KAMP: vs READING 17/12 2011, kl 16.00

Started by ArneS, December 16, 2011, 09:03:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Vi trenger kanskje finsk sisu for å vinne , nei ta poeng, mener jeg. Har ikke tro på seier her.
Super Leeds since 1968

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sveifors

McCormack vår toppscorer ut,  nå er Grayson begynt med å vingle igjen. Det er normalt vårsesongen vi vingler, våren kommer tidlig.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

HåvardK

Hvem spiller sentral midt sammen med Varynen nå?

Hobben

Quote from: sveifors on December 17, 2011, 17:30:35
McCormack vår toppscorer ut,  nå er Grayson begynt med å vingle igjen. Det er normalt vårsesongen vi vingler, våren kommer tidlig.

Fyren er toppscorer men har ikke vist noe tegn til å være i nærheten av å score de siste kampene.. da er det ut :)
Rogaland Whites

Sander

Quote from: HåvardK on December 17, 2011, 17:31:26
Hvem spiller sentral midt sammen med Varynen nå?

Pugh tipper jeg? Sam og Snodds på kantene. White på back

Odin

Rare bytter, vi har ikke kvalitet ut over 6-7 spillere.... Jeg vedder en million på at dette laget ikke rygger direkte opp....

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

20 minutter å gjøre det på nå (+ tilegg).
Super Leeds since 1968

Hobben

Quote from: Odin on December 17, 2011, 17:32:01
Rare bytter, vi har ikke kvalitet ut over 6-7 spillere.... Jeg vedder en million på at dette laget ikke rygger direkte opp....

Jeg vedder ikke i mot :P
Rogaland Whites

DenHviteYeboah

Same old story... :(

HåvardK

Quote from: hobberst on December 17, 2011, 17:31:47

Fyren er toppscorer men har ikke vist noe tegn til å være i nærheten av å score de siste kampene.. da er det ut :)
Nå har vel verken Becchio eller Keogh vist seg som særlig målfarlige heller, da.

lojosang

Quote from: DenHviteYeboah on December 17, 2011, 17:33:16

Ja, nøykatig sånn var det for to år siden også.
- Leif Olav

Hobben

Quote from: HåvardK on December 17, 2011, 17:33:43
Quote from: hobberst on December 17, 2011, 17:31:47

Nå har vel verken Becchio eller Keogh vist seg som særlig målfarlige heller, da.

Becchio kommer. Trenger litt tid på seg ;)
Rogaland Whites

Barba

Jeg pretter intenst, men begynnr å bli ukonsentert. Får vel beskjed når det skjer noe.

Barba - Prett Prett Prett
Barba - MOT

Leedsfan

Quote from: lojosang on December 17, 2011, 17:34:18

Grayson er ikke handlingslammet i dag, har jo forandret på ting og tang i hele dag...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Frode

Blir vanskelig, det ;)

DenHviteYeboah

Quote from: lojosang on December 17, 2011, 17:34:18

Ja, men vi hadde flaks.Reality-check lojosang..?

Ankerjon15

RoarG

Sukk. En ny Watford-kamp, men denne gangen er jeg ikke sikker på om det står 1-1 (eller bedre) til slutt. Nå må vi slutte å snakke om opprykk, Leeds, men heller spille om opprykk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Barba

Ser forøvrig jeg er tatt opp i stallen ( antall innlegg) Stallfyll?

Barba - Og prett
Barba - MOT

leeds61

Odin

Ikke mye entusiasme på radioen....høres ut some de skildrer en begravelse.....

Hobben

Synes Leeds-fansen kunne fått opp dampen de også. Fryktelig dødt på Elland Road i dag. De er ikke noe bedre en Leeds i dagens kamp...
Rogaland Whites

Hobben

Nå begynner Reading å yppe seg litt...
Rogaland Whites

ingar-br

Det er flere lag som sliter med midt-forsvaret når en ser hvordan tredje Boro-målet kom...

Odin

Dette er den største shoppingdagen i året, gutta må være med fruene på julehandel, det gjenspeiler seg kanskje i tilskuertallet....

Sander

Hobben

Man vil klare maks uavgjort er i dag, og det er dessverre ikke godt nok :(
Rogaland Whites