Skrevet av Emne: Kjøpe bortedrakt  (Lest 2652 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tractorman

Kjøpe bortedrakt
« på: November 20, 2011, 17:38:37 »
Hei!

Skal kjøpe en bortedrakt til datteren min i julegave, men så til min forbauselse at shopen her ikke hadde den inne. Hvor er det enklest å kjøpe den da? Direkte fra leedsunited.com, eller noen andre gode forslag?

Jon R

Sv: Kjøpe bortedrakt
« Svar #1 på: November 20, 2011, 17:56:21 »
http://www.lufcsuperstore.com/productlist.asp?parent_id=1&sub_id=10&page=2

De har den i Leeds United supportershopen ihvertfall.  :)
Jon R.

stian94

Sv: Kjøpe bortedrakt
« Svar #2 på: November 20, 2011, 21:02:45 »
Har selv årets bortedrakt som jeg har kjøpt på leedsunited.com, tar litt under to uker å få drakten  i posten  :)
SJ

Tractorman

Sv: Kjøpe bortedrakt
« Svar #3 på: November 20, 2011, 21:08:57 »
Takk for svar! Kommer det på toll og moms når man bestiller den?

Blank_File

Sv: Kjøpe bortedrakt
« Svar #4 på: November 20, 2011, 22:00:19 »
Takk for svar! Kommer det på toll og moms når man bestiller den?

I teorien skal det det ja. I praksis skjer det dog ikke alltid. Du kan med andre ord være heldig. Jeg slapp når jeg kjøpte sist, men har betalt 3 ganger før der.

flynn

Sv: Kjøpe bortedrakt
« Svar #5 på: November 25, 2011, 09:50:06 »
Neon som kjenner størrelsene?
Vurderer å kjøpe til sønnen min, snart 16 år, men ganske liten av vekst. Minst voksenstørrelse høres riktig ut, men er de veldig små?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kjøpe bortedrakt
« Svar #6 på: November 25, 2011, 10:08:34 »
Neon som kjenner størrelsene?
Vurderer å kjøpe til sønnen min, snart 16 år, men ganske liten av vekst. Minst voksenstørrelse høres riktig ut, men er de veldig små?

Høres fornuftig ut, XLJ er størrelsen under og den passer bra til en som er mellom 150 og 160cm høy!

flynn

Sv: Kjøpe bortedrakt
« Svar #7 på: November 25, 2011, 12:17:11 »
Neon som kjenner størrelsene?
Vurderer å kjøpe til sønnen min, snart 16 år, men ganske liten av vekst. Minst voksenstørrelse høres riktig ut, men er de veldig små?

Høres fornuftig ut, XLJ er størrelsen under og den passer bra til en som er mellom 150 og 160cm høy!

Thanks mate!
Kom nettopp mail om salg på en del utvalge artikler i support-webshopen, men dessverre ikke bortedrakter :-(

SuperLeeds!

Sv: Kjøpe bortedrakt
« Svar #8 på: November 27, 2011, 20:38:33 »
Takk for svar! Kommer det på toll og moms når man bestiller den?

I teorien skal det det ja. I praksis skjer det dog ikke alltid. Du kan med andre ord være heldig. Jeg slapp når jeg kjøpte sist, men har betalt 3 ganger før der.

Det er vel toll og moms på alt som koster over kr 200,-. Så for å slippe dette er det lurt å vente et par måneder til den kommer på tilbud til halv pris og rundt 18 pund. Da sparer du først 18 pund på selve drakta og rundt 100 lappen i toll og moms = Vinn/Vinn:)

bwirum

Sv: Kjøpe bortedrakt
« Svar #9 på: November 28, 2011, 15:44:02 »
Det er vel toll og moms på alt som koster over kr 200,-. Så for å slippe dette er det lurt å vente et par måneder til den kommer på tilbud til halv pris og rundt 18 pund. Da sparer du først 18 pund på selve drakta og rundt 100 lappen i toll og moms = Vinn/Vinn:)
Hvordan kan du foreslå noe sånt? Robbe den norske stat for sine velfortjente moms-kroner og, ikke minst, Ken B for sine velfortjente £18!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Ove

Sv: Kjøpe bortedrakt
« Svar #10 på: November 28, 2011, 18:13:09 »
Dessuten blir det ikke noe særlig til julepresang når gaven kommer om to måneder ;D
 

SuperLeeds!

Sv: Kjøpe bortedrakt
« Svar #11 på: November 29, 2011, 18:55:46 »
Dessuten blir det ikke noe særlig til julepresang når gaven kommer om to måneder ;D

Hørt om gavekort? 8)

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjøpe bortedrakt
« Svar #12 på: November 29, 2011, 19:09:48 »
Takk for svar! Kommer det på toll og moms når man bestiller den?

I teorien skal det det ja. I praksis skjer det dog ikke alltid. Du kan med andre ord være heldig. Jeg slapp når jeg kjøpte sist, men har betalt 3 ganger før der.

Hva koster tollen ca da for Skjorta?
Pontus ❤

SuperLeeds!

Sv: Kjøpe bortedrakt
« Svar #13 på: November 29, 2011, 19:51:47 »
Tollsatsen skal visst være 10,7 prosent. Så må du legge til 25 prosent oppå dette igjen i moms. Her kan du selv gå inn og beregne prisen: http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564&epslanguage=no
Som sagt før - varer under 200 kroner er avgiftsfrie.