Skrevet av Emne: Black Sabbath!  (Lest 2758 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Black Sabbath!
« på: November 11, 2011, 20:21:25 »
Legendene er tilbake: Nytt album og ny verdensturné fra neste år!

Fikk æren av å se den originale lineupen i 2005 og har ventet og ventet siden og nå kommer endelig sjansen igjen! Dette er rene julaften!

Marching on together!

ollan

Sv: Black Sabbath!
« Svar #1 på: November 11, 2011, 20:23:26 »
Artig!! Håper å få med seg en konsert før de pensjoneres :)
http://blacksabbath.com/
« Siste redigering: November 11, 2011, 20:25:15 av ollan »
Ollan

asLeeds

Sv: Black Sabbath!
« Svar #2 på: November 11, 2011, 20:26:49 »
Kommer dei te Norge?
DALHEIM WHITES

Here we go again

  • Gjest
Sv: Black Sabbath!
« Svar #3 på: November 11, 2011, 20:29:21 »
Så dem også rundt 2005, og ble positivt overrasket. Men så var ikke forventningene så høye heller ;)

berlin

Sv: Black Sabbath!
« Svar #4 på: November 11, 2011, 23:43:26 »
Black Sabbath? Puddelrock!  ;D

Black Debbath, derimot

http://www.youtube.com/watch?v=01wXYZtGyK4

Dennis

Sv: Black Sabbath!
« Svar #5 på: November 12, 2011, 01:03:16 »
Skal dere spinne lengre vekk fra trådtråden med deres kvasirock nå, blir jeg nødt til å moderere den. ::)
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Black Sabbath!
« Svar #6 på: November 12, 2011, 09:31:53 »
Dette er ett av to band som skapte rocken. det andre var Led Zeppelin. Legends!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Black Sabbath!
« Svar #7 på: November 14, 2011, 09:35:25 »
Hyggelig at de gjenoppstår. Synes Bill Ward så litt tynn ut i håret. Håper han enda har saft i slagene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Black Sabbath!
« Svar #8 på: November 30, 2011, 09:26:57 »
Billetter i boks til konserten i Spektrum 31. Mai  :P
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Sv: Re: Black Sabbath!
« Svar #9 på: November 30, 2011, 09:29:55 »
Selv har jeg billett til Bergen.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

RoarG

Sv: Black Sabbath!
« Svar #10 på: Januar 10, 2012, 13:26:24 »
Tony Iommi har lyfmfekreft :(. Nå får vi først få mannen frisk før en evt reunion.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Here we go again

  • Gjest
Sv: Black Sabbath!
« Svar #11 på: Januar 11, 2012, 22:31:45 »
De har nå avlyst konserter i USA i slutten av april.  Foreløbig ikke noe nytt angående norgeskonsertene, men man må kanskje regne med avlysninger der også?

Men det viktigste nå er at Tony blir frisk igjen.

Dennis

Sv: Black Sabbath!
« Svar #12 på: Februar 17, 2012, 21:59:15 »
Så ble det som fryktet!

Sabbath skal kun spille på Download i Europa, mens resten blir Ozzy and Friends, hvor også Geezer Butler blir med. Zakk Wylde og Slash eller ikke, dette var en gedigen skuffelse for meg. Trodde det var Sabbath som skulle komme til Oslo.

Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Black Sabbath!
« Svar #13 på: Februar 17, 2012, 22:52:45 »
Så ble det som fryktet!

Sabbath skal kun spille på Download i Europa, mens resten blir Ozzy and Friends, hvor også Geezer Butler blir med. Zakk Wylde og Slash eller ikke, dette var en gedigen skuffelse for meg. Trodde det var Sabbath som skulle komme til Oslo.


Hva?ikke originalbesetningen?Den forrige konserten i Spektrum i 2005 var helt enorm!

Dennis

Sv: Black Sabbath!
« Svar #14 på: Februar 17, 2012, 22:59:49 »
Så ble det som fryktet!

Sabbath skal kun spille på Download i Europa, mens resten blir Ozzy and Friends, hvor også Geezer Butler blir med. Zakk Wylde og Slash eller ikke, dette var en gedigen skuffelse for meg. Trodde det var Sabbath som skulle komme til Oslo.


Hva?ikke originalbesetningen?Den forrige konserten i Spektrum i 2005 var helt enorm!

Dessverre! Først fikk jo Tony Iommi kreft, som gjør at han ikke blir med på hele turneen - kun utvalgte datoer. Og etter det takket Bill Ward nei til kontraktsforslaget, som har gjort at plateinnspillingen går uten han.

De var herlige i 2005, så dem på Roskilde det året og trodde da at Ozzy skulle være karakteren han spilte i The Osbournes. Den gang ei! ;)
Marching on together!