Arsenal - United på Emirates 9. januar, 3. runde FA-cupen

Started by Per Arne, December 07, 2011, 14:25:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per Arne

Noen andre som vurderer London-tur?

Blank_File

Skal ha en tur over på nyåret, men det er jo ingen andre kamper rett rundt der pr. dags dato. Hadde håpet å få med meg to kamper på et kort intervall.

Per Arne

Flybilletter bestilt.

Fra Torp med Ryanair søndag til tirsdag under 300 spenn t/r.

Booker vel hotell i St. Pancras/Islington-området. Nord i byen, som Emirates også er.

bwirum

3. runde krasjer med vinterturen min til et eller annet sted med sol og varme. So no, no trip for me... men jeg finner vel en pub å se den på  :)
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

RuneR

Jeg vurderer sterkt, selv om et var en strek i regningen at det blir kamp mandag kveld. Feriedagene brennes hardt på Leedsturer....
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

radar

Quote from: RuneR on December 07, 2011, 21:31:01
Jeg vurderer sterkt, selv om et var en strek i regningen at det blir kamp mandag kveld. Feriedagene brennes hardt på Leedsturer....
Bestilt med SAS til Heathrow mandag 1505-1625, retur 0720-1025, på jobb etter lunsj=1 fridag.

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hobben

Reiser mandags morgen til Stansted fra Haugesund, lander 15:15, hjem Onsdag. 500 spenn.

Går det noen tirsdags kamper i london, tro?
Rogaland Whites

RuneR

Reiser over med SAS (Gardermoen-Heathrow) lørdag 10:40-12:05, retur tirsdag (13:05-16:20).
Skal bo på Hyde Park Executive Apartments i Inverness Terrace.
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Woody

Er det nokon som har mottatt bill?? i følge Trazy(i Leeds United)skulle bill sendes mandag for ei veke sidan.
LIFE IS LEEDS

Per Arne

Hobben

Quote from: Woody on December 23, 2011, 20:27:37

Er det nokon som har mottatt bill?? i følge Trazy(i Leeds United)skulle bill sendes mandag for ei veke sidan.

Jeg har fått mail om at billettene må hentes på Arsenals billett kontor.
Rogaland Whites

Hobben

Hvor overnatter folket?? Noen bra tips til hotell i nærheten av emirates stadium?
Rogaland Whites

fjellhaugen

Quote from: hobberst on December 25, 2011, 10:58:42
Quote from: Woody on December 23, 2011, 20:27:37

Jeg har fått mail om at billettene må hentes på Arsenals billett kontor.

fikk også beskjed om å hente bilett på emirates, to dager etter lå de i postkassen :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

MrK

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

chief

Quote from: hobberst on December 26, 2011, 11:19:49
Hvor overnatter folket?? Noen bra tips til hotell i nærheten av emirates stadium?

Vi bor på Carlton hotel. 100 meter fra Kings Cross station. Billig og sentralt. Kort vei til stadion med "tuben".
1 4 all and all 4 1

RuneR

Hvem reiser over lørdag, foruten Ottar (Mr. K), Roalsvig og undertegnede?
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603

Kenneth172

Noen som kan hjelpe meg med 2 billeter til kampen??? :)

leedsmartin

Per Arne

Vi drar søndag, og bor på Elmwood. Sikkert ikke all verdens standard, men strategisk beliggende rett ved Kings Cross.

MrK

Hobben

Har booket oss inn på elysee hotel.

Hvor treffes folk mandag timene før kamp?
Rogaland Whites

ollan

Ollan

MrK

ollan

Quote from: MrK on December 30, 2011, 15:42:14
Skal vel i London Eye du Ollan? Når lander dere?

Kokken og meg lander 14.40....London Eye er oppskrytt men greit å få med seg,da gjerne som Champange tur... Gjennomført i 2009 ;)
Ollan

raffa90

far og sønn fra stord kommer til london på lørdagen

MrK

Vi hever oss her, blir en legendarisk mandagskveld! MOT!

Hobben

Er det noen som ikke har fått billetter blant Leeds-fansen?
Rogaland Whites

Per Arne

Quote from: hobberst on January 03, 2012, 23:04:22
Er det noen som ikke har fått billetter blant Leeds-fansen?

Neppe. Det er ennå billetter igjen.