1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.

Started by Leedsfan, December 12, 2011, 10:30:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pheriox

Quote from: kendo on January 23, 2012, 22:54:07
Ryktene fra Danmark sier at Kris Stadsgaard skal til en Champions ship klubb eller til København

Klarer ikke se for meg at dette er en spiller Leeds har filla peiling på, med mindre agenten hans har tipset klubben.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

LEO

St Ledger og Wellens spilte for Leicester i kveld mot Soton.

Wellens ble av mange kåret som banens beste og Leicester vant.

Tror ikke at noen av disse skal til oss.

RoarG

Quote from: LEO on January 23, 2012, 23:05:10

Ikke St. Ledger, i alle fall. Han skal til Ipswich.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Hvis Leeds har klart å peile seg inn på Stadsgaard ja da .....!

RoarG

Quote from: Andersen on January 24, 2012, 13:48:24
Hvis Leeds har klart å peile seg inn på Stadsgaard ja da .....!
Blir vel en ny Bruce, er jeg redd. Skulle det ha vært noen Tippeligastopper som kunne ha vært aktuell, ville det ha vært Hovland. Leeds gikk ikke for han. Skal han kjøpes, en eller annen gang fra Molde, blir det til en adskillig dyrere pris.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

pedro

Leedsomaniac

4ever arcticwhite

Quote from: RoarG on January 23, 2012, 23:09:19

nja, ....

Ipswich Town manager Paul Jewell has given up on signing Leicester City defender Sean St Ledger, but Leeds have been linked with a move for midfielder Richie Wellens.
(http://www.thisisleicestershire.co.uk/story-15019687-detail/story.html)
The future's so White I've got to wear shades 8)

RoarG

Quote from: 4ever arcticwhite on January 24, 2012, 15:06:14
Quote from: RoarG on January 23, 2012, 23:09:19

nja, ....

Ipswich Town manager Paul Jewell has given up on signing Leicester City defender Sean St Ledger, but Leeds have been linked with a move for midfielder Richie Wellens.
(http://www.thisisleicestershire.co.uk/story-15019687-detail/story.html)

Leicester signerer spillere, ja. Det betyr vel at noen må ut, bortsett fra denne japaneren.

mac_gyver

Blir sykt positivt overrasket hvis vi signerer noen fler enn Matty Pattison. Grayson kommer dog til å være storfornøyd med den ene signeringen...
Pride of Yorkshire

RoarG

Quote from: mac_gyver on January 24, 2012, 16:57:46
Blir sykt positivt overrasket hvis vi signerer noen fler enn Matty Pattison. Grayson kommer dog til å være storfornøyd med den ene signeringen...
Vi har faktisk signert Rogers. Det blir to. Regner ikke med Pugh, selv om først nå ble formelt Leeds-spiller.

mac_gyver

Quote from: RoarG on January 24, 2012, 17:13:42
Vi har faktisk signert Rogers. Det blir to. Regner ikke med Pugh, selv om først nå ble formelt Leeds-spiller.

Ja my bad. Rogers har jeg faktisk klokketro på.
Pride of Yorkshire

kalle_92

Quote from: mac_gyver on January 24, 2012, 19:04:57
Quote from: RoarG on January 24, 2012, 17:13:42

Ja my bad. Rogers har jeg faktisk klokketro på.
Det er jeg faktisk enig. Har mer tiltro til Rogers enn Pattison. Hvis vi signerer Pattison blir jeg skuffet. Det som frustrerer mest er vel kanskje det at Grayson igjen er personen som handler i transfervinduet, når han allikevel sikkert forsvinner i løpet av vinteren/våren. Den neste manageren blir da sittende med rask fra Grayson (Paynter, Bruce, evt. Pattison).

mac_gyver

Under en uke igjen av vinduet nå... Hadde vi hatt vilje og midler til å signe noen vi trenger er det ingen grunn til å vente til slutten av vinduet?
Det blir vel et par nødlån helt på tampen.... Hvis det blir noe i det hele tatt.
Pride of Yorkshire

kalle_92

Quote from: mac_gyver on January 25, 2012, 16:45:26
Under en uke igjen av vinduet nå... Hadde vi hatt vilje og midler til å signe noen vi trenger er det ingen grunn til å vente til slutten av vinduet?
Det blir vel et par nødlån helt på tampen.... Hvis det blir noe i det hele tatt.
Ikke glem Pattison som sikkert får kontrakt, samt Jäager som muligens også kommer...

mac_gyver

Quote from: kalle_92 on January 25, 2012, 16:51:46
Ikke glem Pattison som sikkert får kontrakt, samt Jäager som muligens også kommer...

hadde ikke glemt de.... ;)
Pride of Yorkshire

kalle_92

Quote from: mac_gyver on January 25, 2012, 17:28:35
Quote from: kalle_92 on January 25, 2012, 16:51:46

hadde ikke glemt de.... ;)
Haha, takk for OPPlysningen!

Andersen

Kan se ut som om de spillerene SG virkelig ville ha til klubben sklir unna nok en gang, i det ene øyeblikket sier han at det ser lovende ut, i det neste er det mere usikkert . Har vi hørt dette før ?

Leedsfan

Quote from: Andersen on January 26, 2012, 11:36:48
Kan se ut som om de spillerene SG virkelig ville ha til klubben sklir unna nok en gang, i det ene øyeblikket sier han at det ser lovende ut, i det neste er det mere usikkert . Har vi hørt dette før ?

Alt for mange ganger...

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Quote from: Andersen on January 26, 2012, 11:36:48
Vel, så spar penga på transferbudsjettet, Grayson. Få heller de flere titalls spillerne du har hentet til klubben å fungere. Eller er oppgaven for stor? Grayson burde ikke få så mye som et pence til å hente nye spillere, før han viser at han kan bruke de spillerne han har på en fornuftig måte.

Cherry

Lønninger er ikke store i SPL heller:

Kari Arnason is heading out of Aberdeen after demanding £5000 a week to stay at Pittodrie

Taket vårt er 8000£ ??  (Unntatt de som kommer som free agents da, og kan forhandle seg
til sign on fee "bakt inn" - Brown, AOB ?, Forsell., Paynter ...)

Sydhagen

Quote from: Cherry on January 26, 2012, 13:00:14

Kari Arnason is heading out of Aberdeen after demanding £5000 a week to stay at Pittodrie

Taket vårt er 8000£ ??  (Unntatt de som kommer som free agents da, og kan forhandle seg

Kanskje Leeds burde lete litt mer i Skottland? Dette burde da være ypperlige lønninger for Bates...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Snodgrass er ett godt eksempel på at det KAN finnes talenter der også....
til riktig pris.
Tviler på talentspeidingen vår asså.....

MrK

Leeds United target Jaager waits next move
Posted: 26 Jan 2012 12:15 AM PST
Leeds United target Enar Jaager is back home in Estonia awaiting developments regarding his future â€" after his dream move to SPL giants Rangers hit the buffers

Nok en katastrofe signering??????????
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Andersen

RoarG

Quote from: Andersen on January 26, 2012, 14:28:33
Håper vi styrer unna.
Ja. Søren heller, Leeds.  Når man ikke hadde vett nok til å signere Hovland, bør vi vel ikke hente inn en høyre back fra Estland.

Hallgeir *

Quote from: Sydhagen on January 26, 2012, 13:02:36
Quote from: Cherry on January 26, 2012, 13:00:14

Kanskje Leeds burde lete litt mer i Skottland? Dette burde da være ypperlige lønninger for Bates...

Som manager i Middlesbrough hadde Strachan stor suksess med å kjøpe skotter, ja.
Super Leeds since 1968

RoarG

Grayson holder tett om transfermål, men innrømmer at det kun dreier seg om fringe players. Spar penga, Grayson. Bruk talentet i den troppen du allerede har skaffet klubben.

http://www.leedsunited.com/news/20120126/boss-plays-it-cool-on-transfer-front_2247585_2589850

Woody

Quote from: RoarG on January 26, 2012, 15:23:32
Quote from: Andersen on January 26, 2012, 14:28:33
Håper vi styrer unna.
Ja. Søren heller, Leeds.  Når man ikke hadde vett nok til å signere Hovland, bør vi vel ikke hente inn en høyre back fra Estland.

Ja Hovland var vel konge nyleg i Tailand :D
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Quote from: MrK on January 26, 2012, 14:19:38
Leeds United target Jaager waits next move
Posted: 26 Jan 2012 12:15 AM PST
Leeds United target Enar Jaager is back home in Estonia awaiting developments regarding his future â€" after his dream move to SPL giants Rangers hit the buffers

Nok en katastrofe signering??????????

Jeg kjenner ikke så godt til Jaager, men sier ikke nei takk til en bunnsolid, men kjedelig, spiller ala Høgli...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Ser jo også ut som Southampton gjør en Leeds, de klarer ikke å kjøpe seg opp i PL. I dette januarvinduet har de vel så langt kun handlet denne herremannen:

QuoteTadanari Lee

og blitt venner med Jason Puncheon igjen..

Januar er ikke noen lett måned...