Egen deprimert tråd!

Started by p0ndus, October 10, 2011, 22:00:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

p0ndus

Etter ett par  år på forumet mener jeg tiden er inne for en egen deppetråd her på forumet, her kan vi kanalisere alle fotballdepresjonene våre istedenfor og spre de på de andre trådene.

Overlater til andre og opprette en positivitetstråd!! ;D

Undertegnede blir oppriktig deprimert av og se landslagsoppstillinger hvor navnene John Carew, Bjørn Helge Riise, John Arne Riise og Morten Gamst Pedersen inngår.

Jeg blir også deprimert av og se hvor dårlig vår defensive organisering / spill har vært siste årene.

Hm dette hjalp faktisk litt på trykket ;D ;D ;D

kalle_92

Hvis jeg skal være "deprimert" over noe, må det være fordi jeg siden barndommen har opplevd følgende: Først var det semifinale i CL. Deretter har det gått nedover, med gjeldskrise og nedrykk. Savner å se et Leedslag som uke etter uke er i media, og som kjemper mot de beste med rivaloppgjør og god fotball og det som er. Nå er vi en middelhavsfarer i Championship.

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

fmtj

Jeg blir fortsatt deprimert når jeg tenker på europacupfinalen mot Bayern Mûnchen i Paris... >:( :'(
Yeboahs vitne

B_Ød

Quote from: fmtj on October 11, 2011, 09:54:51
Jeg blir fortsatt deprimert når jeg tenker på europacupfinalen mot Bayern Mûnchen i Paris... >:( :'(
den er også fremdeles den sureste for meg!
Ups & Ups!!

Elland RD LS 11

Henger meg på den, utrolig skuffende. Vi spilte, Bayern skårte.

sveifors

Quote from: CardiganArms on October 11, 2011, 10:07:28

Ekstremt surt og ufortjent tap. Korrupt dommer. Beckenbauer brukte alle knep mot dommer. Har aldri kommet over denne kampen. Har for alltid hatet Bayern Munchen, tysk fotball og dess like etter dette. Satte varige posttraumatiske spor i en guttesjel på 14 år :'( :'(
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

B_Ød

Quote from: sveifors on October 11, 2011, 14:24:40
Quote from: CardiganArms on October 11, 2011, 10:07:28

Ekstremt surt og ufortjent tap. Korrupt dommer. Beckenbauer brukte alle knep mot dommer. Har aldri kommet over denne kampen. Har for alltid hatet Bayern Munchen, tysk fotball og dess like etter dette. Satte varige posttraumatiske spor i en guttesjel på 14 år :'( :'(
Akkurat!! Samme her!
Ups & Ups!!

sportcarl1

man lider med alla leedspelare som var med i den matchen och som förtjänade att vinna, det går aldrig att glömma denna matchen, man plågas och mår mer illa av den matchen än man tex gläds över ligasegern i början på 70-talet

p0ndus

Når jeg tenker etter  var det jo faktisk denne kampen med det deprimerende resultatet som gjorde at jeg ble fan. M.a.o også en årgangsdepresjon.

Kickthemdown

Jeg blir deprimert av å se Erik Huseklepp prøve å spille fotball. Hjelpesløse kjærring. Ã... han får betalt i millioner  :-[ :-X :'(

Sleivind

Quote from: Alta-White on October 11, 2011, 23:17:16
Jeg blir deprimert av å se Erik Huseklepp prøve å spille fotball. Hjelpesløse kjærring. Ã... han får betalt i millioner  :-[ :-X :'(

Kan ikke huske sist jeg så noen som var SÃ... hjelpeløse på banen for landslaget. I går så han bokstavelig talt ut som bambi på isen.

Sydhagen

deprimerende å se dødballer fra gamst og riise...klarer de noengang å slå over førsteforsvarer??
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

peacock

Quote from: p0ndus on October 10, 2011, 22:00:25
Etter ett par  år på forumet mener jeg tiden er inne for en egen deppetråd her på forumet, her kan vi kanalisere alle fotballdepresjonene våre istedenfor og spre de på de andre trådene.

Undertegnede blir oppriktig deprimert av og se landslagsoppstillinger hvor navnene John Carew, Bjørn Helge Riise, John Arne Riise og Morten Gamst Pedersen inngår.

Jeg blir også deprimert av og se hvor dårlig vår defensive organisering / spill har vært siste årene.

Jeg respekterer at du ikke liker disse spillerne. Men, om du mener i fullt allvor, at Gamst og J.A. Riise ikke er gode nok for Norge, bør du finne en ny hobby. Fotball forstår du lite av.

Masinga

Bør ikke denne tråden snart flyttes til Off Topic?
Masinga, medl.nr. 1250

GeirO

Quote from: Olav on October 11, 2011, 13:49:59

Mener så tydelig å huske at Lorimer scoret. Ble selvfølgelig annulert fordi Bremner ble dyttet inn i offsiden......
MOT

kalle_92

Quote from: Masinga on October 12, 2011, 11:00:46
Slutt å mas mann!  ;)

Mye å være skuffet over, men også veldig mye å være stolt og glad for! Hvis positivitetstråden kan være her, kan vel også denne tråden få leve i OEF?

Asbjørn

...kommer an på hva den fylles med fremover, det ;)
Blir det Leeds-stoff hovedsaklig, får den bli.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Nå som jeg har skrevet ordet LEEDS her.... Blir det ikke da litt mer aktuelt under OEF?  ;D
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: hallghel on October 12, 2011, 12:08:30

Nå som jeg har skrevet ordet LEEDS her.... Blir det ikke da litt mer aktuelt under OEF?  ;D

...men det ordet er vel ikke til å bli deprimert av?  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Quote from: GeirO on October 12, 2011, 11:54:40
Quote from: Olav on October 11, 2011, 13:49:59

Mener så tydelig å huske at Lorimer scoret. Ble selvfølgelig annulert fordi Bremner ble dyttet inn i offsiden......
Dette er slik jeg husker det, helt korrekt!
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Quote from: Asbjørn on October 12, 2011, 12:15:12

Nei, selvfølgelig ikke. DA hadde jeg blitt deprimert!  ::)
Super Leeds since 1968

Gufrias

Sist jeg var deprimert pga noe med Leeds, var da det varte og rakk før klubben kom ut av admin. Tanken på at favorittlaget kanskje kunne slutte å eksistere tok meg urovekkende langt ned. Så jeg var faktisk lettet da vi startet i L1 med 15 minuspoeng, og har vurdert alle etterfølgende nedturer som bagateller.

Klart jeg kan irritere meg over at vi slipper inn billige mål, og over en styreformann som foretrekker fornærmelser framfor skrupler, men deprimert? Ã... nei  :)

p0ndus

Quote from: peacock on October 12, 2011, 10:24:49
Quote from: p0ndus on October 10, 2011, 22:00:25

Jeg respekterer at du ikke liker disse spillerne. Men, om du mener i fullt allvor, at Gamst og J.A. Riise ikke er gode nok for Norge, bør du finne en ny hobby. Fotball forstår du lite av.

Så fint at du respekterer, forståelsen kommer sikkert  med årene. ;)

Jon R

Jo det er det. Ta feks  verbet "å lide":

Ã... lide - lider- leeds - har lidt.
Jon R.

Hallgeir *

Quote from: Jon R on October 12, 2011, 20:51:29

Jo det er det. Ta feks  verbet "å lide":

Jeg prøver også alltid å ha "lidt" i kjøleskapet til enhver tid. Som regel bruker jeg bare av forrådet i helgene. Minuset er at kona også hjelper meg slik at det ofte er mindre enn lidt der. Ikke nytter det å rope på ØBS heller da.
Super Leeds since 1968

Gufrias

Quote from: hallghel on October 12, 2011, 21:11:31
Quote from: Jon R on October 12, 2011, 20:51:29

Nå som jeg har skrevet ordet LEEDS her.... Blir det ikke da litt mer aktuelt under OEF?  ;D

...men det ordet er vel ikke til å bli deprimert av? ;D

Jo det er det. Ta feks  verbet "å lide":

Jeg prøver også alltid å ha "lidt" i kjøleskapet til enhver tid. Som regel bruker jeg bare av forrådet i helgene. Minuset er at kona også hjelper meg slik at det ofte er mindre enn lidt der. Ikke nytter det å rope på ØBS heller da.
Jeg trodde at "ØØØØBS" var noe man roper når man har fått en god del mer enn lidt :D

Edit: Beklager. Nå har jeg ikke bare gått OT, men til og med gått imot intensjonene i trådtittelen. Det skal ikke gjenta seg... kanskje... i hvert fall ikke konsekvent.

ollan

denne tråden gjør meg deprimert...........?fælt liv vi har :-[
Ollan

Andersen

Aldri kjedelig å være Leeds supporter ! tungt til tider , ja deprimerende men også sabla moro til tider. LEEDS4EVER

fmtj

Paris 1975, uten tvil verdens tristeste Leedskamp noensinne, men det er mange andre ting å deppe over i Leedshistorien, ingen tvil om det. Brian F....ings Clough sin overtagelse for eksempel.... >:(!! Det er forøvrig riktig at Lorimers scoring ble annulert pga. såkalt offside. David Harvey (..eller var det Stewart) hoppa rett inn i stanga å ble skadet, men kom seg opp og fortsatte. Grusom kamp der vi spiller, dominerer, triller ball i hatt med tyskerne og så contrer de inn to goaler. Jævla korrupte dommersvin (godtas denne tro... ???).

Ellers der det å nevne salget av Erik Cantona til scum......Alan S. til scum.....Gordon McQueen og Joe Jordan til scum..............grøss og gru!!!!!!!!!!  >:(
Yeboahs vitne