KAMP: vs Peterborough United, London Road 22/10 2011 13.00

Started by kalle_92, October 20, 2011, 13:33:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dylan

Snakker om berg og dalbane!!! Og ikke bare kampen, men også kommentarene. At Leeds kan skifte fra drittlag til klar for premier league flere ganger i løpet av en kamp er jo bare helt utrolig!!
Jeg sier som Arne Scheie: "Fotball er gøy dere"!
Og som Bob Dylan: "The times they are-a-changin"

Woody

Kjempe godt med 3 poeng i dag,å godt var det og at eg logga ut siste minuttan,for dette hadde vore hard kost for ein gammal skrott.
Har og lyst å stikka fingrane godt opp i nasen på dei negative sylteskafti som alltid finn noko negativt å trekka fram om Leeds som lag og om Simon G,sist var det dobbelbytta og baklengs i siste sekund...I dag står gutta på til siste sekund og får belønning for det(har vel hatt det i eit par tre kampar tidligare og)SG gjer i dag bytter som avgjer kampen Sam med assist og Becchio med scoring.berre for nett å ha nevnt det ;)God helg alle mann,og alle negative sylteskaft.
LIFE IS LEEDS

RoarG

Ikke uventet med målorgie i denne kampen. Posh scoret 4 i midtuka. Fryktet derfor denne kampen, men det gikk jo bra. Viktig at de fikk retta opp fadesen mot Coventry umiddelbart.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cannavaro

Quote from: Leedsfan on October 22, 2011, 15:06:08
Quote from: pian on October 22, 2011, 15:05:36
Quote from: asLeeds on October 22, 2011, 15:04:45
Gratulerer med 3 herlige poeng folkens!!!!
Sjekk tabellen, hyggelig lesing

Vg har konkludert med 2-2 og 1 poeng..:)

og de kaller seg VGNett og Live.......hmmm  noen tenkt å revurdere jobben sin der....

inni helsikke deilig med 3 poeng idag.....men jævla nervepirrende skal det visst alltid være for oss...
MFLU - Miracles For Leeds United

mac_gyver

Quote from: mac_gyver on October 22, 2011, 13:33:21
frekk benk vi har i dag syns jeg :) Sam, becchio og Nunez kan finne på mye rart. Håper Grayson gir dem litt tid

8)
Pride of Yorkshire

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

SuperLeeds!

Topp tre, NPower Championship:

1    No Change    Southampton    12    8    2    2    27    13    14    26    
2    No Change    West Ham United    12    6    3    3    22    11    11    21    
3    up 8            Leeds United    12    6    3    3    24    18    6    21    

:D Opp hele 8 - åtte - plasser etter dagens seier. We are the in form team! :D

Nørgaard

Fantastisk med en sejr over dette gode hold. Var sikker på vi ville spille uafgjort, men denne gang var det os der scorede i overtiden  ;D

Joe Jordan

Utrolig deilig! Jeg holdt meg unna å skrive noe som helst under kampen, spesielt ved 2-2, valgte å vente de sekundene det var igjen av kampen. Bra var det, så sparte jeg tråden for enda en surmaga melding.  ;D

Her skal man som vanlig ALDRI gi opp før dommeren blåser. Jeg vet ikke hvordan målene ble sluppet inn men det virker som vi fortsatt holder på med gamle synder? 3 mål for å vinne har jo med unntak av de par siste kampene blitt en tradisjon for oss...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GeirO

Alt i alt sterkt å slå Posh på bortebane.
Med de to poengene vi mistet på tirsdag, kunne vi nå ha truet Soton. Men den kampen glemmer vi snart. Nå er det ny thriller på onsdag som gjelder.
MOT

Nørgaard

Quote from: GeirO on October 22, 2011, 15:55:36
Alt i alt sterkt å slå Posh på bortebane.
Med de to poengene vi mistet på tirsdag, kunne vi nå ha truet Soton. Men den kampen glemmer vi snart. Nå er det ny thriller på onsdag som gjelder.

Jeg hader kampene i midtugen. Vi vinder dem aldrig  ::)

Jon R

En forsinket hilsen fra ØBS som har sittet ringside på London Road idag sammen med en gjeng nordmenn som har tatt en dagstur Rygge/ London. Fantastisk!  :)
Jon R.

RoarG

Kamp mot Birmingham City, ja. Setter noen opp den tråden?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

"It's all about them, you can't go near officials, you can't talk to them. Four minutes of injury time and they score in 96 minutes. But don't forget it's Leeds United, so it'll be okay."  - Darren Ferguson

Mannen er jo fullstendig historielaus  :o
COME ON LEEDS !!

newsome

LeedsUtd365Leeds United 365

RT @ChrisJHudson "Darren Ferguson's bitching about Leeds United and "Fergie Time" only makes the whole thing better - numpty LOL #lufc"

Oggy

Sykt deilig å avgjøre på overtid, etter blemmen mot Coventry  ;D

Noen som vet om kampen mot Cardiff blir vist på Viasat ?
Oggy

Sander

Quote from: Oggy on October 22, 2011, 18:09:01

Står det på topicen: Leeds på TV sesongen 2011-2012 :)

Leif Egil

Quote from: Tom S on October 22, 2011, 17:56:27
"It's all about them, you can't go near officials, you can't talk to them. Four minutes of injury time and they score in 96 minutes. But don't forget it's Leeds United, so it'll be okay."  - Darren Ferguson

Mannen er jo fullstendig historielaus  :o

Denne seieren er jo faktisk litt ekstra deilig med tanke på at Fergie jr. står igjen som taper... ::)

Oggy

Quote from: Sander on October 22, 2011, 18:28:04
Quote from: Oggy on October 22, 2011, 18:09:01

Står det på topicen: Leeds på TV sesongen 2011-2012 :)

Det Står at Sky sender kampen......
Oggy

Andersen

Deilig med seier, men altfor dårlig å slippe til Peterborough 2 ganger i dag , og det med en mann mindre er de. Vil gå så langt å si at forsvaret står til stryk ! IGJEN  :( Har SG kun begynt å terpe det ofansive spillet igjen? LEEDS4EVER

oivindh

Quote from: Andersen on October 22, 2011, 19:08:12
Deilig med seier, men altfor dårlig å slippe til Peterborough 2 ganger i dag , og det med en mann mindre er de. Vil gå så langt å si at forsvaret står til stryk ! IGJEN  :( Har SG kun begynt å terpe det ofansive spillet igjen? LEEDS4EVER
I.o.m ny back-rekke, må jo de få tid til å "spille seg inn i sil-systemet", som vi jo ser ut til å bekerske :-P  Holdt jo nullen i 2 kamper, og da må det tas tak :-)   Men du så deilig det var med seier :-D

Andersen

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Quote from: Leedsfan on October 22, 2011, 21:01:38
O'Dea putter jo et fantastisk mål.....
visst var det fantastiskt mål, men hade det varit tvärtom och Peterborough gjort ett sådant mål hade man fått läsa här hur dåliga våra försvarare är

Leedsfan

Quote from: sportcarl1 on October 22, 2011, 21:21:48
Quote from: Leedsfan on October 22, 2011, 21:01:38
O'Dea putter jo et fantastisk mål.....
visst var det fantastiskt mål, men hade det varit tvärtom och Peterborough gjort ett sådant mål hade man fått läsa här hur dåliga våra försvarare är

I know, haters gonna hate...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.