Hvordan bli internationalt medlem av Leeds FC . og ikke bare norsk medlem.

Started by Andersen, October 19, 2011, 19:37:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

Quote from: Jon R on October 20, 2011, 22:31:40
Det må ha rabla for`n.  :o

...Svend'is måtte ile til og fortelle at det nok var pc'en hans som hadde rabla... LUSCOS teller fortsatt ca 4.000 (men det var vel int.memb. Hay snakket om...). Mot bedre vitende, sikkert
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Quote from: Per Arne on October 20, 2011, 21:36:17
Quote from: Leedsfan on October 20, 2011, 15:40:01
For oss som ser kamper live og handler supporterutstyr så betaler et slikt kort seg fort, for "igler" er det få fordeler..

Kanskje vi "iglene" har råd til å betale full pris i shopen...?

Foreslår forøvrig at du kutter ut nedverdigende karakteristikker av andre mennesker.

Hvis du handler i shoppen så er du ikke en "igle" etter min mening. En "igle" er en som krever og krever, men ikke bidrar på noen som helst måte. Hvis du handler i shoppen så bidrar du jo..

Du kan foreslå så mye du vil, men på dette forumet er det visst høyt under taket (i hvert fall er jeg blitt fortalt det)...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Quote from: Leedsfan on October 20, 2011, 23:35:59
For oss som ser kamper live og handler supporterutstyr så betaler et slikt kort seg fort, for "igler" er det få fordeler..

Foreslår forøvrig at du kutter ut nedverdigende karakteristikker av andre mennesker.

Hvis du handler i shoppen så er du ikke en "igle" etter min mening. En "igle" er en som krever og krever, men ikke bidrar på noen som helst måte. Hvis du handler i shoppen så bidrar du jo..

Du kan foreslå så mye du vil, men på dette forumet er det visst høyt under taket (i hvert fall er jeg blitt fortalt det)...

Jeg vet ikke hva du legger opp til her Leedsfan, men noen ganger kan det være greit med litt selvkritisk refleksjon. Hva vet du om hvem som bidrar? Hvem er egentlig disse "som krever og krever uten å bidra på noen som helst måte"?  Er "Marching on together" kun en floskel for deg?
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on October 21, 2011, 00:10:48
Quote from: Leedsfan on October 20, 2011, 23:35:59

Jeg vet ikke hva du legger opp til her Leedsfan, men noen ganger kan det være greit med litt selvkritisk refleksjon. Hva vet du om hvem som bidrar? Hvem er egentlig disse "som krever og krever uten å bidra på noen som helst måte"?  Er "Marching on together" kun en floskel for deg?

Jeg vet ikke noe mer om personer her enn det de skriver, på samme måte som dere kjenner meg ut i fra det jeg skriver. Hva jeg legger opp til eller hvilke diskusjonsfeller jeg legger vet jeg ikke helt, da jeg skriver impulsivt og tenker ikke så mye fremover i tid.
Tror det er endel Leedsfans om dagen som krever suksess og bruk av store transfersummer osv, men samtidig boikotter klubben og ber andre om å gjøre det samme. Leser det noe her, mye på engelske internettforum og på facebook.

Irriterte det deg at jeg skrev "Marching On Together" som et forsøk på å avslutte en diskusjon som aldri ende ville ta, vi holder jo på ennå..:) Regner med at alle her er leedsfans av ulik art!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Quote from: Leedsfan on October 21, 2011, 00:26:04

Irriterte det deg at jeg skrev "Marching On Together" som et forsøk på å avslutte en diskusjon som aldri ende ville ta, vi holder jo på ennå..:) Regner med at alle her er leedsfans av ulik art!

Jeg skal svare på spørsmålet ditt: Nei det irriterte meg ikke at du skrev MOT. Tvertimot. Jeg hadde faktisk tenkt å la det bli med det.

Det jeg reagerte på var at du fulgte opp Per Arnes (etter min mening) berettigede kritikk av den ufine "igle" karakteristikken din, med nye igle karakteristikker og påstander om hvem som bidrar og hvem som ikke gjør det. Du tegnet med det det bilde av første og annenrangs supportere. Slikt er splittende, ikke samlende og det motsatte av MOT filosofien i mine øyne.

Nå hentet du deg godt inn igjen med den siste setningen din og det er bra! La oss så slippe slike negative leddmark/blodsuger -karakteristikker igjen.
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on October 21, 2011, 01:10:46
Quote from: Leedsfan on October 21, 2011, 00:26:04

Jeg skal svare på spørsmålet ditt: Nei det irriterte meg ikke at du skrev MOT. Tvertimot. Jeg hadde faktisk tenkt å la det bli med det.

Det jeg reagerte på var at du fulgte opp Per Arnes (etter min mening) berettigede kritikk av den ufine "igle" karakteristikken din, med nye igle karakteristikker og påstander om hvem som bidrar og hvem som ikke gjør det. Du tegnet med det det bilde av første og annenrangs supportere. Slikt er splittende, ikke samlende og det motsatte av MOT filosofien i mine øyne.

Nå hentet du deg godt inn igjen med den siste setningen din og det er bra! La oss så slippe slike negative leddmark/blodsuger -karakteristikker igjen.

Du har dine meninger og jeg har mine, og at vi ikke trekker helt den samme veien har jeg sett/lest for lenge siden. Jeg mener fortsatt at man burde bidra før man kan kreve, og uansett hva du eller andre sier her på forumet så står jeg for det.

Hvis det er noe mer du vil ha svar på så svarer jeg deg impulsivt når som helst.... 8)

Svend Anders

Quote from: Asbjørn on October 20, 2011, 22:48:42
Quote from: Jon R on October 20, 2011, 22:31:40
Det må ha rabla for`n.  :o

...Svend'is måtte ile til og fortelle at det nok var pc'en hans som hadde rabla... LUSCOS teller fortsatt ca 4.000 (men det var vel int.memb. Hay snakket om...). Mot bedre vitende, sikkert

Hay er medlem, men fått medlemsnummer basert på MediaConnects "datasystem" og fikk dermed kundenummer på over 13.000. Han trodde dette var reelt medlemstall, men jeg skrev til ham at vi "bare" er 4.000. Det står seg selvsagt fortsatt sterkt.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Svend Anders

Quote from: Jon R on October 20, 2011, 00:17:37
Quote from: Andersen on October 19, 2011, 19:37:49
Hei alle sammen vil gjerne bli internationalt medlem av klubben , vil ha fordelene med å bli det.

Og når du har mottatt medlemskortet får du fortelle oss om alle fordelene!  ;D

Oversikten over fordelene ved individuelt medlemskap er da ganske enkle å få tak i, ligger på klubbens webside:

• Priority booking period for home league games
• Exclusive access to the family area within the Elland Road Stadium
• Only Club members can purchase tickets for away games (1 ticket subject to availability)
• 10% discount on retail purchases at the official Elland Road Superstore and via the online superstore at www.leedsunited.com
• 15% discount on matchday programme subscription
• Exclusive access to Centenary Pavilion and Billy's Bar (matchdays only)
• Exclusive discounted events with legends and current players
• Discount on official Elland Road Stadium Tours
• Official Leeds United Email newsletter
• The official Leeds United Membership card

2011/12 MEMBERSHIP JOINING GIFTS
ADULTS
· An exclusive Leeds United retro pin badge set
· Keyring bottle opener
· Discount voucher for a 2011/12 Home Shirt

Om du kjøper deg en drakt i sesongen, som du sier, ville du ha "nedbetalt" 20 av de 30 pundene det koster allerede ved kjøp av hjemmedrakten i år. Men det er jo ditt privilegie å velge å ikke joine.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Andersen

Det var da voldsomt så mye spetakkel da over at jeg spurte om dette medlemsskapet da! Føler at vi bidrar til klubben selv om det bare er 30 pund . Det er min mening .  ;D Den første linja jeg skrev var det veldig mye ironi i  ;D LEEDS4EVER

lojosang

Quote from: Andersen on October 21, 2011, 16:04:22
Det var da voldsomt så mye spetakkel da over at jeg spurte om dette medlemsskapet da! Føler at vi bidrar til klubben selv om det bare er 30 pund . Det er min mening .  ;D Den første linja jeg skrev var det veldig mye ironi i  ;D LEEDS4EVER

Ja, eller til sylting da.  ;D
- Leif Olav

Jon R

Quote from: Svend Anders on October 21, 2011, 09:28:25
Hei alle sammen vil gjerne bli internationalt medlem av klubben , vil ha fordelene med å bli det.

Og når du har mottatt medlemskortet får du fortelle oss om alle fordelene!  ;D

Oversikten over fordelene ved individuelt medlemskap er da ganske enkle å få tak i, ligger på klubbens webside:

• Only Club members can purchase tickets for away games (1 ticket subject to availability)
• 10% discount on retail purchases at the official Elland Road Superstore and via the online superstore at www.leedsunited.com

ADULTS
· Keyring bottle opener

Om du kjøper deg en drakt i sesongen, som du sier, ville du ha "nedbetalt" 20 av de 30 pundene det koster allerede ved kjøp av hjemmedrakten i år. Men det er jo ditt privilegie å velge å ikke joine.

SA

Som du ser av oversikten er det åpenbare fordeler for de som reiser over en eller flere ganger på en sesong og spesielt til bortekamper og store hjemmekamper, som play off.  Men det er fortsatt slik at den store majoriteten av LUSCOS medlemmer ikke er International members og at det sannsynligvis er andre gode grunner til det, enn at man ikke ønsker å bidra. For folk som ikke reiser over i løpet av en sesong eller som ikke handler for tusenlapper i supportershopen, er det ikke rare fordeler igjen.  Da kan man jo bidra på andre måter og bruke de samme hundrelappene på feks LUSCOS medlemskap eller  LUTV abbonement istedet.

Synes det er helt fint jeg at folk blir medlemmer, også om man ikke har åpenbare fordeler, men noe av kjernen er at Ken Bates (som har oppfunnet dette programmet) nok må friste med et bedre tilbud hvis han skal rekruttere majoriteten av LUSCOS so called supporters.
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Andersen on October 21, 2011, 16:04:22

Virker som det er mennesker som har tatt seg nær av igle kommentaren som den i utgangspunktet ikke var myntet på, skal prøve å ordlegge meg litt klarere neste gang.

Leedsfan

Quote from: Jon R on October 21, 2011, 17:03:28
Quote from: Svend Anders on October 21, 2011, 09:28:25

Og når du har mottatt medlemskortet får du fortelle oss om alle fordelene!  ;D

ADULTS
· Keyring bottle opener

SA

Som du ser av oversikten er det åpenbare fordeler for de som reiser over en eller flere ganger på en sesong og spesielt til bortekamper og store hjemmekamper, som play off.  Men det er fortsatt slik at den majoriteten av LUSCOS medlemmer ikke er International members og at det sannsynligvis er andre gode grunner til det enn at man ikke ønsker å bidra. For folk som ikke reiser over i løpet av en sesong eller som ikke handler for tusenlapper i supportershopen, er det ikke rare fordeler igjen og da kan man jo bruke de samme hundrelappene på feks LUSCOS medlemskap eller  LUTV abbonement istedet. Synes det er helt fint jeg at folk blir medlemmer , også om man ikke har åpenbare fordeler, men noe av kjernen er at Ken Bates (som har oppfunnet dette programmet) nok må friste med et bedre tilbud hvis han skal rekruttere majoriteten av LUSCOS so called supporters.

Jon R

Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on October 21, 2011, 17:54:21
Glemte du å skrive en tekst der, Leedsfan?  :D

Jeg hadde noe på hjertet, men ble litt for fingrete med min iPhone..

Per Arne

Quote from: Leedsfan on October 21, 2011, 17:57:01

Sikkert ikke så veldig farlig....

8)

Leedsfan

Quote from: Per Arne on October 21, 2011, 18:26:47
Quote from: Leedsfan on October 21, 2011, 17:57:01

Sikkert ikke så veldig farlig....

8)

Føler meg marginalisert, hmmm det har jeg faktisk gjort en stund.. Bates Out..

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Quote from: fjellhaugen on October 21, 2011, 19:27:43
WOW.

snakk om å få 2 fjær til å bli 5 høns!!!

Virker som alle gutta her er glad i høne, men det ser ikke ut som alle får seg...:)

Jon R

Quote from: Leedsfan on October 21, 2011, 19:29:25
WOW.

Virker som alle gutta her er glad i høne, men det ser ikke ut som alle får seg...:)

Jeg synes ikke noen skal få høne, som ikke har gjort seg fortjent til det. Vil her minne om den gamle landsfaderens utrykk " gjør din plikt - krev din rett".
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on October 21, 2011, 20:45:39
Quote from: Leedsfan on October 21, 2011, 19:29:25
WOW.

Jeg synes ikke noen skal få høne, som ikke har gjort seg fortjent til det. Vil her minne om den gamle landsfaderens utrykk " gjør din plikt - krev din rett".

Du har rett i det, men etter å ha diskutert med deg så jeg overbevist om at "hver mann burde ha sin høne"..:) http://www.youtube.com/watch?v=lrQfC1aYVF0

asLeeds

Dagens visdoms ord på forumet; tenk deg lenge før du starter nytt emne ;D
ALLTID noen som er ute etter å "nagle" deg ;D

Mot
DALHEIM WHITES

Per Arne

Har Leedsfan "nagla" Andersen?

Hva gnåler han om høne for da?

:o

Leedsfan

Quote from: Per Arne on October 21, 2011, 21:53:37
Har Leedsfan "nagla" Andersen?

Hva gnåler han om høne for da?

:o

Ser ut som det kanskje kan være noen marginaliserte her som liker hane også, beklager hvis du følte deg glemt Per Arne...

Tom S

COME ON LEEDS !!

Jon R

Kan man trygt si! Er heldigvis ikke noe jeg har bidratt til!  ;D
Jon R.

Andersen

Da har jeg mast på min kjære klubb, ang internationalt medlemsskap og blitt lovet at det kommer i posten i løpet av 10- 14 dager de beklager så mye bla, bla. så da er vel jeg også en av mange i rekka her inne som må klage! Bestiller man billetter så kommer de i posten ? eller kan man hente den / de på et bilettkontor i Leeds vel og merke hvis en vil på hjemmekamp? LEEDS4EVER

Leedsfan

Quote from: Andersen on October 24, 2011, 16:37:32
Da har jeg mast på min kjære klubb, ang internationalt medlemsskap og blitt lovet at det kommer i posten i løpet av 10- 14 dager de beklager så mye bla, bla. så da er vel jeg også en av mange i rekka her inne som må klage! Bestiller man billetter så kommer de i posten ? eller kan man hente den / de på et bilettkontor i Leeds vel og merke hvis en vil på hjemmekamp? LEEDS4EVER

Jeg får mine billetter i posten få dager etter jeg har bestilt, man kan vel også hente de på billettkontoret på stadioen.

fjellhaugen

Quote from: Andersen on October 24, 2011, 16:37:32

håper jeg har gått glipp av noe her.

for 5 dager siden klarte du ikke å melde deg inn og nå (med helg i mellom) har du ringt og klagd på at du ikke har mottatt noe?

tror du det er clark kent som flyr rundt medlemskapene i postkassen eller?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!