KAMP: vs DERBY COUNTY mandag 26/12 2011, kl 14.00

Started by ArneS, December 22, 2011, 08:38:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Evig Pint

Marching on together

Hobben

Jeg tror Grayson for en sjanse til, men taper vi borte mot Barnsley også begynner det virkelig å spøke.
Rogaland Whites

leeds61

tror vi trenger noen nye iddeer. ny manager. ja

Rudi G.

Quote from: hobberst on December 26, 2011, 15:51:26
Jeg tror Grayson for en sjanse til, men taper vi borte mot Barnsley også begynner det virkelig å spøke.

Hva mener du da hobben?

Bredinho

Hva skjedde etter festfotball og 6-1 i målforskjell på 2 kamper? 2 poeng på 4 siste nå.. tror ikkee Simons hode på et fat er løsningen.. trenger nye og bedre spillere i januar!
MOT
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Hobben

Quote from: Rudi G. on December 26, 2011, 15:52:54

Hva mener du da hobben?

Jeg mener det at om vi taper her og neste kamp tror jeg han muligens er ferdig som manager for Leeds.
Rogaland Whites

Odin

Grayson er tam og har ingen autoritet. vi trenger en ny manager men han og Bates koker nok suppe videre...

auren

Fcuk!!!! Kjempesjanse, men en kjemperedning av Fielding...

Argh!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

Rogaland Whites

Rudi G.

Quote from: hobberst on December 26, 2011, 15:53:34

Hva mener du da hobben?

Jeg mener det at om vi taper her og neste kamp tror jeg han muligens er ferdig som manager for Leeds.

Det forstod jeg :) Men hva mener du?

TK20

Nunez burde satt den. Han er så dårlig at jeg får helt noya.

viking

Quote from: auren on December 26, 2011, 15:54:18
Fcuk!!!! Kjempesjanse, men en kjemperedning av Fielding...

Argh!

auren
Nok en keeper som spiller en av sine beste kamper for året mot nettopp oss >:(

viking

Hobben

Quote from: Rudi G. on December 26, 2011, 15:54:54
Quote from: hobberst on December 26, 2011, 15:53:34

Hva mener du da hobben?

Det forstod jeg :) Men hva mener du?

Jeg synes det er litt vanskelig, for det at spillerene vi har nå er ikke gode nok for å rykke opp. Men når det virker som spillerene ikke gidder å yte maks så er det ett problem med manageren.

Skal han få sitte ut sesongen å få sjansen til å prøve å få inn noe kvalitet i januar? eller skal man hente ny manager og nye spillere? Jeg har alltid vært litt Grayson fan så jeg er nok for at han sitter ut året og satser på at han henter inn ett par kvalitets spillere og vi rykker opp.
Rogaland Whites

Hallgeir *

For øyeblikket er vi et grått og tafatt lag, dessverre.
Super Leeds since 1968

Odin

Nunez scorer på en av 10 klare sjanser, kunne like gjerne hatt bestefaren min på benken

Hobben

Hva gjør Brown i klubben? Ã... når jeg spør meg om det er det nok like greit å spørre om hva resten av spillerene gjør i klubben. I dag og mot Reading er det ikke vært noe som helst tegn til vilje.
Rogaland Whites

auren

Slutt. 1-0 tap. Elendig innsats for tredje kamp på rad. Noe må gjøres!!!!

Hmpfr!!  >:(

auren

Hobben

Rogaland Whites

Kontakinte

Tom S

we're shite and we know we are

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Tom S

COME ON LEEDS !!

viking

Tap!!
Trist....hadde det ikke vært for jobb i morgen kl.06.00 så
ville det blitt mye trøste-prett i kveld/natt.

Bites Yer Legs

Quote from: hobberst on December 26, 2011, 15:58:24
Hva gjør Brown i klubben? Ã... når jeg spør meg om det er det nok like greit å spørre om hva resten av spillerene gjør i klubben. I dag og mot Reading er det ikke vært noe som helst tegn til vilje.

Har du sett på radioen?
KEEP FIGHTING!!

auren

"Overall in the 90 minutes, the best team won. There is no doubt about that. " Gray

Vi er sørgelige om dagen...

auren

Hobben

Quote from: Bites Yer Legs on December 26, 2011, 15:59:59
Quote from: hobberst on December 26, 2011, 15:58:24

Har du sett på radioen?

Nei, men jeg har gode ører nok til å høre ;)
Rogaland Whites

J-R

Trond90

Si hvis Grayson hadde fått fyken, hvilken manager er ledig og kunne gjort en bedre jobb? Får jo bare lommerusk til og handle for! BATES OUT!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Hobben

Quote from: Trond90 on December 26, 2011, 16:00:51
Si hvis Grayson hadde fått fyken, hvilken manager er ledig og kunne gjort en bedre jobb? Får jo bare lommerusk til og handle for! BATES OUT!

Billy Davies.
Rogaland Whites

Leedsfan

Nå er vi inne i en skikkelig downperiode dessverre... Noe meget positivt må skje på transferfronten i januar ellers er vi fawked.

Venstreving og den sentrale midtbanespilleren vi har etterlyst i snart 10 år må komme inn. Fringe-players må ut....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.