KAMP: vs WATFORD, 10/12 2011

Started by ArneS, December 08, 2011, 09:03:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Quote from: hallghel on December 10, 2011, 18:07:09
Quote from: testo on December 10, 2011, 18:05:05
Quote from: Asbjørn on December 10, 2011, 18:04:02
...noen som husker McCartneys superredning like før vi fikk straffe?

VIKTIG

ja var det redning?
trodde han skøyt langt over...usikker

MCCarthy får fingertuppene på ballen og slår den i stolpen og ut.

Ett poeng fra en shitty kamp er jo bare  8) når man tenker på hvordan det egentlig kunne godt om  ikke  MCCarthy hadde hatt lange negler  8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

p0ndus

;D ;D ;D veldig godt fornøyd med poeng i vanskelig bortekamp som dette.

kilgallon

Quote from: Oggy on December 10, 2011, 17:51:37
Quote from: Alta-White on December 10, 2011, 17:49:21
Nok engang viser Kisnorbo seg fram som vårt svakeste punkt defensivt. Synd og skam.

Ja, han må ut fort som fan  :-\

Ifølge Gray var Kisnorbo sammen med McCarthy de eneste to som kunne få godkjent i dag...

sportcarl1

Quote from: Sølvreven on December 10, 2011, 17:44:55
Quote from: Ronald on December 10, 2011, 17:43:20
Quote from: Sølvreven on December 10, 2011, 17:42:10
Quote from: pedro on December 10, 2011, 17:40:44
Quote from: Sølvreven on December 10, 2011, 17:39:54
Inn med Nunez kanskje?

Ikkje i troppen ein gong
Why, f**kings WHY?

Nunez og SG kan ikkje vere verdens beste venner.....
Tror ikke at sir alex heller har så mange venner, men han sender da folk ut på banen........
men aldrig mer än 11 i taget? ;)

nord

Det går an med 1 poeng ude mod Watford ;)

pedro

Quote from: kilgallon on December 10, 2011, 19:25:44
Nok engang viser Kisnorbo seg fram som vårt svakeste punkt defensivt. Synd og skam.

Ifølge Gray var Kisnorbo sammen med McCarthy de eneste to som kunne få godkjent i dag...
Allikevel sitter flere duster her inne og hudfletter Paddy jevn og trutt gjennom hele kampen. Skal bli så herrlig og spille i PL neste sesong slik at vi får se laget vårt hver kamp og få det rett i blodet via synet.
Leedsomaniac

Kato

Mye eventyr som blir servert underveis i disse kamptrådene. Folk kommenterer et kampbilde de ikke har peiling på. Enkeltspillere blir slaktet, basert på gjetting.

oivindh

Quote from: pedro on December 10, 2011, 20:03:22
Quote from: kilgallon on December 10, 2011, 19:25:44

Allikevel sitter flere duster her inne og hudfletter Paddy jevn og trutt gjennom hele kampen. Skal bli så herrlig og spille i PL neste sesong slik at vi får se laget vårt hver kamp og få det rett i blodet via synet.
Helt enig !  Her er sååå mye negativitet når det går dårlig, at jeg stort sett følger med på Sky i steden... Hvordan kan man beskrive spillere når man kun hører enkelkte kommentarer på radio??

Asbjørn

Ifølge Hay på twitter sa Grayson at Clayton hadde skadet ankelen og ble testet rett før kampstart. Og Howson slipper altså operasjon men kan nok ikke spille i jule- og nyttårsprogrammet.

Godt Varynen har fått litt matchpractise nå da - og Brown var jo tilbake på benken.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Akkurat sett høydepunkter og Kisnorbo er med i de avgjørende situasjonene igjen, rygger og rygger på det første målet og lager en straffe som hadde betydd spikern i kista.

O'Dea inn sammen med Lees...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Quote from: Leedsfan on December 10, 2011, 21:16:48
Akkurat sett høydepunkter og Kisnorbo er med i de avgjørende situasjonene igjen, rygger og rygger på det første målet og lager en straffe som hadde betydd spikern i kista.

Link?
KEEP FIGHTING!!

Andersen

Det er vel bare å inse pedro, og kato at kisno ikke er den samme som før skaden . I de kampene jeg har sett ham på skjerm så er han jo rett og slett temposvak, og blir fraløpt av motspillere med litt mere fart i beina enn ham. Tar igjen med rutine når han kan ta motspillere i tett markering, armer og bein og litt tjuvtriks. Så lenge han slipper unna med det , er det jo greit  :P Så ham også i Sandefjord sikkert stinn av trening som resten av laget den gang, men alikevel.

Leedsfan

Quote from: Bites Yer Legs on December 10, 2011, 21:28:31

Link?

http://www.facebook.com/photo.php?v=10150410547633994
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

viking

McCarthy står vel neppe MOT Reading.
Eller er låneperioden over?
Blir Lonegan da vel?

Asbjørn

Quote from: viking on December 11, 2011, 00:03:44
McCarthy står vel neppe MOT Reading.
Eller er låneperioden over?

Leeds prøver åpenbart å forlenge låneavtalen.
...om de lykkes er en annen sak.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

viking

Får håpe de lykkes ;D
Men uansett så tror jeg ikke han står på lørdag.

Blank_File

Quote from: Leedsfan on December 10, 2011, 22:37:28

Link?

Han har søren meg en vanskelig oppgave der på det som blir mål for Watford. Han gjør ikke en tabbe der etter mitt skjønn.

Straffen ser noe mer typisk Kisnorbo ut.

Gufrias

Quote from: Blank_File on December 11, 2011, 01:54:26

Link?

Han har søren meg en vanskelig oppgave der på det som blir mål for Watford. Han gjør ikke en tabbe der etter mitt skjønn.

+1
Hekta på Leeds siden 1974

ar9

Hammers fikk 2 røde kort så Reading er ikke sååå skumle.
Men de er i form.

Sleivind

Link?

Noen stor tabbe var det ikke nei, vil heller kalle det slett forsvarsarbeid.

Here we go again

Quote from: Sleivind on December 11, 2011, 10:40:10

Link?

Noen stor tabbe var det ikke nei, vil heller kalle det slett forsvarsarbeid.

Ikke særlig imponerende nei.

Odin

Var i Watford igår, og spillemessig er det en kamp vi bare bør glemme fortest mulig...Utrolig at et lag kan prestere forskjellig fra Nottingham til 2 uker snere i Watford. Vi spilte labgballer til Keogh of Becchio, men de tapte tilsammen 50 hodedueller mot et godt Watford forsvar. Keogh kan ikke holde på ballen eller runde en mann, så dessverre, send han tilbake i januar. Sam og Snodgrass hadde også den dagen da ingenting lykkes, de kom aldri rundt backene sine og fikk lagt inn. Istedet slo de farlige tversoverpasninger som skapte overganger for Watford. Kisnorbo er kommentert mye i denne linken, han er bare ikke god nok på dette nivået. Det samme med Connolly, livsfarlige pasninger tilbake og innover i banen....

Etter min mening er det bare keeperen som presterte til vanlig nivå, han ble heldigvis vår matchvinner. Skulle gjerne beholdt ham. Watford spilte ikke godt, og skapte også lite. Vi hadde ballen mye, men fikk lite til framover. Godt at vi fikk et heldig poeng på en dårlig dag..

MOT

Leedsulf

Har sett straffesituasjonen nå. Klønete av Paddy ja, men også Pugh må ta sin del av skylden når han header ballen inn mot egen sekstenmeter der.

GeirO

Quote from: The Boy Eddie Gray on December 11, 2011, 18:17:41
Har sett straffesituasjonen nå. Klønete av Paddy ja, men også Pugh må ta sin del av skylden når han header ballen inn mot egen sekstenmeter der.

Det var en umotivert og merkelig heading!
MOT

flynn

Nå har jeg sett highlights fra forrige sesong, dvs alle mål for og mot. Og jeg kan konkludere med at vi var håpløse bakover, men meget gode framover. Motstanderne scoret mål på hvert eneste angrep, og i nesten alle tilfeller fant jeg ut at baklengsmålene skyldtes feil av våre spillere. Enten personlige feil eller strukturelle feil.

Den positive nyheten er at vi scoret mål på alle cornere, frispark og alle skikkelige angrep! Helt umulig å stoppe altså.

Det eneste jeg lurer på er hvorfor ingen kamper varte mer enn 2-3 minutter, jeg trodde alle spilte 90 minutter pluss tilleggstid???

(for de som lurer; dette var et lite forsøk på ironi. Ã... bedømme Kisnorbos innsats over 90 minutter etter å ha sett de to baklengsmålene blir omtrent som å tro at man har forstått verden etter å ha skumlest forsida på vg.no...)

flynn

ollan

Quote from: flynn on December 13, 2011, 14:57:54
Nå har jeg sett highlights fra forrige sesong, dvs alle mål for og mot. Og jeg kan konkludere med at vi var håpløse bakover, men meget gode framover. Motstanderne scoret mål på hvert eneste angrep, og i nesten alle tilfeller fant jeg ut at baklengsmålene skyldtes feil av våre spillere. Enten personlige feil eller strukturelle feil.

Den positive nyheten er at vi scoret mål på alle cornere, frispark og alle skikkelige angrep! Helt umulig å stoppe altså.

Det eneste jeg lurer på er hvorfor ingen kamper varte mer enn 2-3 minutter, jeg trodde alle spilte 90 minutter pluss tilleggstid???

(for de som lurer; dette var et lite forsøk på ironi. Ã... bedømme Kisnorbos innsats over 90 minutter etter å ha sett de to baklengsmålene blir omtrent som å tro at man har forstått verden etter å ha skumlest forsida på vg.no...)

flynn

herlig oppsumert flynn....har også lurt på hvofor de fleste mål i mot kommer pga dårlig forsvarspill hele tiden og at vi scorer lekre mål med utspilling av motstanderene hele tiden....Sånn for å reflektere litt? 1-0 målet av Balotelli i CashClash sist kveld? Nydelig anngrep eller dårlig forsvarspill,kan jo bruke samme om utligningen .....Shitty med dårlig forsvar eller var det et bra angrep??? Blir litt sånn som med hvilken drakt du ser med....Men Kisno har vel på generelle "spillerbørser" i UK vært tålig bra denne sesongen?
Ollan

Bites Yer Legs

http://www.guardian.co.uk/football/2011/dec/11/tiki-taka-prince-buaben-twitter

"On Saturday Watford conceded a late penalty against Leeds and their midfielder Prince Buaben tweeted the admirably no-nonsense: "absolutely pissed off !!!! fooking robbed us omg nearly hit this focker!!" This has been strangely absent from back pages, and indeed now from the player's Twitter feed â€" deleted and replaced with an apology"

KEEP FIGHTING!!

Here we go again

Quote from: flynn on December 13, 2011, 14:57:54

flynn

Nå har vel de fleste vurdert de to situasjonene og konkludert med at de kunne vært gjort bedre. Leser man innlegg fra folk som har vært over og sett en del kamper live denne sesongen så skriver noen av dem at Paddys innsats ikke har vært like god som den var tidligere før skaden.

Litt merkelig at man hele tiden skal finne ting å grine over her inne, bør vel heller holde seg unna da? ;)