Skrevet av Emne: Kamp: vs. Barnsley på Oakwell, lørdag 31. desember kl 14:00 (norsk tid).  (Lest 57025 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

HåvardK

Har vi enda ikke byttet?
Joda. Varynen mot Clayton, Keogh mot Becchio.

Glory, glory runger på tribunen fra 5500 Leeds-fans. Snakker om lojalitet.

SirOlsen

4 forbanna 0 ... om ikke noen hoder ruller etter dette, så vet ikke jeg altså...
Hvor problemet ligger skal være usagt... om dette er det beste Grayson klarer få tak i pga midler han får fra nissejæveln, så er nå ting som så... da vil jo heller ikke en ny manager klare stort bedre..

Men om han har hatt midler, og likevel bare sittet passiv og satset 3 år på dette fantastisk elendige forsvaret vårt.. nei da..

Og hvorfor skal vi tilbake til den FORP***E 4-4-2 hele tiden, når vi har vist oss og være sterkere i 4-3-3?.. Ja.. mange spørsmål som dukker opp.. jeg er frustrert, sint og lei nå..
-SirOlsen-

Oggy

Nå legger jo spillerne seg bevisst for at Simon skal få sparken. Vi er ikke 4 mål dårligere enn Barnsley selv på vårt verste.

O`Brien har sagt til guttene at de skal legge seg bakpå,
så vi får ny manager......
Oggy

marve

Det er SG som har ansvaret for det sportslige  med laget , det er han som får pengene til å kjøpe de såkalte spillerene  han trenger han har stått bom fast når det gjelder forsvarsspillet  jeg vil ikke gi ham en sjanse til !  
hvem vill du ha inn i stedet da??? og hvem tror du vill til leeds  med bates ved roret ?????
 

job

Etter flere tap og dårlige kamper uten innsats går vi på en ny blemme !!! Det skal iallefall være innsats hos de som er ute på banen, men for tiden er det jo helt dødt !! Noe radikalt må skje !!!
Marching on together!                               Siden 1970

DenHviteYeboah

det var vel egentlig nok etter 0-5 for Blackpool....

Hobben

Er smått utrolig at de ikke klarer å stoppe Vaz Te, han scoret mot oss (Davies og tror jeg) sist oppgjør og har nå tre mot oss, da burde kanskje noen på den banen hvertfall prøt å stoppe han...
Rogaland Whites

LEO

ønsker alle takk for det gamle året og mitt nyttårs ønske trenger jeg vel ikke å nevne

Godt nyttår med en bismak da vi er dårligste laget i ligaen for øyeblikket
 

RoarG

Grayson har vist at han ikke har evner, talent eller erfaring til å føre oss framover....
grayson har ikke PENGER  til¨å få oss opp .bates er problemet ikke grayson!!!!


Svaret kan ikke kun være penger selv om det ville gjort jobben enklere. Det må da gå an å få struktur og evne til å jobbe inn i de vi allerede har. Det er da Graysons jobb nr. 1 og der har han sviktet.
Han har gjort en elendig jobb med å hente nye spillere.

grayson har gjort en glimrende jobb han med så å si null penger til spiller kjøp .bates må selge før vi skal ha håp om å rykke opp .

De to spillerne som har scoret 6 mål for Barnsley mot oss kom begge gratis på free transfers i sommer. Det er ikke mangel på penger som er problemet i Leeds. Det er mangel på peiling. Bates har skjønt dette, og gidder ikke gi bort flere pund til en som ikke greier å forvalte dem.
Ja, her renner målene inn mens jeg skriver. Kritikken blir ikke mindre av 0-4. Mot Barnsley, vel å merke, ikke Barca.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

viking

får ikke drikke champagne og feire leeds seier idag akuratt, men skal feire at grayson mest sannsynlig får fyken.
Bare å drikke seg ut av skapet....og inn igjen !!
Er utrolig skuffet nå....og dritt lei :(
 

ollan

Cornerkick til Leeds,something to cheers on.......
Ollan

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Det er SG som har ansvaret for det sportslige  med laget , det er han som får pengene til å kjøpe de såkalte spillerene  han trenger han har stått bom fast når det gjelder forsvarsspillet  jeg vil ikke gi ham en sjanse til !  
hvem vill du ha inn i stedet da??? og hvem tror du vill til leeds  med bates ved roret ?????

Rekdal?? En som kan gi beskjed......

Odin

Det eneste positive med denne kampen er at vi er nærmere slutten for Grayson...og Bates

Rudi G.

  • Gjest
Utrolig nok er vi fortsatt KUN 9 poeng fra opprykk!!!

Og 14, kanskje 11 fra nedrykk!

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Nyttårsfeiringa og helga ødelagt...igjen >:( >:( >:(

Trist som faen...




MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

SirOlsen

Men en beskjed ønsker jeg likevel og gi til gutta som er på banen iført den hellige Leeds drakta i dette øyeblikk:

SKAM DERE FORBANNADE FJOTTER!!!
-SirOlsen-

Hobben

Det er SG som har ansvaret for det sportslige  med laget , det er han som får pengene til å kjøpe de såkalte spillerene  han trenger han har stått bom fast når det gjelder forsvarsspillet  jeg vil ikke gi ham en sjanse til !  
hvem vill du ha inn i stedet da??? og hvem tror du vill til leeds  med bates ved roret ?????

Rekdal?? En som kan gi beskjed......

Rekdal blir ikke så stor i kjeften når det er Bates som styrer.
Rogaland Whites

newsome

Det er en mann som må bort fra Leeds U hvis vi skal klatre dit vi hører hjemme! Ken Bates.....

HåvardK

Nå legger jo spillerne seg bevisst for at Simon skal få sparken. Vi er ikke 4 mål dårligere enn Barnsley selv på vårt verste.
Vet ikke om du er ironisk her - men hvis så faktisk er tilfelle, noe som ikke er helt usannsynlig, er vel Simons dager talte uansett.

Hobben

En liten trøst at Blackburn slår Scum.
Rogaland Whites

ollan

trist,lei.....og forbanna....hele kvelden ødelagt  >:( MOT
Ollan

RoarG

Det er en mann som må bort fra Leeds U hvis vi skal klatre dit vi hører hjemme! Ken Bates.....
Ta med Grayson også. Han har fått de spillerne han har ønsket seg, så sant de selv ville til Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

raggen

Her må grayson ta selvkritikk og fratre sin stilling umiddelbart!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Lonergan redder oss fra 0-5...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

marve

Det er en mann som må bort fra Leeds U hvis vi skal klatre dit vi hører hjemme! Ken Bates.....
Ta med Grayson også. Han har fått de spillerne han har ønsket seg, så sant de selv ville til Leeds.
hehe tror du virkelig han har fått de spillerne han ønsket seg mest .heheheheh
 

auren

Ny redning av Lonergan. Snart blir det nok 5-0...

Toying with Leeds here...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

aslegh

Ka agenda har Ken Bates? Ønsker han oss virkelig så mykje vondt? Eg er såååå fortvila over manglande grep for å snu dette >:( dette går fra vondt til verre.
 

GeirO

- Hvorfor er vi hvert år så dårlige i jula? Drikker gutta mer enn alle andre lag?
- Hvorfor gjør vi det bestandig så dårlig mot Barnsley? Undervurderer vi de?
MOT

newsome

Det er en mann som må bort fra Leeds U hvis vi skal klatre dit vi hører hjemme! Ken Bates.....
Ta med Grayson også. Han har fått de spillerne han har ønsket seg, så sant de selv ville til Leeds.
Grayson har hatt bortimot null penger å handle for.
Resultatene blir deretter.

job

Dette var virkelig trist rett og slett.
Takk for det gamle folkens, og venter i spenning på pressekonferanse/nyheter fra Elland Road ganske så snart!!

MOT
Marching on together!                               Siden 1970