det er Bates som eier ER. Men skattemessig lønnsomt å ikke opplyse dette. Ble endel bilder av banen da. men desverre ikke optimale forhold. Så denne gangen ble det noen bilder i litt kunstnerisk stil som jeg vil legge ut på min hjemmeside www.studioberger.no om ikke alt for lenge.
Men å dra på York kamp anbefales på det sterkeste.Gammel god stmning og det skjedde mer der i løpet av 5 minutter enn på hele Reading kampen

ollan

Quote from: h.b on January 04, 2012, 10:23:31
Turen var fin den. Bedregelig kamp. Fotoaperatet gikk varmt. Desverre så var forholdene på arenaen slik at jeg ikke tok med meg det på kampdagen.Men var på omvisning på Elland Road dagen før med John Mc Clelland som faktisk bekrefta at det er Bates som eier ER. Men skattemessig lønnsomt å ikke opplyse dette. Ble endel bilder av banen da. men desverre ikke optimale forhold. Så denne gangen ble det noen bilder i litt kunstnerisk stil som jeg vil legge ut på min hjemmeside www.studioberger.no om ikke alt for lenge.
Men å dra på York kamp anbefales på det sterkeste.Gammel god stmning og det skjedde mer der i løpet av 5 minutter enn på hele Reading kampen

Tøft.....så å opplyse det til deg er mye lurere altså? Ordntlig spøkefugl du;-)

ollan
Ollan