Skrevet av Emne: Rivalisering mellom andre lags supportere.  (Lest 2953 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Rivalisering mellom andre lags supportere.
« på: Desember 04, 2011, 20:05:18 »
Var i skøytehallen med mine to døtre i dag, la merke til en som var West Ham supporter han kom bort og ønsket Leeds opp i det gode selskap igjen! veldig hyggelig syntes jeg, Han neste jeg snakket med var ikke så hyggelig  :-[ Han hadde sett at jeg hadde på meg Leeds cap , og han hatet Leeds som pesten! Han var Man U. supporter , og jeg kunne høre på praten at han var fra england. Han hadde ikke kommet over cup tapet på Old Trafford mot Leeds, og liret av seg et lite hyggelig språk på engelsk heldigvis siden jentene var med meg . Han ønsket allt og alle som hadde med Leeds å gjøre en viss veg! ogskulle han møte meg på byen en helg, skulle jeg få så mye juling jeg ikke hadde fått før! Han hadde selv barn som sto sammen med ham utpå isen . Skremmende ! Skøyteturen ble ikke så hyggelig alikevel !  :-\

ollan

Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #1 på: Desember 04, 2011, 20:36:00 »
Var i skøytehallen med mine to døtre i dag, la merke til en som var West Ham supporter han kom bort og ønsket Leeds opp i det gode selskap igjen! veldig hyggelig syntes jeg, Han neste jeg snakket med var ikke så hyggelig  :-[ Han hadde sett at jeg hadde på meg Leeds cap , og han hatet Leeds som pesten! Han var Man U. supporter , og jeg kunne høre på praten at han var fra england. Han hadde ikke kommet over cup tapet på Old Trafford mot Leeds, og liret av seg et lite hyggelig språk på engelsk heldigvis siden jentene var med meg . Han ønsket allt og alle som hadde med Leeds å gjøre en viss veg! ogskulle han møte meg på byen en helg, skulle jeg få så mye juling jeg ikke hadde fått før! Han hadde selv barn som sto sammen med ham utpå isen . Skremmende ! Skøyteturen ble ikke så hyggelig alikevel !  :-\

Kjipt å møte slike folk.....men det er desverre slik mentaliteten til deler av befolkningen i UK generelt er. Som du vet så er annethvert ord som oftes f***/wan**/Bastard osv.(litt overdrevet) Hvis du går innom waccoe så ser du det raskt. Møtte 4 engelske sjømenn i Florø for to uker siden og ble mobbet vennskapelig for mine Leeds tatoveringer, så dukket det opp to andre og stemningen ble med ett mere amper, Jepp manU supportere påsto de, de andre tok avstand fra disse og skyldte på alkohol..Jeg unnskyldte de med oppveksten i et katolsk hjem osv......heldighvis edru selv og slapp å tilkalle jackbauer..
Men du skal ikke se bort fra at en norsk manU supporter på skøytestevne hadde fått samme meldingen fra en utvandret engelskmann som var LEEDS supporter....desverre :(
Ollan

oivindh

Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #2 på: Desember 04, 2011, 21:51:23 »
Var i skøytehallen med mine to døtre i dag, la merke til en som var West Ham supporter han kom bort og ønsket Leeds opp i det gode selskap igjen! veldig hyggelig syntes jeg, Han neste jeg snakket med var ikke så hyggelig  :-[ Han hadde sett at jeg hadde på meg Leeds cap , og han hatet Leeds som pesten! Han var Man U. supporter , og jeg kunne høre på praten at han var fra england. Han hadde ikke kommet over cup tapet på Old Trafford mot Leeds, og liret av seg et lite hyggelig språk på engelsk heldigvis siden jentene var med meg . Han ønsket allt og alle som hadde med Leeds å gjøre en viss veg! ogskulle han møte meg på byen en helg, skulle jeg få så mye juling jeg ikke hadde fått før! Han hadde selv barn som sto sammen med ham utpå isen . Skremmende ! Skøyteturen ble ikke så hyggelig alikevel !  :-\
Enig med deg, og det er håpløst at de ikke kan ta hensyn til barna.. MEN: det er STORT at de ikke har glemt cup-tapet. :-). Håper at det sitter i leeeeeeenge !!

Andersen

Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #3 på: Desember 04, 2011, 21:59:47 »
Tror nok det er sånn ja at det går andre veien også , brodern er Man U. supporter men der i gården går det mest i fleip enn bank og trusler  :P

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #4 på: Desember 04, 2011, 22:30:05 »
En ting er å mislike/hate et lag. Jeg misliker ManU ganske sterkt, likevel er min beste venn ManU-supporter. Ã… true med grisebank, utelukkende fordi du holder med et lag blir altfor dumt!!

Kickthemdown

Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #5 på: Desember 05, 2011, 09:12:19 »
Uten rivalisering er fotballen død.

Ã… yppe til bråk mot supportere av et lag du hater er bare riktig om de også vil ha bråk.. Ellers er det bare taperaktig.
« Siste redigering: Desember 05, 2011, 09:13:52 av Alta-White »

ollan

Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #6 på: Desember 05, 2011, 09:56:27 »
Uten rivalisering er fotballen død.

Ã… yppe til bråk mot supportere av et lag du hater er bare riktig om de også vil ha bråk.. Ellers er det bare taperaktig.

forsåvidt enig....så lenge det skjer på en fotballstadion. Ã… true folk med bank og det som værre er når en er ute på søndagstur med familien fordi en har på seg en caps med emblemet til et lag en ikke liker holder vi oss langt vekke fra :)
Ollan

Dennis

Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #7 på: Desember 05, 2011, 10:35:12 »
Helt klart en meget stakkarslig "mann" du møtte, Andersen. Det finnes nok av guttunger (i alle aldre) som må yppe seg for å vise at de er "menn". Noe som selvsagt bare viser det motsatte.

Triste mennesker, men det er ikke noe å la dagen bli ødelagt for; det er tross alt de som har problemer med selvbildet.
Marching on together!

Masinga

Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #8 på: Desember 05, 2011, 11:09:34 »
Var i skøytehallen med mine to døtre i dag, la merke til en som var West Ham supporter han kom bort og ønsket Leeds opp i det gode selskap igjen! veldig hyggelig syntes jeg, Han neste jeg snakket med var ikke så hyggelig  :-[ Han hadde sett at jeg hadde på meg Leeds cap , og han hatet Leeds som pesten! Han var Man U. supporter , og jeg kunne høre på praten at han var fra england. Han hadde ikke kommet over cup tapet på Old Trafford mot Leeds, og liret av seg et lite hyggelig språk på engelsk heldigvis siden jentene var med meg . Han ønsket allt og alle som hadde med Leeds å gjøre en viss veg! ogskulle han møte meg på byen en helg, skulle jeg få så mye juling jeg ikke hadde fått før! Han hadde selv barn som sto sammen med ham utpå isen . Skremmende ! Skøyteturen ble ikke så hyggelig alikevel !  :-\
Denne tanketomme Mænju-supporteren hater sikkert Crystal Palace også!
Masinga, medl.nr. 1250

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #9 på: Desember 05, 2011, 11:13:32 »
Nok en patetisk scumsupporter altså!! Jeg regner med at nordmenn som er supportere oppfører seg noe annerledes enn å by folk på juling fordi de holder med feil lag. Typisk briter dette!! Har vært i utenlandstjeneste og jobbet med dem, og mange av dem er ikke tamme.

Når det er sagt, kjenner jeg folk som holder med både scum og looserpool, men de er faktisk hyggelige likevel og så blir det litt vennskapelig skittkasting når fotball er tema (les: stort sett alltid), og da har jo ikke jeg hatt for mye høy i hatten de siste åra. Det hjalp jo når vi rykka opp i CC, men før det var de grusomme mot meg!!   >:(!!

3. januar i 2010 var imidlertid et vendepunkt....he he!!!
Yeboahs vitne

Leedsulf

Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #10 på: Desember 05, 2011, 11:39:53 »
Flott type, han der. Ikke ofte jeg blir flau på andres vegne.
Kudos til deg for at du holdt deg i skinnet.

SuperLeeds!

Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #11 på: Desember 05, 2011, 13:48:53 »
Biggest local derby yet to come: Milton keynes Dons vs AFC Wimbledon. Her er det mye krutt...

Andersen

Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #12 på: Desember 05, 2011, 15:25:08 »
Nå pleier jeg ikke å yppe til bråk verken verbalt eller fysisk. Men hadde jeg flydd på fyren , fy søren så teit det hadde sett ut utpå hockeybanen en med skøyter en uten hadde vel sett ut som bambi på glattisen  :D For ikke å snakke om hva ungene hadde trodd . Lot fyren lire av seg jeg , så tok jeg jentene i hver hånd så de kunne geleide pappa av isen uten skøyter på beina  :D

lojosang

Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #13 på: Desember 05, 2011, 16:02:37 »
Biggest local derby yet to come: Milton keynes Dons vs AFC Wimbledon. Her er det mye krutt...

Så fryktelig LOKALT er vel ikke det derbyet lenger. :)
- Leif Olav

SuperLeeds!

Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #14 på: Desember 05, 2011, 16:11:02 »
Biggest local derby yet to come: Milton keynes Dons vs AFC Wimbledon. Her er det mye krutt...

Så fryktelig LOKALT er vel ikke det derbyet lenger. :)

Tja, rundt 10 mil er vel ingen distanse. I Norge kaller man kampene mellom Bodø Glimt og Tromsø lokalderby. Det er over 30 mil, eller hva med Rosenborg - Tromsø, nær 10 ganger så langt. Uansett poenget mitt var at denne kampen er/blir spesiell på flere måter enn bare nærheten mellom lagene.

lojosang

Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #15 på: Desember 05, 2011, 19:21:36 »
Biggest local derby yet to come: Milton keynes Dons vs AFC Wimbledon. Her er det mye krutt...

Så fryktelig LOKALT er vel ikke det derbyet lenger. :)

Tja, rundt 10 mil er vel ingen distanse. I Norge kaller man kampene mellom Bodø Glimt og Tromsø lokalderby.
Det er over 30 mil, eller hva med Rosenborg - Tromsø, nær 10 ganger så langt. Uansett poenget mitt var at denne kampen er/blir spesiell på flere måter enn bare nærheten mellom lagene.

Jojo, men det er nå mest fordi Akersgata-journalistene tror alt nord for Sinsenkrysset ligger innen gangavstand fra hverandre.  ;D
- Leif Olav

ØBS

Sv: Rivalisering mellom andre lags supportere.
« Svar #16 på: Desember 06, 2011, 02:21:42 »
Var i skøytehallen med mine to døtre i dag, la merke til en som var West Ham supporter han kom bort og ønsket Leeds opp i det gode selskap igjen! veldig hyggelig syntes jeg, Han neste jeg snakket med var ikke så hyggelig  :-[ Han hadde sett at jeg hadde på meg Leeds cap , og han hatet Leeds som pesten! Han var Man U. supporter , og jeg kunne høre på praten at han var fra england. Han hadde ikke kommet over cup tapet på Old Trafford mot Leeds, og liret av seg et lite hyggelig språk på engelsk heldigvis siden jentene var med meg . Han ønsket allt og alle som hadde med Leeds å gjøre en viss veg! ogskulle han møte meg på byen en helg, skulle jeg få så mye juling jeg ikke hadde fått før! Han hadde selv barn som sto sammen med ham utpå isen . Skremmende ! Skøyteturen ble ikke så hyggelig alikevel !  :-\

Det eneste voksne (og i og for seg korrekte) var å anmelde fyren for voldstrusler.

Om vi ikke kan akseptere at andre mennesker (eller sånne som likner) holder med andre lag, bør man ikke ha fotball som hobby, aller minst holde med et lag.

Jeg hater lutefisk, men jeg går da vel ikke rundt og truer alle som liker det med juling???

Og med barn til stede...?
LUSCOS-hilsen
ØBS