Snodgrass sin straffescoring sett fra luften

Started by Leif Sverre, December 12, 2011, 21:20:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Leif Sverre

Sist lørdag 10.12 kl 1753 norsk tid kom jeg flyvende med SK 7412  fra Lanzarote til Trondheim .
Kl 1753 hørte vi kapteinen på SAS maskinen si :  Vi flyr nå over London i England i ca 8000 ft høyde .....   . Jeg gløtta ut av vinduet og hva ser jeg  Vi flyr over en fotballbane, det var nok Watfords hjemmebane ja, måtte jo være det for : Jeg tar på meg superbrillene, ser at Snodgrass legger balen til rette på straffemerket, tar tilløp og scorer vakkert og behersket og utligner. Det var en himmelsk opplevelse !!! :) :)

Ronald

Quote from: Leif Sverre on December 12, 2011, 21:20:30
Sist lørdag 10.12 kl 1753 norsk tid kom jeg flyvende med SK 7412  fra Lanzarote til Trondheim .
Kl 1753 hørte vi kapteinen på SAS maskinen si :  Vi flyr nå over London i England i ca 8000 ft høyde .....   . Jeg gløtta ut av vinduet og hva ser jeg  Vi flyr over en fotballbane, det var nok Watfords hjemmebane ja, måtte jo være det for : Jeg tar på meg superbrillene, ser at Snodgrass legger balen til rette på straffemerket, tar tilløp og scorer vakkert og behersket og utligner. Det var en himmelsk opplevelse !!! :) :)

;) Ka hadde du drukket ?

Vanderlunde

Quote from: Ronald on December 13, 2011, 08:23:17
Quote from: Leif Sverre on December 12, 2011, 21:20:30

;) Ka hadde du drukket ?

Eller kanskje han er oppfinner, og funnet opp teleskopet på nytt :P

Leif Sverre

Var edru, skulle kjøre bil fra Værnes. Har bare et fantastisk langsyn !! :) :)

fmtj

Quote from: Leif Sverre on December 13, 2011, 12:03:12
Var edru, skulle kjøre bil fra Værnes. Har bare et fantastisk langsyn !! :) :)

Heldiggris, det er mye bedre enn trangsyn!!!
Yeboahs vitne

Kjell Skjerven

Syns eg saag eit fly som flaug lavt over banen ja:-)
Side before self,every time.

fjellhaugen

Quote from: Kjell Skjerven on December 13, 2011, 15:19:44

for sannsynligheten for at du så opp i luften i stedet for på snoddy er stor  ;) ;) ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

flynn

Quote from: fjellhaugen on December 13, 2011, 20:15:51
Quote from: Kjell Skjerven on December 13, 2011, 15:19:44

for sannsynligheten for at du så opp i luften i stedet for på snoddy er stor  ;) ;) ;)

Utfra radiokommentarene var straffesparket sansynligvis omtrent det eneste øyeblikket i kampen man ikke himlet med øynene. Så der ryker nok den teorien.

flynn