Skrevet av Emne: Kamp: vs. Barnsley, lørdag 26. november kl 16:00 (norsk tid), Elland Road.  (Lest 42953 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andersen

Lenge igjen, og lenge siden vi vi har holdt clean sheet i en kamp nå .

Vonsiggy

  • Gjest
Har blitt en vane at vi ikke klarer å holde nullen, men heldigvis er vi gode til å slå tilbake. Klarte det sist, og burde klare det igjen. Men da må vi skape sjanser, virker som Sam spiller skikkelig dårlig og ødelegger angrepsoppbyggingen...

sveifors

Tror det er en dårlig ide med Sam på venstre. Vi blir svekket defensiv og White får ikke samme muligheter i å gå framover. Sam bør være reserve og komme inn de siste 20 min.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sander

Lenge igjen, og lenge siden vi vi har holdt clean sheet i en kamp nå .

Leicester borte er da ikke så lenge sida!
 

Leedsfan

ikke lenge siden, mot Leicester.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SirOlsen

Hvorfor kan vi ikke bare tette igjen der bak, og bøtte inn mål frem?...
Gamlefar.. opp med sjekkheftet! Snart jul nå vettu!
-SirOlsen-

Håkon

Da må vi satse på 2-1 idag ;D
Leeds for alltid

RoarG

Har blitt en vane at vi ikke klarer å holde nullen, men heldigvis er vi gode til å slå tilbake. Klarte det sist, og burde klare det igjen. Men da må vi skape sjanser, virker som Sam spiller skikkelig dårlig og ødelegger angrepsoppbyggingen...
Begynner å bli skikkelig irritert på det såkalte "forsvaret" vårt. Vanskelig å vinner kamper hvis man hele tiden blir nødt til å jage baklengsmål.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

3. kamper siden det vel , og for oss Leeds fans er det lenge  :P

Rudi G.

  • Gjest
Hvorfor kan vi ikke bare tette igjen der bak, og bøtte inn mål frem?...
Gamlefar.. opp med sjekkheftet! Snart jul nå vettu!

På tide noen forteller deg sannheten, Julenissen finnes ikke ;)

johnny gangster

Viktig at vi får inn eit mål før pause. Dette er rett og slett for dårlig. COME ON!

baste

Da må vi satse på 2-1 idag ;D

5-1 til Leeds...etter vår beste 2 omg denne sesongen...Come on LEEDS

ØBS

Fint at Sam starter. Da blir vi litt farligere offensivt, og det bør vi være. Hvertfall på hjemmebane. På tide vi begynner å holde lekestue på ER så folk kommer seg ut av sofaen og på kamp igjen.

Som du ser og har sett utallige ganger i snart to år, er vi farlige defensive også.

Livsfarlige...
LUSCOS-hilsen
ØBS

HåvardK

Har blitt en vane at vi ikke klarer å holde nullen, men heldigvis er vi gode til å slå tilbake. Klarte det sist, og burde klare det igjen. Men da må vi skape sjanser, virker som Sam spiller skikkelig dårlig og ødelegger angrepsoppbyggingen...
Hvordan greier du å slutte deg til det?

sveifors

Hver gang vi ligger topp 6, skyter vi oss i foten.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hallgeir *

Hvorfor kan vi ikke bare tette igjen der bak, og bøtte inn mål frem?...
Gamlefar.. opp med sjekkheftet! Snart jul nå vettu!

Den eneste som snart skal strø om seg med gaver, er den ordentlige nissen.
Super Leeds since 1968

Andersen

Julenissen er bare så oppskrytt !

Hobben

Julenissen er bare så oppskrytt !

i likhet med Leeds
Rogaland Whites

job

Høres sløvt ut nå. Opp med dampen!!
Marching on together!                               Siden 1970

sveifors

Hvorfor kan vi ikke bare tette igjen der bak, og bøtte inn mål frem?...
Gamlefar.. opp med sjekkheftet! Snart jul nå vettu!

Tror ikke sjekkhefte hjelper, om vi ikke har kompetanse til å utnytte det. Tror rett og slett SGrayson må få seg en Defensiv trener. troikaen Miller, Snodin og Grayson er tydelig ikke nok for oppgaven
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

baste

Det e direkte slitsomt til tider, å være Leeds supporter. Må jo bare være sterk i trua på at vi snur denne kampen og.

Andersen

Har jeg gått glipp av noe .... Leeds oppskrytt  når da ?  :)

Gufrias

Hvorfor kan vi ikke bare tette igjen der bak, og bøtte inn mål frem?...
Gamlefar.. opp med sjekkheftet! Snart jul nå vettu!

På tide noen forteller deg sannheten, Julenissen finnes ikke ;)
Enhver likhet med Ken Bates er kun utvendig og tilfeldig.
Hekta på Leeds siden 1974

Sølvreven

Vi skaper jo nada. Håper Nunez kommer inn i pausen.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Gufrias

Har jeg gått glipp av noe .... Leeds oppskrytt  når da ?  :)
I alle fall ikke på dette forumet.
Eieren er en pengegrisk kjeltring, manageren er en dott og spillerne er talentløse, så vidt jeg har kunnet lese meg til.
Hekta på Leeds siden 1974

ØBS

Hvorfor kan vi ikke bare tette igjen der bak, og bøtte inn mål frem?...
Gamlefar.. opp med sjekkheftet! Snart jul nå vettu!

På tide noen forteller deg sannheten, Julenissen finnes ikke ;)
Enhver likhet med Ken Bates er kun utvendig og tilfeldig.

Ja, og dessuten tror jeg ikke han HAR noe sjekkhefte.  Oppskrytt det også.

Det er bare for flaut å innrømme, derfor alle disse bortforklaringene de siste åra...
LUSCOS-hilsen
ØBS

lojosang

Har blitt en vane at vi ikke klarer å holde nullen, men heldigvis er vi gode til å slå tilbake. Klarte det sist, og burde klare det igjen. Men da må vi skape sjanser, virker som Sam spiller skikkelig dårlig og ødelegger angrepsoppbyggingen...
Hvordan greier du å slutte deg til det?

Han er kanskje så skjeløyd at han ser både forrige og neste tirsdag en helt alminnelig lørdag?
- Leif Olav

Odin

høres ut some en forferdelig førsteomgang. Vi har ikke akkurat supre folk på benken heller. En skikkelig overhøvling i pausen og innsats og flaks i andre......

Hobben

Har jeg gått glipp av noe .... Leeds oppskrytt  når da ?  :)
I alle fall ikke på dette forumet.
Eieren er en pengegrisk kjeltring, manageren er en dott og spillerne er talentløse, så vidt jeg har kunnet lese meg til.

De snakker om opprykk og playoff, men jeg tror ikke dette laget har kjangse til å klare det.
Rogaland Whites

johnny gangster

0-2 . fy faen