Indre uro i klubben?

Started by Leedsfan, November 19, 2011, 21:49:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Ser mange i diverse fora spekulerer i at det er dårlig stemning innad i klubben, tenker da spesielt på forholdet mellom manager/stab og spillerne...  Mange mener å kunne se dette i manglende entusiasme i feks dagens kamp.

Hva tror dere, er det et "mytteri" på gang?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

Hvis dette fortsetter og Grayson ikke har tillit i spillegruppen. Ja da bør Grayson erstattes umiddelbart. For nå er Hiddink ledig på markedet

Tom S

Klubben er nok ikkje heilt i balanse, tenker da mest på ledelse og fans.
Eg trur klubben er avhengig av "harmoni" for å få skikkelig framgang.

Om det no viser seg at Larry har mistillit i spillergruppa hjelper ikkje det. Men, her er det viktig å ikkje dra for kjappe konklusjoner.
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Quote from: Tom S on November 19, 2011, 22:03:25

Om det no viser seg at Larry har mistillit i spillergruppa hjelper ikkje det. Men, her er det viktig å ikkje dra for kjappe konklusjoner.

Begynner å bli litt usikker på hva som foregår. Blir spennende å se hva neste uke bringer, spesielt med tanke på hva Bates kommer til å si..

Tidligere så har jo de fleste gitt skryt til Grayson for å være en real kar..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Quote from: Leedsfan on November 19, 2011, 22:06:26
Quote from: Tom S on November 19, 2011, 22:03:25

Begynner å bli litt usikker på hva som foregår. Blir spennende å se hva neste uke bringer, spesielt med tanke på hva Bates kommer til å si..

Tidligere så har jo de fleste gitt skryt til Grayson for å være en real kar..

Ja, veldig spent på nest ukes statement. Spørs kor mykje dei seier.
Men, eg meiner Larry får for lite ut av spillergruppa si så kanskje er det noko i misnøyen...
COME ON LEEDS !!

Ove

Er det ikke bare Bates som har uttrykt misnøye med hva Grayson har fått ut av spillergruppen da ???

Tom S

Quote from: Ove on November 19, 2011, 22:33:48
Er det ikke bare Bates som har uttrykt misnøye med hva Grayson har fått ut av spillergruppen da ???

Og no meg...
COME ON LEEDS !!

auren

What? Hvor kommer dette fra? Gi meg kilder! Bunner det kun ut i Bates intervju tidligere i uken?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Hvis SG ikke får formidlet til spillerene sine hvordan de skal spille i kampene , får han ta konsekvensene av det . Men dette gjelder også spillerene selv også, veldig forskjell på 1 og 2 omgang i dag, merkelig dette  at vi ikke kan spille jevnt dette over 2. omganger  Blitt noen sånne kamper nå. LEEDS4EVER

Kickthemdown

Quote from: h.b on November 19, 2011, 21:55:41
Hvis dette fortsetter og Grayson ikke har tillit i spillegruppen. Ja da bør Grayson erstattes umiddelbart. For nå er Hiddink ledig på markedet
ja da blir det fart for, ja da blir det spill som vi liker det, ja da rykker vi opp.

Jon R

Quote from: auren on November 19, 2011, 22:48:27
What? Hvor kommer dette fra? Gi meg kilder! Bunner det kun ut i Bates intervju tidligere i uken?

auren

Bates intervju + Becchio "unhappy" rykter + O `Brien + tidvis sjokkerende laber innsats mot Burnley + kroppspråket til Nunez................?

2+2 = ?
Jon R.

Andersen

Utrolig dårlig holdning fra spillerene dette , fra de det gjelder da. SG kan virke som en rådløs fjott på sidelinja noen ganger , men han er da vitterlig sjefen på banen og treningsfeltet ennå, håper lojaliteten til klubben fremdeles henger høyt hos nevnte herrer på laget. :-[

fjellhaugen

Quote from: h.b on November 19, 2011, 21:55:41

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

- Leif Olav

Sleivind

Quote from: Jon R on November 19, 2011, 23:42:59
Quote from: auren on November 19, 2011, 22:48:27

auren

Bates intervju + Becchio "unhappy" rykter + O `Brien + tidvis sjokkerende laber innsats mot Burnley + kroppspråket til Nunez................?

2+2 = ?

At Becchio er unhappy er ikke overraskende. Soleklart førstevalg på topp i fjor, toppscorer og på assisttoppen. Sliter benken nå, ikke veldig mange spillere som hadde vært happy i den situasjonen.

Milou

Eg går ut frå at hb sitt innlegg var skrive med eit visst glimt i auga - og han burde ha lagt til ein smiley for å gjere det meir tydeleg. Viss det var alvorleg meint er eg einig med deg.

Forøvrig så er heile denne tråden Tullball og ville spekulasjonar om ingen har noko meir konkret å komme med.

Kato

Grayson bruker stallen for iite. Vanskelig kombinasjon å holde stallen varm, ha kontinuitet i lagorgansieringen, og samtidig skape resultater.

Her har Grayson lenge hatt et utviklingspotensiale

fjellhaugen

jeg var faktisk litt sjokka over bates uttallelser sist uke men trodde ikke det var mye i det.
dersom dette skulle grunnes uro blir jeg veldig overrasket da jeg alltid har hørt gode ting om larrys personpolitikk.
vel har han hatt sine "gullunger" men han har også vært den som har stått på sitt dersom han mener en spiller ikke har prestert eller oppført seg.

hva bråk angår så er det vel strengt tatt kun AOB dette gjelder.
becchios kommentarer er fullt forståelige.

eneste negative i denne situasjonen må være larrys manglende evne til a rullere mer på de offensive plassene
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Milou

Quote from: Kato on November 20, 2011, 08:09:36
Grayson bruker stallen for iite. Vanskelig kombinasjon å holde stallen varm, ha kontinuitet i lagorgansieringen, og samtidig skape resultater.

Her har Grayson lenge hatt et utviklingspotensiale

Ein god kommentar i feil tråd. Har ikkje problem med å sjå at Grayson kan bli betre på enkelte område (utan at det er grunn til å gje han sparken). Det er likevel fortsatt ingenting i denne tråden som støttar under tittelen, som forblir (i beste fall) rein spekulasjon.

fmtj

Jeg kan ikke si jeg synes det er belegg for å kalle noe av det vi har hørt for indre uro, snarere et normalt liv i en klubb som ønsker seg oppover i systemet. Enkeltspillere vil kunne være misfornøyd og at Becchio synes det er traurig skjønner jeg godt.

Lag ikke masse styr og mas om dette uten at det er signaler som klart går i denne retningen, mener jeg personlig ihvertfall.
Yeboahs vitne

Jon R

Quote from: Milou on November 20, 2011, 08:31:24
Det er likevel fortsatt ingenting i denne tråden som støttar under tittelen, som forblir (i beste fall) rein spekulasjon.

Nå har jo Leedsfan et spørsmålstegn i trådtittelen da.....

Bare AOB saken alene legitimerer vel spørsmålet til Leedsfan?
Jon R.

Leedsfan

Ingen tvil om at dette blir en spennende uke og hva Bates mener om saken. Er Bates interessert i å sparke Grayson så er en slik sak viktig for han.

Jeg tror han kommer til å slakte O'Brien...

asLeeds

spennende framover? eller storm i vannglass?
DALHEIM WHITES

kalle_92

Var dessverre på jobb under Burnleykampen. Hva var det med Nunez som virket unhappy, og hva er det med O'Brien?

Jon R

Quote from: kalle_92 on November 20, 2011, 18:02:46
Var dessverre på jobb under Burnleykampen. Hva var det med Nunez som virket unhappy, og hva er det med O'Brien?

Nunez deltok ikke i feiringen av 2-1 målet (hvor han var veldig involvert med avgjørende pasning inn..) men tuslet rolig vekk i motsatt retning av sine feirende lagkamerater. Det så veldig pussig ut...

Om AOB:(fra http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,7481.30.html)

Leeds United manager Simon Grayson insists Andy O’Brien will never represent the club again after refusing to play in their dramatic comeback victory at Burnley.

O’Brien has made just three npower Championship appearances this season and has been targeted by the Leeds boo-boys but Grayson previously claimed he would not consider allowing the defender to leave on loan.

However, the Leeds boss admits O’Brien no longer has a future at the club after the 32-year-old former Newcastle and Bolton man told him on Friday he never wanted to appear for Leeds again.

“Andy O’Brien came to me on Friday and said that he no longer wanted to play for this football club,” said Grayson after the 2-1 win at Turf Moor.

“It came as a shock on Friday but he won’t play for this football club again as long as I am here.

“It came as a shock, especially after I have backed him publicly and privately over the last few weeks.

“As manager, I have the right in the early parts of the season to take players out of the team and bring others in.

“I have said that Andy had trained well and did enough to get back into the team against Leicester.

“He said he didn’t want to play then but I said I needed him to and I thought he played well.

“I don’t want to say too much about the circumstances just now but we will decide internally what happens now and make a statement next week.”
Jon R.

Tom S

Quote from: Leedsfan on November 20, 2011, 16:24:33
Ingen tvil om at dette blir en spennende uke og hva Bates mener om saken. Er Bates interessert i å sparke Grayson så er en slik sak viktig for han.

Jeg tror han kommer til å slakte O'Brien...

Tipper også at Bates kommer til å slakte AOB.
Men, det er ikkje lenge siden han hyllet samme mann for fantastisk holdning i forbindelse med overgangen til oss.
COME ON LEEDS !!

David Harle

Stusset litt når jeg leste kommentarene til Bates om at at 7.plass var alt for dårlig. Lukter litt posisjonering i forhold til evt sparking av Grayson? Noe jeg forøvrig synes er helt uforståelig.

auren

Fra Waccoe:

"Presume you all noticed Dixon say that he had been talking with Simon Grayson and that Grayson had old him that he didnt have loads to spend, he had sold 3 million worth of players and broguht little in and spent 7 million on a stand?

Pretty sure this will increase the pressue on Grayson, cant imagine the senile old twat will like him discussing this in private leading to it going on out live on the beeb?"

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Avventer dette. Litt vel mye konspirasjoner, spør du meg. Hvis spillere er unhappy får SG ta seg en prat med dem under 4 øyne.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Det oser dårlig stemning på Elland Road om dagen.

Vi har en spiller som nekter å spille for manageren, en som skal være en ledertype og vår best betalte spiller. En som er godt likt i miljøet gjør mytteri.

Vi har en kaptein som ikke vil skrive under ny kontrakt pga sviktende materialisering av ambisjoner. Ingen tvil om at dette er en snakkis i klubben om dagen.

Vi har en spiss som har vært vår beste i flere år, som ikke får spille pga en innlånt spiller som heller ikke spiller bra. Når han først får sjansen så spiller han og hele laget elendig.

Vi har en reservekeeper som har strøket på eksamen og har måttet ta opp fag på en annen skole enn den han tilhører. Noe som definitivt ikke har vært med på å spre en positiv glød i klubben.