1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.

Started by Leedsfan, December 12, 2011, 10:30:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

RoarG

Quote from: Leedsfan on January 27, 2012, 09:52:30
Quote from: Ød on January 27, 2012, 09:50:11
Quote from: Leedsfan on January 27, 2012, 08:50:13
Du tok den ikke...:) Blir jo ikke flere signeringer når februar kommer uansett...
å da blir det ikke nevnt mer sier du??..ved føste feilvalg av en "nysignering", blir det nok nevnt..kanskje også av deg...eller  :)

Nå er vel sjansen for at vi bytter Paynter mot Clingan, og at Smith kommer inn døra meget liten. Hvis det skjer så skal jeg såklart holde kjeft om signeringer ut sesongen..
Siden sjansen for de nevnte transaksjonene er meget liten, er sannsynligheten for at du kommenterer (de manglende) signeringene meget stor?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Quote from: RoarG on January 27, 2012, 09:56:31
Quote from: Leedsfan on January 27, 2012, 09:52:30
Quote from: Ød on January 27, 2012, 09:50:11
Quote from: Leedsfan on January 27, 2012, 08:50:13
Du tok den ikke...:) Blir jo ikke flere signeringer når februar kommer uansett...
å da blir det ikke nevnt mer sier du??..ved føste feilvalg av en "nysignering", blir det nok nevnt..kanskje også av deg...eller  :)

Nå er vel sjansen for at vi bytter Paynter mot Clingan, og at Smith kommer inn døra meget liten. Hvis det skjer så skal jeg såklart holde kjeft om signeringer ut sesongen..
Siden sjansen for de nevnte transaksjonene er meget liten, er sannsynligheten for at du kommenterer (de manglende) signeringene meget stor?

Det skal jeg love deg, ingenting skal være usagt..:)

Problemet er ikke kun denne sesongen, men også neste. Hvis Grayson gir kontrakter til spillere som ikke er gode nok så vil det blir vanskeligere for oss å signere spillere før neste sesong, uansett divisjon.

Vi hadde en gylden mulighet før denne sesongen da vi hadde en "snaubarbert" stall, men den ble fort fylt opp..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ArneS

Jeg pleier ikke å være av den pessimistiske og negative typen, men denne gang kan kanskje innlegget sies å ha slike undertoner.
Jeg har lært gjennom de par tre siste overgangsvinduene at vi kan tro, håpe og formidle rykter så mye vi bare vil.  Når 1.2.12 kommer får vi høre litt om de som ikke kom, og så har vi ikke brukt et eneste pund i overgangssum.
Noen spillere inn på korte låneavtaler i ny og ne vil det bli i løpet av våren - that's it er jeg redd.

LIKEVEL - og slik har det også vært i flere år - så er vi der oppe og kjemper for opprykk eller kvalik med spillere som er en blanding av den gamle stammen, hjemvendte utlånte spillere, noen ungdommer og kanskje får en av disse lånespillerne også en plass.

Tror innlegget endte litt positivt likevel..?    MOT!
Den 17. mann

RoarG

Quote from: ArneS on January 27, 2012, 13:11:33
Jeg pleier ikke å være av den pessimistiske og negative typen, men denne gang kan kanskje innlegget sies å ha slike undertoner.
Jeg har lært gjennom de par tre siste overgangsvinduene at vi kan tro, håpe og formidle rykter så mye vi bare vil.  Når 1.2.12 kommer får vi høre litt om de som ikke kom, og så har vi ikke brukt et eneste pund i overgangssum.
Noen spillere inn på korte låneavtaler i ny og ne vil det bli i løpet av våren - that's it er jeg redd.

LIKEVEL - og slik har det også vært i flere år - så er vi der oppe og kjemper for opprykk eller kvalik med spillere som er en blanding av den gamle stammen, hjemvendte utlånte spillere, noen ungdommer og kanskje får en av disse lånespillerne også en plass.

Tror innlegget endte litt positivt likevel..?    MOT!
Vi ender OK på tabellen, ja. Tenk hvor vi kunne ha endt dersom vi hadde signert klokt i overgangsvinduene?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Det er nesten så jeg håper at ikke Leeds får signert noen spillere før deadline, blir nesten for tragisk å høre Grayson's unnskyldninger..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Quote from: Leedsfan on January 30, 2012, 08:27:00
Det er nesten så jeg håper at ikke Leeds får signert noen spillere før deadline, blir nesten for tragisk å høre Grayson's unnskyldninger..
??? Trode det var da unnskyldningene kom, jeg.

kongsmo

???  håper du vi rykker ned å eller  :P  ???
"SNIFFER"

RoarG

Quote from: kongsmo aka Allan"Sniffer"Clarke on January 30, 2012, 08:43:59

???  håper du vi rykker ned å eller  :P  ???
Det er vel å drøye det for langt?

fmtj

Nok en morgen der en slår på PCen logger sg inn og slår opp YEP sine sider og Leeds sidene, men er det noe nytt, får vi nye spillere......NEIDA!!!!!    >:(
Yeboahs vitne

Leedsfan

Fra spøk til revolver, jeg håper jo at vi får inn 2-3 spillere som vil forsterke laget. Grayson kommer nok til å jobbe i Leeds frem til sommeren uansett hva som skjer....

Promotion 2010

Quote from: Leedsfan on January 30, 2012, 08:54:29
Fra spøk til revolver, jeg håper jo at vi får inn 2-3 spillere som vil forsterke laget. Grayson kommer nok til å jobbe i Leeds frem til sommeren uansett hva som skjer....

Ingen sparker en manager som støtter styreformannen i alt og aldri klager, men bortforklarer alt av nedturer!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Quote from: Promotion 2010 on January 30, 2012, 08:58:38

Ingen sparker en manager som støtter styreformannen i alt og aldri klager, men bortforklarer alt av nedturer!  ;D
Nemlig. Dermed kan vi se langt etter Mourinho (og nye spillere for den del).

samadhi

2 spennende dager fremfor oss nå som på mange måter kan avgjøre Graysons skjebne.

Skulle vi oppleve at vi ikke signerer noen nye spillere, og avslutter morgendagen med å tape hjemme for Birmingham så tipper jeg at Grayson henger i en tynn tråd.

Skulle vi komme ut med spennende nye spillere, unngår salg og banker Birmingham får han nok fornyet arbeidsro.
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

Quote from: RoarG on January 30, 2012, 09:19:11

så det er det som hindrer oss i å få inn "the special one"?
Ups & Ups!!

RoarG

Quote from: Ød on January 30, 2012, 09:28:28
Quote from: RoarG on January 30, 2012, 09:19:11

så det er det som hindrer oss i å få inn "the special one"?
Tja. Jobben må jo være ledig først.

B_Ød

Ups & Ups!!

lojosang

Sannsynligheten for at Maurinjo tar over en klubb i NpC er nøyaktig like stor som for at han tar over rekruttlaget til Nidelv. Det er et veldig rundt tall som revolusjonerte matematikken da det kom til Europa i middelalderen.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

B_Ød

Quote from: lojosang on January 30, 2012, 12:54:32
Sannsynligheten for at Maurinjo tar over en klubb i NpC er nøyaktig like stor som for at han tar over rekruttlaget til Nidelv. Det er et veldig rundt tall som revolusjonerte matematikken da det kom til Europa i middelalderen.

-LeifO

Moderatortroll.
4?
Ups & Ups!!

Cherry

...tja:

30 Jan 2012 11:36:47
I have been in the club shop an hour ago to get my son a lufc coat for his birthday, and 2 of the staff at the rear counter by the adult away shirts were saying to another worker in the clubshop "HES SIGNED, GET IN" so i asked them who they were talking about, who has signed? one of them replied "nobody, we cant say" the other said "nayls replacement" i said, "a center back?" he just smiled and said wait and see... i was puzzled by this and felt a bit annoyed, too many bloody secrets! anyway going on the scrappy information id been accidently told, i then read on here that theres a rumour about the number 6 shirt going on sale in the club shop so im putting 2 + 2 together new signing to be announced today, number 6... center half? i hope so, and not another donkey....

fra Leeds Rumours nå...

Sydhagen

-LeifO

Moderatortroll.

Og sannsynligheten for at de mente det seriøst er vel akkurat like stor  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Quote from: Sydhagen on January 30, 2012, 12:56:03

-LeifO

Moderatortroll.

Og sannsynligheten for at de mente det seriøst er vel akkurat like stor  :)
;)
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kongsmo

Quote from: Promotion 2010 on January 30, 2012, 13:18:54
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds_united_close_in_on_late_transfer_window_signing_1_4194732

One close, says Grayson!

Er det midtstoppern kanskje?  ;)

håper for SG at han faktisk får inn minst en bra spiller som forsterker laget!!  Dette har vi hørt så mange ganger før uten at det har skjedd noe som helst. Men tålmodigheten er brukt opp for lenge siden!!!
Tipper SG har lært(??) og at denne er 100prosent sikker. Kommer det ingen, ja da blir det et liv uten like i negativ forstand!!

Pls SG, surprise me.....
"SNIFFER"

Sydhagen

Mark Wilson fra Celtic inn på lån ut sesongen
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Ups & Ups!!

fmtj

-LeifO

Moderatortroll.

Pokker, Nidelv sparket treneren igjen nå, hadde håpet på litt kontinuitet der.... ;D!!!

Vi i Leeds derimot har fått nok av det snart, hvor pokker blir det av signeringene!!??
Yeboahs vitne

Sydhagen

Quote from: Ød on January 30, 2012, 13:44:45
Quote from: Sydhagen on January 30, 2012, 13:33:24
Mark Wilson fra Celtic inn på lån ut sesongen
Kilde til denne?

En fanside på Facebook. De har det fra Sky sports news sier de....finner ikke noe selv, men dette "ryktet" tror jeg på. Høyreback.

Sydhagen

Sydhagen

Bites Yer Legs

Er det ikke Stifler som er stor Celtic-fan? Han må jo elske denne http://www.youtube.com/watch?v=qJkv78pKW0Y mannen!
KEEP FIGHTING!!