Skrevet av Emne: Kjent problem?  (Lest 1626 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Kjent problem?
« på: September 20, 2011, 01:25:31 »
Etter å bare ha brukt 2 milliarder på to år er det ikke rart ManC sliter med å bemanne midtbanen sin med hele TO skada spillere.  ;D

http://www.nrk.no/sport/fotball/premier_league/1.7799029
- Leif Olav

flynn

Sv: Kjent problem?
« Svar #1 på: September 20, 2011, 07:47:23 »
Etter å bare ha brukt 2 milliarder på to år er det ikke rart ManC sliter med å bemanne midtbanen sin med hele TO skada spillere.  ;D

http://www.nrk.no/sport/fotball/premier_league/1.7799029

Auda Mancini. Reality check; one-two-one-two. Er jo håpløst å få til noe når styret ikke er villig til å bla opp litt penger til forsterkninger... Skjønner jo det. Hmmm. Min Manchester-City-fan- kollega ligger tynt an i dag! (Eller vent litt, kanskje vi blir venner i kveld, han er nok blodfan av Leeds akkurat i dag.)

flynn

asLeeds

Sv: Kjent problem?
« Svar #2 på: September 20, 2011, 08:05:33 »
Stakkars City :D :D
DALHEIM WHITES

trondt

Sv: Kjent problem?
« Svar #3 på: September 20, 2011, 08:48:06 »
En formann som ikke vil bla opp til forsterkninger, hmmmmmmmmmmmmmm. Hvor har jeg hørt dette før ? Ser ut til at både vi og city sliter med det samme  ;D

lojosang

Sv: Kjent problem?
« Svar #4 på: September 20, 2011, 13:03:10 »
Jeg tipper Mancini hadde mange spillere nesten klare rett før overgangsvinduet stengte, men så var de i områder uten dekning, eller valgte andre klubber i siste liten og sånn.

Han kan sikkert få låne Paynter og omskolere ham?
- Leif Olav

fjellhaugen

Sv: Kjent problem?
« Svar #5 på: September 20, 2011, 13:54:08 »
Jeg tipper Mancini hadde mange spillere nesten klare rett før overgangsvinduet stengte, men så var de i områder uten dekning, eller valgte andre klubber i siste liten og sånn.

Han kan sikkert få låne Paynter og omskolere ham?

LEIE lojo, LEIE!!!!

vi gir ikke ved dørene i Leeds  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!