Main Menu

Wales-Norge

Started by asLeeds, November 12, 2011, 16:15:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

asLeeds

1-0..svakt av keeper...
DALHEIM WHITES

asLeeds

pinligt.....................
DALHEIM WHITES

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

asLeeds

ser litt betre ut no..,men ikkje veldigt imponerande..
DALHEIM WHITES

Imsdal

Moa er god, resten av laget suger balle.

asLeeds

Korleis klare du å "sjå" Moa go? ALLE e dårlige idag....
DALHEIM WHITES

asLeeds

Hehe, ikkje bare Norge som slite med dårlig keeper.. ;D
DALHEIM WHITES

asLeeds

jada,jada.....................
DALHEIM WHITES

Tom S

Drillo out ?

eller

Hallèn out ?

:(
COME ON LEEDS !!

p0ndus

Da er Drillokoden løst. 4 i sekken mot Wales og en minneverdig markering av StoreRiises jubileumskamp.

ollan

Quote from: Tom S on November 12, 2011, 17:57:15
Drillo out ?

eller

Hallèn out ?

:(

Det må ihvertfall inn med unge spillere som har mulighet til å bli bedre,de som var utpå der i dag kan ikke bli bedre.. men Drillo er jo ikke akkurat kjent for å gi nye unge spillere sjanser...vent til vinterturnetingen,blir vel samme gamle TL trynene som blir tatt ut.... Hallen er ferdig på neste fotballting;-)

ollan
Ollan

Imsdal

Quote from: asLeeds on November 12, 2011, 17:16:11

Snakket mest generelt. Dette landslaget suger våte ballehår generelt. Moa er god, Hangeland er solid, Riise og Gamst er greie, og Huseklepp er ok.
Resten burde kastes på hodet ut av dette landslaget. Har lyst til å få inn mange nye fjes.
Nordtveit må ta plassen til Grindheim, Grytebust skal ha keeperplassen, Eikrem kan overta for Yttergård, Marcus Pedersen kan ta Carews plass, og Mos og Elyounoussi skulle vært selvskrevne.

Jeg lurer fortsatt på om Drillo tror Simen Brenne, Espen Ruud, Kjetil Wæhler og Thomas Sørum er de som skal sende oss til Brasil i 2014.
Vi trenger en revolusjon snarest! Få sparka Drillo, å få inn Kjetil Rekdal eller Trond Sollied!

ollan

Quote from: Imsdal on November 12, 2011, 18:24:48

Snakket mest generelt. Dette landslaget suger våte ballehår generelt. Moa er god, Hangeland er solid, Riise og Gamst er greie, og Huseklepp er ok.
Resten burde kastes på hodet ut av dette landslaget. Har lyst til å få inn mange nye fjes.
Nordtveit må ta plassen til Grindheim, Grytebust skal ha keeperplassen, Eikrem kan overta for Yttergård, Marcus Pedersen kan ta Carews plass, og Mos og Elyounoussi skulle vært selvskrevne.

Jeg lurer fortsatt på om Drillo tror Simen Brenne, Espen Ruud, Kjetil Wæhler og Thomas Sørum er de som skal sende oss til Brasil i 2014.
Vi trenger en revolusjon snarest! Få sparka Drillo, å få inn Kjetil Rekdal eller Trond Sollied!

bra innlegg,men Riise og Gamst er på vei nedover.....litt for fort desverre :-[
Ollan

asLeeds

mykje rett her, men 1 ting må eg rette på; Gamst var ok for nokre år siden...
DALHEIM WHITES

Dennis

Trist at vi blir knust av "stormakten" Wales. Likevel syns jeg det lå litt i lufta at denne kampen på ingen måte ble prioritert. Dessverre er ikke de norske "stjernene" (Riise, Moa, Gamst) like interessert i å alltid gjøre det best, slik som Spania og Nederland.

Skal ikke fyre Drillo ut av denne ubetydelig kampen.
Marching on together!

Hallgeir *

Quote from: Mr Kaizer on November 12, 2011, 20:06:55
Trist at vi blir knust av "stormakten" Wales. Likevel syns jeg det lå litt i lufta at denne kampen på ingen måte ble prioritert. Dessverre er ikke de norske "stjernene" (Riise, Moa, Gamst) like interessert i å alltid gjøre det best, slik som Spania og Nederland.

Skal ikke fyre Drillo ut av denne ubetydelig kampen.

Gamsten er det beste eksempelet på dette. Fra den ene kampen til den andre kan han gå fra det geniale til det fullstendig interesseløse. Jeg tror han bare gir jernet i kamper som "betyr noe".
Super Leeds since 1968

Imsdal

Quote from: ollan on November 12, 2011, 18:52:07
Quote from: Imsdal on November 12, 2011, 18:24:48

bra innlegg,men Riise og Gamst er på vei nedover.....litt for fort desverre :-[

Helt enig i at Riise og Gamst er på vei nedover, men pr idag har vi ingen som kan gjøre en stort bedre jobb. Jonathan Parr kan kanskje ta venstrebacken etterhvert, men Riise er fortsatt et lite hakk foran.

Gufrias

Dette er Yngve Hallens skyld. Hvis han bare hadde gitt Drillo et budsjett til å signere noen klassespillere, kunne Norge vært i verdenseliten. I stedet må Verdens Rikeste Land klare seg med rask. Fy skam!
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Quote from: Gufrias on November 12, 2011, 20:53:05
Dette er Yngve Hallens skyld. Hvis han bare hadde gitt Drillo et budsjett til å signere noen klassespillere, kunne Norge vært i verdenseliten. I stedet må Verdens Rikeste Land klare seg med rask. Fy skam!

Hallen (og Bates) out!
Super Leeds since 1968

lojosang

Frekke tirader, Imsdal, men å erstatte Grindheim med en midtstopper? Skeptisk.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

asLeeds

Meine "reka" hadde godt poeng før kampen; prøv ungdomen!
Drillo e fantastisk, men har tendens te å gå "safe"...
DALHEIM WHITES

Imsdal

Quote from: lojosang on November 13, 2011, 06:07:00
Frekke tirader, Imsdal, men å erstatte Grindheim med en midtstopper? Skeptisk.

-LeifO

Moderatortroll.

Nordtveit spiller defensiv midtbane i Borussia. Vitner hvertfall om at Nordtveit er en bedre spiller, når han spiller i Tyskland enn Grindheim som sliter i FCK.
Nordtveit som midtbane foran Grindheim 10/10.

RoarG

Quote from: asLeeds on November 13, 2011, 09:13:13
Meine "reka" hadde godt poeng før kampen; prøv ungdomen!
Drillo e fantastisk, men har tendens te å gå "safe"...
Ikke mye "safe" i går. 0-1 kom da vi spilte 442. Drillo la forutsigbart over til 451 (hvor vi liksom er "best"). Resten av elendigheten kom da vi spilte i den formasjonen vi skulle beherske. Det norske landslaget må tydeligvis være det eneste landslaget som ikke greier å spille fotball med 4 midtbanespillere. Ingen katastrofe for fotballen at det norske landslaget ikke kvalifiserte seg til EM-sluttspillet neste år. Drillos metode er ikke lenger gangbar. Norge burde hatt Hamren, ikke Sverige.
Hele den norske fotball-eliten er basert på "innavl" og lediggang. Spillere har klippekort på landslaget. Få ut det gamle rasket (Gamst, Carew, Ruud (kan noen si meg hva han egentlig gjør på landslaget?), Yttergård Jensen). Inn kan vi få Skjelbred, Fellah, Mos, Tarik, Henriksen, Wolf-Eikrem.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Imsdal

Fellah er ikke i nærheten av landslagsnivå. Jeg har vært på samtlige VIF hjemmekamper i år, og kan trygt si han ikke er i nærheten av landslaget.
Skjeldbred spiller høyreback eller høyreBENK i Hamburg, say no more...

Kjell Skjerven

Var ein fin tur til Cardiff men dei foerste og siste 10 minuttene var flaue.Bellamy gjorde kva han ville og sprang fra alle nordmenn.
Artig paa puben etterpaa.Snakka med ein Waliser som var Cardiff fan og naar eg sa eg budde i Leeds so berre stakk han!
Side before self,every time.

Marmaduke

Dette var fantastisk det eneste negative var at Norge skoret.

jeg elsker og se Norge tape og bli rundspilt. Kanskje nå kan disse såkalte ekspertene slutte og innbilde seg at Norge er en stor fotball nasjon.

Vanderlunde

Quote from: Marmaduke on November 13, 2011, 23:48:53

jeg elsker og se Norge tape og bli rundspilt. Kanskje nå kan disse såkalte ekspertene slutte og innbilde seg at Norge er en stor fotball nasjon.

Tviler på "ekspertene" vil slutte med det med det første, Norge må kanskje ramle nedenom og hjem på fifa-rankingen før de muligens begynner å skjønne noe. Og kan ikke skjønne hva fifa-rankingen er til egentlig, viser langt i fra det som er riktig...

Men Norge vil alltid være slik at vi ser et håp i alt, selv om det kun er teoretisk mulighet for å klare oss.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

Quote from: Marmaduke on November 13, 2011, 23:48:53

Ikke tilfreds med dette innlegget....
Yeboahs vitne

fmtj

Jeg registrerte Rekdals spådom før kampen. Han vet hva han snakker om og Drillo har nå i to kamper på rad, Danmark og Wales avslørt at han ikke satser riktig. Fotball er veldig mye taktikk som alle vet, og det å benytte spilerne på en måte de behersker har alltid vært Drillos force. Nå tviler jeg faktisk, har han begynt å miste grepet...??

Norsk landslagsfotball ligger etter min mening med brukket rygg etter 2011. Det er jo blitt sånn at en nesten ikke gidder å se kampene en gang, ihvertfall ikke disse ubetydelige treningskampene. Bånn i bøtte. Andre nasjoner spiller mot spennende motstandere- Sverige mot Danmark for eksempel og England mot Spania. Norge reiser til Wales og blir knust....sukk!!!
Yeboahs vitne