Topp 2.......!!??

Started by Cherry, November 07, 2011, 22:33:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

...ja, det er vel d vi alle innerst inne drømmer om!

Selvfølgelig har også jeg håpet - MEN det må flere clean sheets til før jeg har den virkelige trua gitt...det for ustabilt!  Den siste uka er såååå typisk Leeds...produserer sjanser i fleng mot Cardiff, så katastrofe hjemme mot Blackpool, for så å reise seg med sterk 1-0 borte mot kanskje den største opprykksfavoritten på søndag....

Er ikke så sikker på at OM vi ligger helt der oppe etter nyttår heller, om vi virkelig "holder helt ut"- med 2010`sesongen friskt i minne....vi MÃ... FÃ... forsvaret til å sitte!

Tipper lett optimistisk 5.plass...etter sesongen so far....stabilt ustabilt er "facit"  ;)

DenHviteYeboah

Quote from: cherry on November 07, 2011, 22:33:59
...ja, det er vel d vi alle innerst inne drømmer om!

Selvfølgelig har også jeg håpet - MEN det må flere clean sheets til før jeg har den virkelige trua gitt...det for ustabilt!  Den siste uka er såååå typisk Leeds...produserer sjanser i fleng mot Cardiff, så katastrofe hjemme mot Blackpool, for så å reise seg med sterk 1-0 borte mot kanskje den største opprykksfavoritten på søndag....

Er ikke så sikker på at OM vi ligger helt der oppe etter nyttår heller, om vi virkelig "holder helt ut"- med 2010`sesongen friskt i minne....vi MÃ... FÃ... forsvaret til å sitte!

Tipper lett optimistisk 5.plass...etter sesongen so far....stabilt ustabilt er "facit"  ;)
Som å tro at Petter Solberg kommer til å vinne rally vm med en original bil på 90 hk....

GeirO

Litt mange poeng bak topp to. I tillegg er det solide lag som ligger der.

Men sesongen er ung........
MOT

Asbjørn

Leedslaget slik det fremstod i perioden like før Lonergans skade skapte ubalanse der bak (igjen) gjør at jeg ennå har et (realistisk?) håp om at Top 2 er mulig. Men vi må holde oss innen rekkevidde av Top 2, og vi må holde stand også utover nyåret, et tidspunkt vi har dabbet i litt for mange sesonger nå.

Men, jeg håååper at trenerteamet har trukket erfaringer, og evner å gjøre noe med dette denne våren. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Quote from: cherry on November 07, 2011, 22:33:59

Også må vi begynne å score mål igjen. To på de 4 siste er ikke opprykkstakter.

Forspranget til topp 2 og målforskjellen Leeds versus feks Southampton indikerer at det ikke er helt realistisk med topp to plassering, men aldri si aldri. Så lenge vi har en viss kontakt med 2. plassen er det von i hangande snore.
Jon R.

fjellhaugen

nix.

11 poeng bak southampton 6 bak et west ham i kjempeform.
ligner på fjoråret med qpr og norwich dette  :-\
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Southampton kommer til å gå på en smell snart, kanskje play-off for de. West Ham kommer til å rykke opp og jeg håper vi kan følge de...

Vi må begynne/fortsette å vinne 1-0....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

topp 2??
Selvfølgelig er det mulig...er selvfølgelig mulig med topp 1 også!
Relativt mange poeng å spille om ennå....6 poeng opp til 2dre plass, vil jo si at det er vel innen rekkevidde...
Ups & Ups!!

RoarG

Noen som har sett Timmy Gresshoppe synge "Wish Upon A Star" på Disney's juleprogram?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

Har definitivt ikke trua på topp 2, ikke bare skal lagene over oss da få en en lengre formdupp, vi skal også være rimelig stabile hele vinteren og våren. DET kan jeg ikke tenke meg skjer.

Men håper på en playoff, er VELDIG spent på hvordan vi ligger an i januar/februar.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Quote from: RoarG on November 08, 2011, 08:28:31
Noen som har sett Timmy Gresshoppe synge "Wish Upon A Star" på Disney's juleprogram?
OT selvsagt..men læll..Fantastisk låt..Ukulele-Ike, eller Cliff Edwards som sangeren heter..en av verdens fineste ballader.
Ups & Ups!!

Dennis

Det som gjør at jeg ikke helt ser bort fra muligheten for direkte opprykk, er den knallharde motstanden vi har møtt så langt. Er vel bare Derby på den øvre halvdelen vi ikke har møtt omtrent...
Marching on together!

LEO

I tillegg kommer Birmingham opp som har cirka 3 kamper til gode.

Nei vi må være glade hvis vi når Play off og det har jeg troa på.

MOT

Cherry

Quote from: Leedsfan on November 08, 2011, 07:44:37
Southampton kommer til å gå på en smell snart, kanskje play-off for de. West Ham kommer til å rykke opp og jeg håper vi kan følge de...

Enig, Soton MÃ... ryke snart....utrolig sterkt hittil da!

fmtj

Quote from: GeirO on November 07, 2011, 22:50:48

......sesungen....... ::)
Yeboahs vitne

fmtj

Quote from: LEO on November 08, 2011, 11:51:24
I tillegg kommer Birmingham opp som har cirka 3 kamper til gode.

Nei vi må være glade hvis vi når Play off og det har jeg troa på.

MOT

Mange sterke kandidater til opprykk er jeg redd og Southampton fortsetter å imponere. Deretter har vi sterke West Ham og Birmingham som du nevner her. Gode lag. Er vi heldige så regner de ca. antall kamper for våre mostandere, sånn som nå når de har ca. 3 kamper til gode. Kanskje får de ca. 3-4-5 kamper mindre til slutt så tar vi dei... ;D
Yeboahs vitne

fjellhaugen

SPOILER!!
unødvendig å avsløre sesongen allerede.  :-X

hvorfor skal de gå på en smell?
plenty lag som har gått rett fra L1 og opp i toppen på NPC. du må skille håp og fakta leedsfan
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Quote from: fmtj on November 08, 2011, 11:59:00
Quote from: GeirO on November 07, 2011, 22:50:48

......sesungen....... ::)

I motsetning til seseongen, som som vanlig er over.  ;D
- Leif Olav

oyvharal

Det er selvfølgelig mulig!!

Av det jeg har sett av Leeds i år, synes jeg vi tidevis har spilt meget god fotball. Vi må heve bunnnivået vårt og bli mer stabile på det nivået vi er på når vi er virkelig gode. Da er vi faktisk et av de beste lagene i denne divisjonen.
Og vi har faktisk spilt mot meget sterk motstand på bortebane hittil, bla Southampton, West Ham, Brighton, Birmingham og Leicester. Disse lagen skal vi ha hjemme senere.

Men det er utrolig jevnt, så vi må både være særdeles dyktige og samtidig ha en del tur (flaks)

Har dessverre en følelse på at vi ikke har den nødvendige flaksen med oss. Men kommer vi inn i en god "stim" da har jeg tro på topp 2

RoarG

QuoteAv det jeg har sett av Leeds i år, synes jeg vi tidevis har spilt meget god fotball. Vi må heve bunnnivået vårt og bli mer stabile på det nivået vi er på når vi er virkelig gode. Da er vi faktisk et av de beste lagene i denne divisjonen.
Minner veldig om mitt norske favorittlags, Sandefjords, skjebne denne sesongen: til dels veldig bra spill, avløst av glipper og perioder i kampene som hørte hjemme i 3. div., helt bisarre selvmål og utvisninger med straffespark i mot (ofte mot spillets gang). Hvorfor? For tynn stall med spillere som holdt den nødvendige kvaliteten, og som derfor blir sårbare for down-perioder, skader og suspensjoner på nøkkelspillere. Låter dette kjent?
Frykter at Leeds lider eksakt samme skjebne, og havner hårfint utenfor play off...igjen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Selvfølgelig blir vi minst topp 2!
MOT
COME ON LEEDS !!

p0ndus

Tippet 12-14 plass ved sesongstart, og jeg har nok ikke forandret mening.

Imsdal

Quote from: Tom S on November 08, 2011, 18:54:16
MOT

Bullshit.
Tipper en 8-9 plass, og jeg tror dessverre ikke det er nok kvalitet i laget for play off eller opprykk. Laget er for svakt, og bunnivået er som å se LSK.

Tom S

Quote from: Imsdal on November 08, 2011, 19:04:38
Quote from: Tom S on November 08, 2011, 18:54:16
MOT

Bullshit.
Tipper en 8-9 plass, og jeg tror dessverre ikke det er nok kvalitet i laget for play off eller opprykk. Laget er for svakt, og bunnivået er som å se LSK.

Bullshit kan du være sjølv!
:D
COME ON LEEDS !!

johnny gangster

For å unngå baklengs lat oss prøve Aabrekk taktikken med denne lagoppstillingen, så rykk mi nokk direkte opp:

Lonergan (når han er tilbake)

Snoddy - Kisnorbo - Lees - O`dea - White

Clayton - Howson - Vayrynen

Becchio - McCormack

(Snoddy og White på backane MÃ... vere superoffansive!)

:D :D

kalle_92

Quote from: johnny gangster on November 08, 2011, 19:07:57
For å unngå baklengs lat oss prøve Aabrekk taktikken med denne lagoppstillingen, så rykk mi nokk direkte opp:

Lonergan (når han er tilbake)

Snoddy - Kisnorbo - Lees - O`dea - White

Clayton - Howson - Vayrynen

Becchio - McCormack

(Snoddy og White på backane MÃ... vere superoffansive!)

:D :D
Interessant forslag!

sportcarl1

är nöjd med play off

Imsdal

Quote from: sportcarl1 on November 08, 2011, 21:05:01
är nöjd med play off

Playoff ser jeg som direkte usansynlig.

B_Ød

Quote from: Imsdal on November 08, 2011, 21:52:37
Quote from: sportcarl1 on November 08, 2011, 21:05:01
är nöjd med play off

Playoff ser jeg som direkte usansynlig.
..heller "mot" direkte du også ja  ;)

Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: fjellhaugen on November 08, 2011, 12:37:13

SPOILER!!
unødvendig å avsløre sesongen allerede.  :-X

hvorfor skal de gå på en smell?
plenty lag som har gått rett fra L1 og opp i toppen på NPC. du må skille håp og fakta leedsfan

Håp og fakta?? Jeg unner faktisk Southampton å rykke opp hvis de fortsetter å spille slik de gjør, men jeg tror ikke de kommer til å fortsette å spille så bra. Vi får se hva som skjer fremover... Håp og fakta?? hehehehe
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.