Våpenhvile mellom de "positive", "negative" og alle "midt i mellom"..

Started by Leedsfan, October 23, 2011, 16:47:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Jeg tar meg friheten til å erklære "våpenhvile" mellom alle fraksjonene og la oss glede oss sammen over det som skjedde på Old Trafford i dag.

Aldri har jeg kost meg like mye under en kamp med "ukjente" lag....

Skål og prett om dere vil, dette er en gledens dag..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Mr. Leeds

Quote from: Leedsfan on October 23, 2011, 16:47:03
Jeg tar meg friheten til å erklære "våpenhvile" mellom alle fraksjonene og la oss glede oss sammen over det som skjedde på Old Trafford i dag.

+1
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

asLeeds

DALHEIM WHITES

p0ndus

Quote from: Leedsfan on October 23, 2011, 16:47:03

Bifales dette er en gledens dag, kjenner bare jeg fikk den positive energien av dette resultatet. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Jon R

Våpenhvile? ER vi i krig med hverandre Marching on together? ::)
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on October 23, 2011, 17:18:06

Har du ikke merket det, er du helt skotte eller?

fjellhaugen

Quote from: asLeeds on October 23, 2011, 16:50:48
rett og slett herligt ;D

200 spenn på city te 3,45 i odds = 690 blanke norske kroner te meg ;D

i like  ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Quote from: fjellhaugen on October 23, 2011, 17:40:39
Quote from: asLeeds on October 23, 2011, 16:50:48
rett og slett herligt ;D

200 spenn på city te 3,45 i odds = 690 blanke norske kroner te meg ;D

i like  ;D

Tøft satset.. Satset du to røde til Chelsea i første omgang også?

Sleivind

Ingen krig, men det er alltid noen som tror det  ::)

Leedsfan

Quote from: Sleivind on October 23, 2011, 17:52:41

Ingen krig, men det er alltid noen som tror det  ::)

Det er ikke alltid krig selv om våpen er involvert.. La oss feire sammen på denne flotte merkedagen, la våre uoverensstemmelser være glemt.. I hvertfall for en dag...:) Hipp hipp hurra.

Kickthemdown

Herlig fotballdag ! Plassen berget i adeccoligaen nok engang med et budsjett verdig et 3 div lag  :D

Ã... at det går mange år før scum vinner et trofe igjen er helt strålende. Hele Manchester jubler nok i dag !! :D

thesheep

Noen gullkorn fra Twitter:
-They'll have to expand City of Manc stadium already, with 70,000 former #MUFC fans leaving early to buy an #MCFC shirt.

-Reports of an earthquake in the old trafford area of manchester put down to 70000 people jumping off the bandwagon

-Man U fans. Your '19' flags and scarves, turned upside down, would make ideal Christmas presents for City supporting relatives.

Leedsfan

Jon R

Gleder meg over at de røde blir ydmyket på eget gress, men jubler ikke over fremgangen til økonomisk dopede Manshitty!!  >:(
Jon R.

Dennis

Quote from: Jon R on October 23, 2011, 22:25:28
Gleder meg over at de røde blir ydmyket på eget gress, men jubler ikke over fremgangen til økonomisk dopede Manshitty!!  >:(

I utgangspunktet enig, men det blir for dumt når Fergiescum og Villas-Boas snakker om urettferdigheten ved Citys pengebruk. Uttalelser fra Chelsealeiren faller på sin egen urimelighet, men de to lagene med blå nyanser har i alle fall pundene de bruker, mens de ekle røde finansierer sin moro hovedsaklig med gjeld (en gjeld som i det minste før refinansieringen hadde et forfall senere dette tiåret og hvor det ikke ble betalt en penny i avdrag).

Jo da, Man Utd hadde et godt finansielt resultat forrige periode, etter blant annet refinansiering av lånet, men de som drifter klubben maktet altså et underskudd på 500 millioner kroner i den perioden klubben vant gull i ligaen og CL sist, grunnet (kun) renter på disse lånene. Økonomisk doping er like reelt for djevlene som for de blå, som i det minste har egenkapital (gjennom sugar daddys, vel og merke).

Men hvordan kom egentlig denne tråden inn på dette temaet? ;)

Marching on together!

J.N

Quote from: Mr Kaizer on October 23, 2011, 23:52:25
Quote from: Jon R on October 23, 2011, 22:25:28
Gleder meg over at de røde blir ydmyket på eget gress, men jubler ikke over fremgangen til økonomisk dopede Manshitty!!  >:(

I utgangspunktet enig, men det blir for dumt når Fergiescum og Villas-Boas snakker om urettferdigheten ved Citys pengebruk. Uttalelser fra Chelsealeiren faller på sin egen urimelighet, men de to lagene med blå nyanser har i alle fall pundene de bruker, mens de ekle røde finansierer sin moro hovedsaklig med gjeld (en gjeld som i det minste før refinansieringen hadde et forfall senere dette tiåret og hvor det ikke ble betalt en penny i avdrag).

Jo da, Man Utd hadde et godt finansielt resultat forrige periode, etter blant annet refinansiering av lånet, men de som drifter klubben maktet altså et underskudd på 500 millioner kroner i den perioden klubben vant gull i ligaen og CL sist, grunnet (kun) renter på disse lånene. Økonomisk doping er like reelt for djevlene som for de blå, som i det minste har egenkapital (gjennom sugar daddys, vel og merke).

Men hvordan kom egentlig denne tråden inn på dette temaet? ;)

her var mye fornuftig å ta med seg. Trenger sånt å si til en scum-kompis av meg som til stadighet maser om pengebruken til Chelsea og City..!

Bites Yer Legs

Off topic. Terminologi og utrykk som brukes er idiotisk. Patetisk tråd!
KEEP FIGHTING!!

thesheep

Quote from: Bites Yer Legs on October 24, 2011, 02:12:09

Og DER var våpenhvilen brutt.
Typisk eksempel på internet debatant med språkbruk han aldri hadde brukt ansikt til ansikt.
Fjas og morro skal man tydeligvis ha seg frabedt.

Leedsfan

Quote from: Bites Yer Legs on October 24, 2011, 02:12:09

Lets get ready to r u m b l e.........

B_Ød

Ups & Ups!!

Leedsfan

Som et plaster på såret for denne fæle tråden så bekrefter jeg at Leeds - Cardiff går på viasat.

Søndag: Leeds-Cardiff (The Championship, 14:15)

fmtj

Våpenhvile er nok tingen ja.....Osloavtale eller noe slikt kanskje.....uansett bakgrunnen for tråden er fantastisk. Scum som blir fullstendig ydmyket hjemme og en Ferguson som innrømmer sin værste dag noensinne. Han var plutselig fryktelig gammel...... ;D!!

Ser at det nevnes økonomisk doping her.....det er vel fortsatt tillatt. Hvis dopingtester skal  tas på bakgrunn av økonomisk doping ser en vel eter om man driter penger da kanskje... ::)!!

Nei folken, ingen tvil om at søndag var en merkedag for alle scumhatere!! Og vi har tatt steget opp nesten på toppen av tabellen...marching on together!! ::)
Yeboahs vitne

Andersen

Leedsfan

Quote from: Andersen on October 24, 2011, 12:33:53
Var det dama di Leedsfan? Hilsen en snart 50 åring . :P

Dama mi, eller hushjelpa som jeg liker å kalle henne er fin, men jeg kan ikke legge ut bilder av mor til mine barna på nettet... Dette er bilde av elskerinna fra Leeds så det skal bli godt med en tur over snart... :-* :-*

B_Ød

Quote from: Leedsfan on October 24, 2011, 13:02:58

Dama mi, eller hushjelpa som jeg liker å kalle henne er fin, men jeg kan ikke legge ut bilder av mor til mine barna på nettet... Dette er bilde av elskerinna fra Leeds så det skal bli godt med en tur over snart... :-* :-*
for å sitere en av grunnpilarene på forumet..."yeah right"...no disrespect of course. (verken til pilaren eller du med elskerinna di)  ;D
Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: CardiganArms on October 24, 2011, 13:16:19
Quote from: Leedsfan on October 24, 2011, 13:02:58

for å sitere en av grunnpilarene på forumet..."yeah right"...no disrespect of course. (verken til pilaren eller du med elskerinna di)  ;D

Selv om jeg begynner å bli gammel så er jeg fortsatt 16 år fra livet og ned.... :P

B_Ød

Quote from: Leedsfan on October 24, 2011, 13:20:38
Selv om jeg begynner å bli gammel så er jeg fortsatt 16 år fra livet og ned.... :P
Høres supert ut! Tipper vi er omtrent like gamle jeg, forskjellen er nok da at jeg føler alder'n helt ned til anklene  ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: CardiganArms on October 24, 2011, 13:41:20
Quote from: Leedsfan on October 24, 2011, 13:20:38
Høres supert ut! Tipper vi er omtrent like gamle jeg, forskjellen er nok da at jeg føler alder'n helt ned til anklene  ;)

Yeah right....:)

B_Ød

Ups & Ups!!