Bruce og O'Brien

Started by jadda, November 24, 2011, 20:27:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jadda

I mine øyne er disse to de to beste forsvarsspillerene vi har hatt i nyere tid.
Merkelig at Bruce går ut på lån nå samtidig som det er synd at AOB nekter å spille for oss.
Hvorfor har vi ikke benyttet disse to mer iår er en gåte for meg!?

/no.4
/Kalven

sportcarl1

Quote from: jadda on November 24, 2011, 20:27:24
I mine øyne er disse to de to beste forsvarsspillerene vi har hatt i nyere tid.
Merkelig at Bruce går ut på lån nå samtidig som det er synd at AOB nekter å spille for oss.
Hvorfor har vi ikke benyttet disse to mer iår er en gåte for meg!?

/no.4

är kanske inte så konstigt att de inte spelat mer, bruce har ju haft väldiga problem med efterhångsna skador, o brien både skador och dålig form

jadda

Ja, alt har sin forklaring og dersom dette er riktig er det jo igrunn ganske gode grunner :-)
Men, har ikke registrert disse to på noen aav våre skadelister? Har kanskje sovet litt i Leeds-timen iår... :-)
/Kalven

Cherry

Det er ut på lån da, så får vi se....Bruce har jo ikke spilt på evigheter!
Bromby spillte visst meget bra i treningskampen denne uka, så heller han enn O Brian i hvertfall.

Når vi da har Kisnorbo oppe og går, Lees, Bromby og O`Dea ....holder det ;)

jadda

Ække sikker... Kisnorbo har alvorlige tempoproblemer, de øvrige er greie.
Slipper inn altfor mange mål og forsvaret må ta noe av skylden for dette, i tillegg til keeper og midtbane... men, vi slapp jo inn endel med de to headlinerne i denne tråden...
Stoler på at Grayson fortsetter å ta grepene som trengs for å redusere antall baklengs.

Simon for ever!
/Kalven

mac_gyver

Quote from: jadda on November 24, 2011, 21:56:39
Ække sikker... Kisnorbo har alvorlige tempoproblemer, de øvrige er greie.
Slipper inn altfor mange mål og forsvaret må ta noe av skylden for dette, i tillegg til keeper og midtbane... men, vi slapp jo inn endel med de to headlinerne i denne tråden...
Stoler på at Grayson fortsetter å ta grepene som trengs for å redusere antall baklengs.

Simon for ever!

han har jo lykkes med det så langt....
Pride of Yorkshire