Arsenal - United på Emirates 9. januar, 3. runde FA-cupen

Started by Per Arne, December 07, 2011, 14:25:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chief

Quote from: hobberst on January 03, 2012, 23:04:22
Er det noen som ikke har fått billetter blant Leeds-fansen?

Jeg har ikke billett blandt Leedsfansen denne gangen. Ikke fordi jeg ikke ville, men da jeg drar sammen med en kamerat ( Arsenalsupporter) som har kjøpt 2 Club level billetter blir jeg sittende sammen med han.

Så får vi se å lenge jeg blir sittende der  ;D
1 4 all and all 4 1

Per Arne

Quote from: chief on January 04, 2012, 08:43:45
Quote from: hobberst on January 03, 2012, 23:04:22
Er det noen som ikke har fått billetter blant Leeds-fansen?

Jeg har ikke billett blandt Leedsfansen denne gangen. Ikke fordi jeg ikke ville, men da jeg drar sammen med en kamerat ( Arsenalsupporter) som har kjøpt 2 Club level billetter blir jeg sittende sammen med han.

Så får vi se å lenge jeg blir sittende der  ;D

Flyr du fra Torp?

Woody

LIFE IS LEEDS

ollan

Ollan

Hobben

Vil takke alle som jeg traff (ollan,kokken,fjellhaugen, perarne osv) på kampen!! Kjempestemmning. Gleder meg til mars :)
Rogaland Whites

Per Arne

Quote from: hobberst on January 14, 2012, 09:57:23
Vil takke alle som jeg traff (ollan,kokken,fjellhaugen, perarne osv) på kampen!! Kjempestemmning. Gleder meg til mars :)

I like måte. Hyggelig. Vi sees!

MOT!

fjellhaugen

takk for turen til dere også.

får ikke mulighet å dra over på dobbelen i mars så jeg venter til playoff eventyret i mai og topper det da  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

asLeeds

Quote from: fjellhaugen on January 15, 2012, 11:32:17

takk for turen til dere også.

får ikke mulighet å dra over på dobbelen i mars så jeg venter til playoff eventyret i mai og topper det da  ;)

Tabbe, da skal jo ALLE ???
DALHEIM WHITES