Main Menu

Geografileken

Started by RoarG, December 01, 2011, 14:35:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Asbjørnofob

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rd1

"Who needs Cantona??"

brenaldo

Medlem nr. 850

Håvard

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

clarke

SuperLeeds

Gufrias

Quote from: clarke on August 26, 2012, 15:33:05
Eureka
Er det et sted, da? Jeg trodde det var det Arkimedes ropte etter at han hadde badet.

Men jeg fortsetter nå på A likevel

Athen
Hekta på Leeds siden 1974

clarke

Quote from: Gufrias on August 26, 2012, 16:17:21
Quote from: clarke on August 26, 2012, 15:33:05
Eureka
Er det et sted, da? Jeg trodde det var det Arkimedes ropte etter at han hadde badet.

Men jeg fortsetter nå på A likevel

Athen
Jodda... ikke så fryktelig langt unna

Napa
SuperLeeds

RoarG

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Håvard

Asbjørnofob

rd1

Eight Fathom Bight
"Who needs Cantona??"

brenaldo

Medlem nr. 850

Asbjørnofob

Håvard

RoarG

Asbjørnofob

RoarG

Asbjørnofob

RoarG

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

RoarG

rd1

"Who needs Cantona??"

Gufrias

RoarG

Gambi

wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Gufrias