Skrevet av Emne: Kamp: vs. Barnsley, lørdag 26. november kl 16:00 (norsk tid), Elland Road.  (Lest 42946 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

herregud... er det mulig!!! nekter og tro at det mulig >:( >:( >:( >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

tobn på tur

skjult kamera

Andersen

Nå begynner jeg å bli pessimistisk også!  :-[ Håper vi klarer å komme tilbake igjen . MEN VI ER JO SÃ… J...............LA USTABILE!!!!!!

Masinga

Merkelig hvorfor Leeds alltid sliter mot Barnsley!
Masinga, medl.nr. 1250

job

0-2 hjemme mot Barnsley er rett og slett flaut....
Helt enig. Kjempeflaut. Men vi har en omgang igjen. Får vi et tidlig mål i 2., så kan alt skje. Ut i 100 i 2 omg.
Marching on together!                               Siden 1970

RoarG

Står dette resultatet seg, tror jeg Grayson får fyken. Siste to hjemmekampene så langt, 0-7. Ynkelig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sveifors

0-2 hjemme mot Barnsley er rett og slett flaut....

I YORKSHIRE DERBY, DETTE ER EN SKAM. STAKKARS LOKALE LEEDSFOLK SOM MÃ… OPPLEVE DETTE HELG ETTER HELG. iNGEN STOLTHET, INGEN GUTS.

Heldig seier forrige helg, man får ikke heldige seire hver helg
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Rudi G.

  • Gjest
Håpløst. En lidelse å følge dette fra radio. En omgang uten et eneste skudd på mål er rett og slett ikke akseptabelt. Noe må være alvorlig galt i klubben vår!

Håpløst er det rette ordet ja  :(

2(0) Shots (on Goal) 4(2)

Håkon

Det er så jææ opp og ned å være Leeds supporter
Nå får de vise i andre omgang at de vil vinne
Leeds for alltid

Hobben

Står dette resultatet seg, tror jeg Grayson får fyken. Siste to hjemmekampene så langt, 0-7. Ynkelig.

Det kommer ikke til å skje i år.
Rogaland Whites

Stephenjazz

Patetisk, folk klager over at de har scoret 2 mål på 2 sjanser, men vi har ikke produsert en dritt.... Det blir ikke mål uten sjanser....
Mål pleier å prege kamper...
Det blir aldri umoderne å vinne

DenHviteYeboah

Håpløst. En lidelse å følge dette fra radio. En omgang uten et eneste skudd på mål er rett og slett ikke akseptabelt. Noe må være alvorlig galt i klubben vår!
Ja-eieren!

Tom S

Håpløst. En lidelse å følge dette fra radio. En omgang uten et eneste skudd på mål er rett og slett ikke akseptabelt. Noe må være alvorlig galt i klubben vår!

Rett og slett trist!
COME ON LEEDS !!

ingar-br

Iflg Gray og Kerwin er dette "the poorest game this season, mayby for years"
 

job

0-2 hjemme mot Barnsley er rett og slett flaut....

I YORKSHIRE DERBY, DETTE ER EN SKAM. STAKKARS LOKALE LEEDSFOLK SOM MÃ… OPPLEVE DETTE HELG ETTER HELG. iNGEN STOLTHET, INGEN GUTS.

Heldig seier forrige helg, man får ikke heldige seire hver helg
Trenger ikke være lokale Leedsfolk engang for å kjenne hvor vondt dette er. Rett og slett vondt. Både fysisk og psykisk. :o
Marching on together!                               Siden 1970

sveifors

Står dette resultatet seg, tror jeg Grayson får fyken. Siste to hjemmekampene så langt, 0-7. Ynkelig.

Ja han viser ikke akkurat som han har det som skal til, både på og utenfor banen. Virker som han er god nok til en 7 plass.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Ankerjon15

Blir overaska hvis det blir poeng idag, men det er jo lov å håpe.  MOT

Rudi G.

  • Gjest
Iflg Gray og Kerwin er dette "the poorest game this season, mayby for years"

Blackpool? Allerede glemt?

Mr. Leeds

Hvorfor er vi så jævlig dårlig på Elland Road?
Skapes unødvendige og urealistiske forventninger fra spesielt Bates i fht hvor godt laget vårt er. Forventninger vi ikke har sjans til å leve opp til.

Selv har jeg fremdeles en forventning om at vi skal overleve i denne divisjonen - det er dette jeg hevda etter sommerens 'forsterkninger' og det holder jeg på enda. Ingen hovmester/ballvinner på midtbanen - ingen stopper som har hurtighet som en styrke. Skulle gjerne hatt en spillertype som Ronny Johnsen på sitt beste - som kunne løpe opp en spiller om vi kom på etterskudd. DER er vi nemlig gode..

Nå lurer jeg litt på om spillerne er interessert i å spille for Leeds? Det høres så tamt ut at jeg undres på om det er noe som er alvorlig galt i spillertroppen.. Har Grayson 'mista' garderoben? Det var tamt mot Leicester og Burnley også selv om vi tok to relativt ufortjente seire der.  
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

ingar-br

Ut med Howson og Sam. Inn med Keogh og Nunez. Så får det bære eller briste. Howson må få et par kampers hvile nå.
 

Vonsiggy

  • Gjest
0-2 hjemme mot Barnsley er rett og slett flaut....

I YORKSHIRE DERBY, DETTE ER EN SKAM. STAKKARS LOKALE LEEDSFOLK SOM MÃ… OPPLEVE DETTE HELG ETTER HELG. iNGEN STOLTHET, INGEN GUTS.

Heldig seier forrige helg, man får ikke heldige seire hver helg

Til info så har Barsnley (hvis de vinner denne kampen selvsagt) vunnet alle Yorkshire derby-kamper de har spilt denne sesongen (med forbehold om at jeg har lest riktig).

Andersen

Hva som skjer i klubben? Det er vel KB , lite penger til spillerkjøp, SG som ikke har knekt forsvarskoden ENNÃ…!!!!! Har vi mange lag bak oss på tabellen nå , som har sluppet inn like mye mål som oss nå ?

SirOlsen

Skal vi ikke få se pauseunderholdningen heller nå da?...  >:(
-SirOlsen-

Førde

Skal vi ikke få se pauseunderholdningen heller nå da?...  >:(
ser ikkje sånn ut :S
Marching On Together

Volda69

Skal vi ikke få se pauseunderholdningen heller nå da?...  >:(
Nei, då må me betale £10 ekstra. :)
MOT

job

Det må bli flere bytter allerede fra starten av 2. omgang. Dette går rett og slett ikke an! Det er Leeds som skal styre kampene på ER.
Marching on together!                               Siden 1970

Tom S

No gleder eg meg til eit Leedslag som går ut i 100 og angriper.
Vi vinner 3-2.

MOT
COME ON LEEDS !!

job

"A joke of a performance"
Marching on together!                               Siden 1970

Andersen

Kommer vi fra dette med et hederlig resultat, er jeg ikke mye fornøyd! er så lei alle disse bølgedalene vi er i kampmessig!

Vonsiggy

  • Gjest
Hvis man vil ha ut Bates så er det vel bare å søke om å spille resten av kampene på bortebane. Der har vi faktisk mulighet til å vinne kamper, og Bates tjener ingen penger så han trekker seg ut.

Personlig driter jeg i om Bates er i klubben eller ikke, jeg vil at: Leeds skal spille bra, vinne kamper og rykke opp til PL (kanskje vinne PL året etter for å være realistisk). Er det for mye å be om? :-\

MOT