Watford - Leeds (10 Desember)

Started by Hobben, October 12, 2011, 17:34:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hobben

Minstemann har fått med seg gamlingene ned på Chelsea - City 12 Desember. Leeds spiller borte mot Watford 10 Desember, der jeg og gamlingen vil! Så vi har tenkt å reise ned her.

Blir det vanskelig å skaffe billetter til 5 stk fra Watford? Jeg søker på bortebillett, men regner ikke med jeg får den godkjent.
Rogaland Whites

hobberst jr.

Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Gruvegutten

Quote from: hobberst jr. on October 12, 2011, 19:31:05
:)


tror ihverfall ikke den stadionen blir utsolgt, så billetter fårf du  ;D
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

hobberst jr.

Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Odin

Hjemmebilletter er ikke noe problem på Watford. Jeg skal også på kampen og satser påbilletter i Leeds svingen! 

kokkentor

er det ikke noe problem med billetter til borte kampen mot Watford ? hvordan skaffe 2 billetter til kampen ? får bare en billett på Leeds medlemskap eller ?

ollan

Quote from: kokkentor on November 12, 2011, 20:53:30
er det ikke noe problem med billetter til borte kampen mot Watford ? hvordan skaffe 2 billetter til kampen ? får bare en billett på Leeds medlemskap eller ?

Du kan låne mitt members å søke på. Når legges de ut.kan søke på det

ollan
Ollan

kokkentor

Litt usikker på når de legges ut, ser det er Burnley og Notthingham F som ligger ute nå på bortekamper, noen som vet når de kommer tilsalgs på nett ?

morty