Skrevet av Emne: Trenden fortsetter  (Lest 17526 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

janesoer

Trenden fortsetter
« på: September 24, 2011, 11:50:24 »
Sitter igjen med samme skuffelsen som mange ganger før etter gårsdagens kamp mot Brighton. Vi scorer massevis av mål, leder 2-0 halveis, men klarer igjen å rote det til bakover slik at vi med nød og neppe får med oss 1 poeng.
Grayson går idag ut i YEP og sier at forsvarsspillet kan koste oss et opprykk.
Det er ihvertfall positivt at han endelig har skjønt det...........

I fjorårets sesong var det kun Norwich som scoret mer mål enn oss, men vi slapp inn 70 baklengs på 46 kamper, ofte etter personlige feil.
Vi stilte gjennom sesongen med utallige ulike sammensetninger av bakre firer.
Laget (Grayson) klarte ikke å knekke koden.

Man skulle tro at da var fokuset enkelt inn mot pre-season. Her måtte det terpes defensiv organisering og bruke sommeren til å hente inn, spille sammen, en solid bakre femmer (en god erstatter på keeperplassen og en backfirer som fungerer ), en balansert midtbane som sørget for at vi var pottetett i etablert forsvar og som sørget for at vi ikke ble kontret i senk i ubalanse.

Vi har nå spilt 8 kamper og hvordan ser det ut, jo det er kun Southampton som har scoret flere mål enn oss, men det er samtidig bare Ipswich som har sluppet inn fler (og de slapp inn 7 i en kamp !!!).
Hva har vi da lært fra fjorårssesongen, absolutt ingenting !!!!!
Det er et ordtak som sier at de kloke lærer av feilene, vel.......

Det er en ting som er positivt med dette Leeds-laget, det er at de er bombesikker på oddskupongen med overmål hver eneste kamp.   
 ;D
 

auren

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #1 på: September 24, 2011, 11:59:09 »
Brightonlaget var tydelig slitne etter kampen mot Liverpool bare 48 timer tidligere. Vi fikk en gavepakke fra FA at kampen ble spilt såpass tidlig etter cuprunden. Og det så ut til at vi tok gaven med utstrakt hånd, da vi løp Brighton i senk i første omgang. Dessverre så forærer vi dem 1-2 tidlig i andre omgang - og da får Brighton troa på både 1 og 3 poeng, mens Leeds frykter for seieren sin. Dette er klassisk fotballpsykologi. Vi har opplevd det selv i positiv forstand - borte mot Burnley i fjorårets sesong og i den legendariske kampen mot Southampton.

Vi får ringe Norsk Tipping og be dem re-lansere Mål Tips  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rober

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #2 på: September 24, 2011, 12:09:07 »
Sitter igjen med samme skuffelsen som mange ganger før etter gårsdagens kamp mot Brighton. Vi scorer massevis av mål, leder 2-0 halveis, men klarer igjen å rote det til bakover slik at vi med nød og neppe får med oss 1 poeng.
Grayson går idag ut i YEP og sier at forsvarsspillet kan koste oss et opprykk.
Det er ihvertfall positivt at han endelig har skjønt det.......

Så får vi håpe at han er en handlingens mann og gjør noe med dette, at det ikke bare blir med preiket.

Hører du Bates......

DenHviteYeboah

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #3 på: September 24, 2011, 12:36:54 »
På mange måter ble jeg positivt overrasket igår. jeg synes Leeds spilte meget bra i 1. omgang, og jeg må innrømme,ete kameler osv i at spillerne holder et høyere nivå enn jeg fryktet for noen uker siden.Etter min mening har vi et alvorlig ledelseproblem i og med at Grayson ikke evner å gjøre noe som helst med problemet. Jeg er ingen fan av Grayson, men er enig med de som sier at i nåværende situasjon vi er i med kjeltringen som eier, så er det ingen hensikt å bytte manager. Det som er alvorlig med Grayson er ikke hans transferpolitikk eller hans uttalelser til media.Problemer er at han ikke evner å se at vi desperat trenger en defensiv trener.En trener som kan organisere og som kan taktikk.Etter min mening er Grayson elendig på begge områder. Grayson trenger en mann som er sterk på de områdene ham ikke selv behersker.Etter min mening er det bare å tuppe Snodin i ræva og hente inn en trener med de egenskapene jeg nevner.Om Radebe har disse egenskapene vet ikke jeg, men det kan umulig bli verre....Er det feks helt umulig å hente inn en gammel forsvarskjempe fra landslaget?Her er det mange å velge imellom....Min drøm hadde vært Graham, men han gidder garantert ikke å reise opp til Leeds for å terpe forsvarstrening...dessverre :(
Det tragiske er at Grayson ikke gjør noe med dette bortsett fra å bytte spillere.....etter min mening MÃ… han snart forstå at han trenger hjelp til dette......

Leifen

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #4 på: September 24, 2011, 13:10:52 »
Sterk åpning av Leeds i går. Scorer 2 kjappe mål og alt ser bra ut. I stedet for å holde presset oppe inviterer vi Brighton inn i kampen igjen. Holder nullen til pause, men så eksploderer alt i 2. omgang.
Masse feilpasninger, taper dueller mann mot mann og med klønet forsvarsspill roter vi det til.
Nå har vi sluppet inn 15 mål på 8 kamper, så 70 mål fra i fjor er igjen innen rekkevidde. Leeds trenger en coach som kan forsvarsorganisering. Simon Grayson KAN IKKE OG HAN ER NAIV. Der var mye bra også i går. Keogh scoret og McCormack har 8 mål på 8 kamper. Jeg ville hatt White som venstrkant med sin hurtighet. Bromby blir for lett lurt og er litt klønete. Allikevel det var borte mot et topplag, og vi har tatt 7 av 9 poeng på de 3 siste. Hvorfor spilte ikke Kisnorbo? Hvor var Nunez? Tom Lees er heller ingen høyreback - tror han er bedre i midtforsvaret. We will be back!

Sydhagen

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #5 på: September 24, 2011, 13:26:45 »
På mange måter ble jeg positivt overrasket igår. jeg synes Leeds spilte meget bra i 1. omgang, og jeg må innrømme,ete kameler osv i at spillerne holder et høyere nivå enn jeg fryktet for noen uker siden.Etter min mening har vi et alvorlig ledelseproblem i og med at Grayson ikke evner å gjøre noe som helst med problemet. Jeg er ingen fan av Grayson, men er enig med de som sier at i nåværende situasjon vi er i med kjeltringen som eier, så er det ingen hensikt å bytte manager. Det som er alvorlig med Grayson er ikke hans transferpolitikk eller hans uttalelser til media.Problemer er at han ikke evner å se at vi desperat trenger en defensiv trener.En trener som kan organisere og som kan taktikk.Etter min mening er Grayson elendig på begge områder. Grayson trenger en mann som er sterk på de områdene ham ikke selv behersker.Etter min mening er det bare å tuppe Snodin i ræva og hente inn en trener med de egenskapene jeg nevner.Om Radebe har disse egenskapene vet ikke jeg, men det kan umulig bli verre....Er det feks helt umulig å hente inn en gammel forsvarskjempe fra landslaget?Her er det mange å velge imellom....Min drøm hadde vært Graham, men han gidder garantert ikke å reise opp til Leeds for å terpe forsvarstrening...dessverre :(
Det tragiske er at Grayson ikke gjør noe med dette bortsett fra å bytte spillere.....etter min mening MÃ… han snart forstå at han trenger hjelp til dette......


faktisk helt enig!  ;D ???
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Borge

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #6 på: September 24, 2011, 13:38:10 »
På mange måter ble jeg positivt overrasket igår. jeg synes Leeds spilte meget bra i 1. omgang, og jeg må innrømme,ete kameler osv i at spillerne holder et høyere nivå enn jeg fryktet for noen uker siden.Etter min mening har vi et alvorlig ledelseproblem i og med at Grayson ikke evner å gjøre noe som helst med problemet. Jeg er ingen fan av Grayson, men er enig med de som sier at i nåværende situasjon vi er i med kjeltringen som eier, så er det ingen hensikt å bytte manager. Det som er alvorlig med Grayson er ikke hans transferpolitikk eller hans uttalelser til media.Problemer er at han ikke evner å se at vi desperat trenger en defensiv trener.En trener som kan organisere og som kan taktikk.Etter min mening er Grayson elendig på begge områder. Grayson trenger en mann som er sterk på de områdene ham ikke selv behersker.Etter min mening er det bare å tuppe Snodin i ræva og hente inn en trener med de egenskapene jeg nevner.Om Radebe har disse egenskapene vet ikke jeg, men det kan umulig bli verre....Er det feks helt umulig å hente inn en gammel forsvarskjempe fra landslaget?Her er det mange å velge imellom....Min drøm hadde vært Graham, men han gidder garantert ikke å reise opp til Leeds for å terpe forsvarstrening...dessverre :(
Det tragiske er at Grayson ikke gjør noe med dette bortsett fra å bytte spillere.....etter min mening MÃ… han snart forstå at han trenger hjelp til dette......

Kloke ord!!
Borge

peacock

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #7 på: September 24, 2011, 14:27:33 »
"Det som er alvorlig med Grayson er ikke hans transferpolitikk eller hans uttalelser til media.Problemer er at han ikke evner å se at vi desperat trenger en defensiv trener.En trener som kan organisere og som kan taktikk.Etter min mening er Grayson elendig på begge områder. Grayson trenger en mann som er sterk på de områdene ham ikke selv behersker"

En fotballtrener som selv ikke evner defensiv organisering, er ingen egnet trener. Når det er sagt; jeg har ingen forutsetning for å mene noe om Graysons kvaliteter på dette området. Men, jeg konstaterer jo at vi også i år lekker som en sil bakover.... >:(

Andersen

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #8 på: September 24, 2011, 15:02:36 »
Hvorfor gjør ikke KB noe ? 3. sesongen til SG nå vel ? forsvarsspillett har stått på stedet hvil i 3 sesonger nå , og ennå klarer de ikke gjøre noe!

sveifors

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #9 på: September 24, 2011, 15:09:57 »
Det er ikke lenger spørsmål om enkeltspillere, men SG og trenerteamet.

Hørte intervjuet hans igår, og han virket oppgitt " over spillere som ikke gjorde som han sa" og at han ikke hadde flere ideer på å løse dette.

Han har to alternativ etter min mening:

1. Hente inn kompetanse på defensiv organisering i form av en trener på kort eller langs sikt. Som kan se på tingene utenfra. Dette foreslo D Matteo i en artikkel og jeg synes det høres bra ut.

2. Kaste kortene og si opp.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

asLeeds

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #10 på: September 24, 2011, 15:41:27 »
Hvorfor gjør ikke KB noe ? 3. sesongen til SG nå vel ? forsvarsspillett har stått på stedet hvil i 3 sesonger nå , og ennå klarer de ikke gjøre noe!

Opptatt, sitter i Monaco og teller penger ;D.
Men heilt enig, me har alvorlige problemer der bak!!!
DALHEIM WHITES

ojs

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #11 på: September 24, 2011, 16:51:35 »
Leeds United star attracts top league interest.

By  George Zielinski
Saturday 24 September 2011
 

According to skysports.com, Leeds United midfield Adam Clayton is being tracked by a succession of Premier League clubs following his outstanding start to the season.


 Although it has so far been a far from vintage season for the Whites, with fan protests against the running of the club coupled with poor on field showings, Clayton has shone personally, already netting two league goals and putting in a number of man of the match performances.


 United fans would be loathed to lose a player of Clayton’s undoubted quality, particularly following the recent departures of fan favourites Max Gradel and Bradley Johnson to St Etienne and Norwich respectively.


 However, with the likes of Everton, Bolton and Stoke all credited with having an interest in the 22 year old, it could only be a matter of time before Clayton joins the ever expanding list of young talent departing Elland Road.

 

Leedsfan

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #12 på: September 24, 2011, 18:41:11 »
Angående kampen i går så er det merkelig at hver corner vi får i mot blir farlig pga elendig markering. Burde nesten begynne med sone på cornere, jeg har hjertet i halsen hver gang.

De målene vi slipper inn er ikke Grayson sin feil, det er elendig forsvarsspill av enkeltspillere. Bromby som vanligvis er "hard as nails" var jo bare tragisk i går. At det er et mønster i at vi slipper inn 2-3 mål i de fleste kampene vi spiller ER Grayson sitt ansvar.

Hva hadde skjedd hvis vi hadde spilt med 4 gamle ringrever i forsvaret? Pugh, Kisnorbo, O'Brien og Connolly? De må da ha nok rutine til å holde tettere enn det som er tilfelle i dag?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #13 på: September 24, 2011, 18:42:13 »
Hvorfor gjør ikke KB noe ? 3. sesongen til SG nå vel ? forsvarsspillett har stått på stedet hvil i 3 sesonger nå , og ennå klarer de ikke gjøre noe!
Bates bryr seg ikke særlig om hvordan laget gjør det, så lenge det kommer tilskuere på kampene.

Leedsfan

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #14 på: September 24, 2011, 18:46:17 »
Hvorfor gjør ikke KB noe ? 3. sesongen til SG nå vel ? forsvarsspillett har stått på stedet hvil i 3 sesonger nå , og ennå klarer de ikke gjøre noe!
Bates bryr seg ikke særlig om hvordan laget gjør det, så lenge det kommer tilskuere på kampene.

Dette er jo bare tull, hadde han ikke brydd seg så hadde han ikke vært tilskuer på kampene selv...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #15 på: September 24, 2011, 18:48:19 »
Hvorfor gjør ikke KB noe ? 3. sesongen til SG nå vel ? forsvarsspillett har stått på stedet hvil i 3 sesonger nå , og ennå klarer de ikke gjøre noe!
Bates bryr seg ikke særlig om hvordan laget gjør det, så lenge det kommer tilskuere på kampene.

Dette er jo bare tull, hadde han ikke brydd seg så hadde han ikke vært tilskuer på kampene selv...
HAdde han brydd seg, så hadde han investert mer i klubben. Så enkelt er det.

lojosang

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #16 på: September 24, 2011, 19:22:05 »
Hvor ofte har vi spilt med samme forsvarsrekke i tre kamper på rad siste tre årene? ETT av problemene tror jeg er at det famles. En dårlig kamp eller to og man prøver en ny konstellasjon der bak. Kontinuitet har vært fraværende, delvis på grunn av skader, delvis på grunn av nevnte famling.
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #17 på: September 24, 2011, 19:31:58 »
Hvorfor gjør ikke KB noe ? 3. sesongen til SG nå vel ? forsvarsspillett har stått på stedet hvil i 3 sesonger nå , og ennå klarer de ikke gjøre noe!

Hvorfor skulle han gjøre noe? SG har gjort Leeds bedre for hver sesong han har trent de!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #18 på: September 24, 2011, 21:36:45 »
Hvorfor gjør ikke KB noe ? 3. sesongen til SG nå vel ? forsvarsspillett har stått på stedet hvil i 3 sesonger nå , og ennå klarer de ikke gjøre noe!

Hvorfor skulle han gjøre noe? SG har gjort Leeds bedre for hver sesong han har trent de!

Så vi er bedre i år enn i fjor, altså? På hvilket grunnlag konkluderer du med det? Tabellposisjon? Målforskjell? Andre kriterier?

Tom S

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #19 på: September 24, 2011, 21:39:39 »
Hvorfor gjør ikke KB noe ? 3. sesongen til SG nå vel ? forsvarsspillett har stått på stedet hvil i 3 sesonger nå , og ennå klarer de ikke gjøre noe!

Hvorfor skulle han gjøre noe? SG har gjort Leeds bedre for hver sesong han har trent de!

Så vi er bedre i år enn i fjor, altså? På hvilket grunnlag konkluderer du med det? Tabellposisjon? Målforskjell? Andre kriterier?

Om vi er bedre i år enn i fjor kan ingen svare på før i mai '12.
Forøvrig har vel Larry tatt laget små steg videre for kvar sesong.
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #20 på: September 24, 2011, 21:44:54 »
Hvorfor gjør ikke KB noe ? 3. sesongen til SG nå vel ? forsvarsspillett har stått på stedet hvil i 3 sesonger nå , og ennå klarer de ikke gjøre noe!

Hvorfor skulle han gjøre noe? SG har gjort Leeds bedre for hver sesong han har trent de!

Så vi er bedre i år enn i fjor, altså? På hvilket grunnlag konkluderer du med det? Tabellposisjon? Målforskjell? Andre kriterier?

Om vi er bedre i år enn i fjor kan ingen svare på før i mai '12.
Forøvrig har vel Larry tatt laget små steg videre for kvar sesong.
Vi kan diskutere oss grønne på om vi har blitt bedre eller ei,det eneste som betyr noe for denne klubben er OPPRYKK. Vi kommer heller ikke til å rykke opp iår-hvorfor?VI SLIPPER INN 1,8 MÃ…L I GJENNOMSNITT :(
Dette har faktisk bare blitt verre og verre under grayson, bare å sjekke :(

p0ndus

  • Gjest
Sv: Trenden fortsetter
« Svar #21 på: September 24, 2011, 21:46:34 »
Angående kampen i går så er det merkelig at hver corner vi får i mot blir farlig pga elendig markering. Burde nesten begynne med sone på cornere, jeg har hjertet i halsen hver gang.

De målene vi slipper inn er ikke Grayson sin feil, det er elendig forsvarsspill av enkeltspillere. Bromby som vanligvis er "hard as nails" var jo bare tragisk i går. At det er et mønster i at vi slipper inn 2-3 mål i de fleste kampene vi spiller ER Grayson sitt ansvar.

Hva hadde skjedd hvis vi hadde spilt med 4 gamle ringrever i forsvaret? Pugh, Kisnorbo, O'Brien og Connolly? De må da ha nok rutine til å holde tettere enn det som er tilfelle i dag?

Dersom det ikke er Graysons ansvar og utvikle stabile forsvarsspillere så kan man like gjerne avskaffe treneryrket. Mannen har har hatt flere sesonger på og utvikle forsvarsspillet, og ansvaret er bare hans, for at vi ikke har lyktes punktum

Tom S

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #22 på: September 24, 2011, 21:49:52 »
Hvorfor gjør ikke KB noe ? 3. sesongen til SG nå vel ? forsvarsspillett har stått på stedet hvil i 3 sesonger nå , og ennå klarer de ikke gjøre noe!

Hvorfor skulle han gjøre noe? SG har gjort Leeds bedre for hver sesong han har trent de!

Så vi er bedre i år enn i fjor, altså? På hvilket grunnlag konkluderer du med det? Tabellposisjon? Målforskjell? Andre kriterier?

Om vi er bedre i år enn i fjor kan ingen svare på før i mai '12.
Forøvrig har vel Larry tatt laget små steg videre for kvar sesong.
Vi kan diskutere oss grønne på om vi har blitt bedre eller ei,det eneste som betyr noe for denne klubben er OPPRYKK. Vi kommer heller ikke til å rykke opp iår-hvorfor?VI SLIPPER INN 1,8 MÃ…L I GJENNOMSNITT :(
Dette har faktisk bare blitt verre og verre under grayson, bare å sjekke :(

Enig, kun opprykk som teller for Leeds.
At vi ikkje rykker opp i år gidder eg ikkje konkludere med etter 8 av 46 runder.
Ja, vi "suger" defansivt - det MÃ… ordnes opp i.
(Det første Larry tok tak i når han overtok Leeds var å gjøre eit lekk forsvar tett...)
« Siste redigering: September 24, 2011, 22:08:09 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

GeirO

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #23 på: September 24, 2011, 22:22:48 »
Vi har 8-10 relativt jevngode forsvarsspillere hvor alle har spilt svake kamper. Jeg tror Simon må plukke ut fire forsvarere som spiller fast uten risikoen for å bli satt ut. Det viktigste er et samspilt forsvar. Det får man ved kontinuitet. Det viser vel historien.
MOT

fjellhaugen

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #24 på: September 24, 2011, 22:24:42 »
Enig, kun opprykk som teller for Leeds.
At vi ikkje rykker opp i år gidder eg ikkje konkludere med etter 8 av 46 runder.
Ja, vi "suger" defansivt - det MÃ… ordnes opp i.
(Det første Larry tok tak i når han overtok Leeds var å gjøre eit lekk forsvar tett...)

tja tett og tett.
siden han tok over mot leicester slapp vi inn 22 mål på 25 kamper resten av sesongen.

og dette med 16 seire, 4 uavgjort og 5 tap.

så hemmeligheten er nok at vi begynte å score mer mål enn tidligere.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Trenden fortsetter
« Svar #25 på: September 24, 2011, 22:25:47 »
(Det første Larry tok tak i når han overtok Leeds var å gjøre eit lekk forsvar tett...)

...det er nettopp det. Det var liksom mitt førsteinntrykk av mannen  ::)  Et forsvar som var lekk under Macca sluttet å slippe inn mål på et blunk.

Det mange må ha i mente, er at det er ikke de fire forsvarsspillerne som utgjør forsvarsspillet til et lag. Skal vi tette igjen begynner det strengt tatt helt på topp, og hvilke defensive oppgaver enhver har når motstander har ballen. Derfor får det fort konsekvenser for vårt offensive (gode) spill, om vi gjør store endringer her...

Kunsten er å gjøre de små, men yttttterst nødvendige, justeringene, som gjør at vi beholder det offensive trøkket samtidig som vi får større defensiv trygghet. I så måte var førsteomgangen mot Brighton et stoort steg i riktig retning. (unntaket var selvfølgelig den hårreisende oppdekkingen på defensiv dødball!).

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #26 på: September 24, 2011, 23:25:24 »
Hvorfor gjør ikke KB noe ? 3. sesongen til SG nå vel ? forsvarsspillett har stått på stedet hvil i 3 sesonger nå , og ennå klarer de ikke gjøre noe!

Hvorfor skulle han gjøre noe? SG har gjort Leeds bedre for hver sesong han har trent de!

Så vi er bedre i år enn i fjor, altså? På hvilket grunnlag konkluderer du med det? Tabellposisjon? Målforskjell? Andre kriterier?

Om vi er bedre i år enn i fjor kan ingen svare på før i mai '12.
Forøvrig har vel Larry tatt laget små steg videre for kvar sesong.
Vi kan diskutere oss grønne på om vi har blitt bedre eller ei,det eneste som betyr noe for denne klubben er OPPRYKK. Vi kommer heller ikke til å rykke opp iår-hvorfor?VI SLIPPER INN 1,8 MÃ…L I GJENNOMSNITT :(
Dette har faktisk bare blitt verre og verre under grayson, bare å sjekke :(

Enig, kun opprykk som teller for Leeds.
At vi ikkje rykker opp i år gidder eg ikkje konkludere med etter 8 av 46 runder.
Ja, vi "suger" defansivt - det MÃ… ordnes opp i.
(Det første Larry tok tak i når han overtok Leeds var å gjøre eit lekk forsvar tett...)
Tror du at et lag som slipper inn 1,8 mål pr kamp rykker opp?

sveifors

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #27 på: September 25, 2011, 01:44:34 »
Hvorfor gjør ikke KB noe ? 3. sesongen til SG nå vel ? forsvarsspillett har stått på stedet hvil i 3 sesonger nå , og ennå klarer de ikke gjøre noe!

Hvorfor skulle han gjøre noe? SG har gjort Leeds bedre for hver sesong han har trent de!

Så vi er bedre i år enn i fjor, altså? På hvilket grunnlag konkluderer du med det? Tabellposisjon? Målforskjell? Andre kriterier?

Om vi er bedre i år enn i fjor kan ingen svare på før i mai '12.
Forøvrig har vel Larry tatt laget små steg videre for kvar sesong.
Vi kan diskutere oss grønne på om vi har blitt bedre eller ei,det eneste som betyr noe for denne klubben er OPPRYKK. Vi kommer heller ikke til å rykke opp iår-hvorfor?VI SLIPPER INN 1,8 MÃ…L I GJENNOMSNITT :(
Dette har faktisk bare blitt verre og verre under grayson, bare å sjekke :(

Enig, kun opprykk som teller for Leeds.
At vi ikkje rykker opp i år gidder eg ikkje konkludere med etter 8 av 46 runder.
Ja, vi "suger" defansivt - det MÃ… ordnes opp i.
(Det første Larry tok tak i når han overtok Leeds var å gjøre eit lekk forsvar tett...)
Tror du at et lag som slipper inn 1,8 mål pr kamp rykker opp?

Alle store lag som har vært , og managere har vært gode/eller er gode har en ting felles. Hva da ,jo de startet med å bygge laget gjennom først å få på plass det defensive.
Da først er vi på rettveg.

Husker et intervju med Snodin ifjor angående forsvaret vårt, og da svarte han "at så lenge vi scorer flere enn vi slipper inn så skjønte han ikke hva som var problemet."
Nettopp,  de vet ikke hva som er problemet. Blind høne finner også korn, men i lengden blir det jævli ustabilt.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Gufrias

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #28 på: September 25, 2011, 09:17:02 »
Hvorfor gjør ikke KB noe ? 3. sesongen til SG nå vel ? forsvarsspillett har stått på stedet hvil i 3 sesonger nå , og ennå klarer de ikke gjøre noe!

Hvorfor skulle han gjøre noe? SG har gjort Leeds bedre for hver sesong han har trent de!

Så vi er bedre i år enn i fjor, altså? På hvilket grunnlag konkluderer du med det? Tabellposisjon? Målforskjell? Andre kriterier?

Om vi er bedre i år enn i fjor kan ingen svare på før i mai '12.
Forøvrig har vel Larry tatt laget små steg videre for kvar sesong.
Vi kan diskutere oss grønne på om vi har blitt bedre eller ei,det eneste som betyr noe for denne klubben er OPPRYKK. Vi kommer heller ikke til å rykke opp iår-hvorfor?VI SLIPPER INN 1,8 MÃ…L I GJENNOMSNITT :(
Dette har faktisk bare blitt verre og verre under grayson, bare å sjekke :(
Om vi rykker opp denne sesongen kan ingen svare på før i mai '12.
Men jeg deler din bekymring over lekkasjen der bak.
Hekta på Leeds siden 1974

Tom S

Sv: Trenden fortsetter
« Svar #29 på: September 25, 2011, 09:52:22 »
Hvorfor gjør ikke KB noe ? 3. sesongen til SG nå vel ? forsvarsspillett har stått på stedet hvil i 3 sesonger nå , og ennå klarer de ikke gjøre noe!

Hvorfor skulle han gjøre noe? SG har gjort Leeds bedre for hver sesong han har trent de!

Så vi er bedre i år enn i fjor, altså? På hvilket grunnlag konkluderer du med det? Tabellposisjon? Målforskjell? Andre kriterier?

Om vi er bedre i år enn i fjor kan ingen svare på før i mai '12.
Forøvrig har vel Larry tatt laget små steg videre for kvar sesong.
Vi kan diskutere oss grønne på om vi har blitt bedre eller ei,det eneste som betyr noe for denne klubben er OPPRYKK. Vi kommer heller ikke til å rykke opp iår-hvorfor?VI SLIPPER INN 1,8 MÃ…L I GJENNOMSNITT :(
Dette har faktisk bare blitt verre og verre under grayson, bare å sjekke :(

Enig, kun opprykk som teller for Leeds.
At vi ikkje rykker opp i år gidder eg ikkje konkludere med etter 8 av 46 runder.
Ja, vi "suger" defansivt - det MÃ… ordnes opp i.
(Det første Larry tok tak i når han overtok Leeds var å gjøre eit lekk forsvar tett...)
Tror du at et lag som slipper inn 1,8 mål pr kamp rykker opp?

Nei, ikkje nødvendigvis (er ikkje sikker vi har det snittet i mai '12).
Men, med 2,33p i snitt pr kamp er det absolutt mulig (ref september).
COME ON LEEDS !!