KAMP: vs Blackpool, onsdag 2/11 2011

Started by asLeeds, November 01, 2011, 20:24:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Rudi G.

Quote from: DenHviteYeboah on November 02, 2011, 22:12:36
Quote from: Leif Egil on November 02, 2011, 22:03:33
Quote from: Andersen on November 02, 2011, 21:47:19
Får håpe mannen med keeperhansker og MS blir igjen i garderoben , og at vi prøver å rette opp litt av denne kampen.

Har Rachubka MS? :o Isåfall imponerende at han hever lønn som fotballspiller...!
.... som gift med en som har MS synes jeg slike kommentarer er lite hyggelig å lese.... :'(
Dette tar du litt for personlig.Det må gå an for forumdeltagere å fleipe.Jeg synes dette er innenfor grensen.Mora mi har leddgikt,skal jeg da kommentere det hvis en fleiper med denne sykdommen på forumet?Skal jeg ta det personlig?
Man skal ikke spøke med hav som helst, men dette synes jeg var en overreaksjon fra din side.Jeg kjenner flere med MS og vet det er en grusom sykdom,så du har min sympati.

Den der bør vi legge død DHY!

auren

bmoen, hvor er du? På tide å skrive igjen nå!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Allanclarke

mener å huske at vi fikk en run på 13 kamper uten tap ifjor etter å ha tapt 4-0 for cardiff hjemme.

Måtte det skje igjen! ;)

Andersen

De tre første målene må vel en viss keeper ta på sin kappe , Men laget vårt er vel så rystet nå at SG ikke har noe å komme med .

B_Ød

Quote from: Sølvreven on November 02, 2011, 22:14:23
0-4 hjemme???????  Ikke engang et rødt kort kan unnskylde dette.  Jeg synes at Grayson har fått sin sjanse... End of story  :-[
meningsløst...
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Quote from: auren on November 02, 2011, 22:05:55
Quote from: Bites Yer Legs on November 02, 2011, 22:04:44
Quote from: auren on November 02, 2011, 22:02:31
Quote from: Rudi G. on November 02, 2011, 21:53:16
Quote from: auren on November 02, 2011, 21:46:52
Hvis ikke AOB kommer inn i 2.omgang nå skjønner jeg lite. Han bør absolutt få matchtrening nå som både Lees og O'Dea er ute til Leicesterkampen.

Cairns kommer inn for Rachubka og Becchio inn for Keogh. Merkelig at ikke O'Brien kommer inn.

Da ville jo signalene vært at kampen er tapt, har prøver jo faktisk SG og gjøre noe!

4-3-2 er offansivt nok. 99% sikkert at vi taper. Da kan det være smart også å tenke på Leicesterkampenren.

Selvfølgelig skal Leeds på Elland Road gå ut å satse fremover med 45 minutter igjen, noe annet er tåpelig.
Hvorfor ikke spille 2-3-4?

auren

Saklig.
KEEP FIGHTING!!

Dennis

0-4 hjemme???????  Ikke engang et rødt kort kan unnskylde dette.  Jeg synes at Grayson har fått sin sjanse... End of story  :-[

Så Scum burde sparka SAF etter 1-6 på hjemmebane? ???
Marching on together!

Per-Stian

Quote from: Allanclarke on November 02, 2011, 22:14:48
mener å huske at vi fikk en run på 13 kamper uten tap ifjor etter å ha tapt 4-0 for cardiff hjemme.

Måtte det skje igjen! ;)

Likar at du vender alle steiner og ser etter mulegheiter ;)

Hobben

Quote from: Mr Kaizer on November 02, 2011, 22:16:53

Grayson gjør en kjempejobb med dette laget.
Rogaland Whites

asLeeds

DALHEIM WHITES

Sølvreven

Quote from: auren on November 02, 2011, 22:14:42
bmoen, hvor er du? På tide å skrive igjen nå!!

auren
Ikke mobb på en trasig aften. Feil dag Auren,skyt han en annen dag  :'(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

sveifors

Quote from: auren on November 02, 2011, 22:11:27
Quote from: sveifors on November 02, 2011, 22:09:04
Hvis ikke AOB kommer inn i 2.omgang nå skjønner jeg lite. Han bør absolutt få matchtrening nå som både Lees og O'Dea er ute til Leicesterkampen.

Cairns kommer inn for Rachubka og Becchio inn for Keogh. Merkelig at ikke O'Brien kommer inn.

auren

Da ville jo signalene vært at kampen er tapt, har prøver jo faktisk SG og gjøre noe!

4-3-2 er offansivt nok. 99% sikkert at vi taper. Da kan det være smart også å tenke på Leicesterkampenren.

au

Selvfølgelig skal Leeds på Elland Road gå ut å satse fremover med 45 minutter igjen, noe annet er tåpelig.

Ofte vil lag som har en spiller mer slippe seg ned ett hakk, om vi kan skru opp noen hakk på de som er igjen+++ ha marginer. Så kan vi vel prøve å gå av banen med hodet høyt hevet.

Gi opp  er ingen alternativ

Så å gå for en 4-3-2 formasjon er å gi opp? Ta deg en liter kulturmjølk!

auren

Hvordan kan du tolke det sånn, Jeg trodde jeg var enig og støtta innleggene ogprøvde å være positiv.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Leeds46

Quote from: hobberst on November 02, 2011, 22:17:23

Grayson gjør en kjempejobb med dette laget.
Så sant så sant, min kjære sønn. Blir nok noe stort av den gutten!

johnny gangster

Derby- Cardiff 0-3.

Ekje bare vi som får bank hjemme i dag...

auren

Quote from: sveifors on November 02, 2011, 22:18:24
Quote from: auren on November 02, 2011, 22:11:27
Quote from: sveifors on November 02, 2011, 22:09:04

auren

au

Ofte vil lag som har en spiller mer slippe seg ned ett hakk, om vi kan skru opp noen hakk på de som er igjen+++ ha marginer. Så kan vi vel prøve å gå av banen med hodet høyt hevet.

Gi opp  er ingen alternativ

Så å gå for en 4-3-2 formasjon er å gi opp? Ta deg en liter kulturmjølk!

auren

Hvordan kan du tolke det sånn, Jeg trodde jeg var enig og støtta innleggene ogprøvde å være positiv.

Men liker du ikke kulturmelk da?  ;)

Sorry. Misforstod.

auren

ollan

Får håpe mannen med keeperhansker og MS blir igjen i garderoben , og at vi prøver å rette opp litt av denne kampen.

Har Rachubka MS? :o Isåfall imponerende at han hever lønn som fotballspiller...!
.... som gift med en som har MS synes jeg slike kommentarer er lite hyggelig å lese.... :'(
Dette tar du litt for personlig.Det må gå an for forumdeltagere å fleipe.Jeg synes dette er innenfor grensen.Mora mi har leddgikt,skal jeg da kommentere det hvis en fleiper med denne sykdommen på forumet?Skal jeg ta det personlig?
Man skal ikke spøke med hav som helst, men dette synes jeg var en overreaksjon fra din side.Jeg kjenner flere med MS og vet det er en grusom sykdom,så du har min sympati.

det er her du skal la vær å svare..........antenner?
Ollan

Leif Egil

Svart kveld >:( Dette er bare trist - god natt... >:(

Andersen

Eneste jeg klandrer SG for i kveld er keeperplassen .

LEO

JEG må også le  :  save and caught bye Connely

Har vi faaaaaaaaaaaaaaaen  ikke keeper i denne kampen

natta

Sølvreven

Lavmål Kaizers... SAF hadde kun et pinlig tap. Ellers har han sopet hele verden for medaljer. Hva har Grayson å vise til?

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

asLeeds

Quote from: johnny gangster on November 02, 2011, 22:20:01
Derby- Cardiff 0-3.

Ekje bare vi som får bank hjemme i dag...

Ingen trøst....
DALHEIM WHITES

ollan

ja hadde de enda gjort det ;D men nå tryner vel ikke de og SAF så ofte som Leeds ogSG?
Ollan

asLeeds

DALHEIM WHITES

johnny gangster

auren

Jon R

Quote from: Mr Kaizer on November 02, 2011, 22:10:17
Spent på reaksjonen etter denne utdritingen på hjemmebane. Minner om Cardiff i fjor dette.

Det viktigste blir å ikke være "negativ" og kritisere mangel på dybde i sentrale posisjoner. Husk Lorimers kloke ord: "We`ve proved critics wrong".
Jon R.

Per-Stian

Dennis

Quote from: ollan on November 02, 2011, 22:20:42

det er her du skal la vær å svare..........antenner?

Takt i er en fin båt i ny og ne, DHY (og Andersen, som har lagt seg flat).

Du snakker stadig om takhøyde, når det ikke er myntet på deg eller mot dine argumenter. Når andre er uenig med deg, svarer du ofte med "yeah right" eller "ja, du er orakelet" eller diverse nedlatenheter om lykkepiller og naivitet.

Dette er et ikke-tema på et fotballforum og i en kamptråd med mange følelser er jævlige sjukdommer den siste tingen å dra inn - og FORTSETTE på.
Marching on together!

job

Marching on together!                               Siden 1970