Fotballtur lørdag 29.10 til torsdag 3.11

Started by sttunge, September 27, 2011, 18:15:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sttunge

Hei alle Leeds venner. Skal på dobbelkamp på ER mot Cardiff og Blackpool. Reiser fra Rygge lørdag 29 okt. kl 11.45 til Newcastle. Har da planer om å få med meg Sunderland-Aston Villa kl 15 før turen går til Leeds. Flere som har slike planer ??. På tirsdag 1/11 er det flere kamper som går innefor aktuelt reiseområde. Noen som har planer om kamp denne kvelden også.

6 poeng på disse to Leeds-kampene hadde vært knall..

RuneR

Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

RuneR

Quote from: sttunge on September 27, 2011, 18:15:42
Hei alle Leeds venner. Skal på dobbelkamp på ER mot Cardiff og Blackpool. Reiser fra Rygge lørdag 29 okt. kl 11.45 til Newcastle. Har da planer om å få med meg Sunderland-Aston Villa kl 15 før turen går til Leeds. Flere som har slike planer ??. På tirsdag 1/11 er det flere kamper som går innefor aktuelt reiseområde. Noen som har planer om kamp denne kvelden også.

6 poeng på disse to Leeds-kampene hadde vært knall..
Vi er (minst) tre som reiser til Newcastle med samme fly som deg. Vi kan gjerne ta taxi sammen til stadion (tipper £8-9 pr person). 
Kan gjerne kjøpe kampbillett sammen også. Det kommer også to andre som jeg skal sitte sammen med.
Felles maxitaxi til Leeds etter kampen for 6-8 personer kommer på ca £20 pr person.
Interessert?
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Henning

Skal og ta samme fly, men hadde i utgangspunktet tenkt tog vidare til Leeds direkte.

7cato7

Gleder meg til matcher og taxiturer med deg Rune :):) blir moro! Og til deg også Tungen :) Jeg skal forresten ta min Leeds tatovering(marching On Together) den 11 oktober, så den er med meg til Leeds turen :):)
Cato Visdal Mikalsen

gill

Jeg skal over da ja. Blir moro. Kamper 1. november: Doncaster- Hull eller Barnsley- Boro.