Skrevet av Emne: Kamp: vs. Barnsley på Oakwell, lørdag 31. desember kl 14:00 (norsk tid).  (Lest 55781 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Er litt overrasket over laget i dag, men begynner å få troen men det gjør jeg alltid når jeg hører MOT på full guffe :)
Rogaland Whites

HåvardK

5500 Leeds supportere på tribunen på nyttårsaften i den formen vi er i nå er sinnsykt. Ikke noe annet.
Come on gutta ! Få litt stolthet tilbake !!

4-2-3-1 så går det veien.
Helt utrolig. Nesten så vi fortjener poeng bare på bakgrunn av dette. Men det er vel ikke sikkert Barnsley er helt enige med meg i det...

Gufrias

Laget:
Lonergan, Connolly, O'Dea, Paddy, White, Nunez, Vayrynen, Brown, Pugh, Keogh, McCormack

Clayton og Becchio på benken, sammen med Bruce, Sam og McCarthy.
4-4-2 altså  :(

Connolly og Nunez sammen på høyresida må vel betegnes som spennende, på godt og vondt. Håper Barnsleys venstreving har en dårlig dag.

Ellers er det vel greit at Clayton og Becchio benkes, med den formen de har vist i det siste.
Hekta på Leeds siden 1974

sveifors

Synes dette minner om en desperat manager. Hver gang Grayson blir usikker endrer han i vilden sky.Hvorfor er Clayton benket? Prove me wrong, time will tell.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

rober

Er litt overrasket over laget i dag, men begynner å få troen men det gjør jeg alltid når jeg hører MOT på full guffe :)

+ 1  :)

Andersen

MOT.

SirOlsen

Oi.. fant to fine apper til iPhone/iPad.. GoLeeds (veldig veldig bra!) og Yorkshire Radio..
Sistnevnte sitter jeg og hører pre-match nå.. spent på om jeg får høre kampen der?.. Noen som vet?
-SirOlsen-

Odin

Laget:
Lonergan, Connolly, O'Dea, Paddy, White, Nunez, Vayrynen, Brown, Pugh, Keogh, McCormack

Håper vi lykkes idag selv om jeg må innrømme at jeg er meget skeptisk til dette laget...etter min mening holder ikke Connolly, Paddy, Nunez, Vayrynen, Pugh og Keogh (6 ut av 11) det nivået som kreves for å nå playoff. Vi må ha en del nye inn i januar, og også få Snodgrass, Howson og Clayton tilbake i form snart! MOT!

Oggy

Ser nå ut som vi har en bra benk i dag  :)
Oggy

job

Herlig med kamp igjen. Har fått en merkelig overbevisning om at vi vinner idag! Måtte det bare stemme. Vi trenger det nå.
MOT
Marching on together!                               Siden 1970

RoarG

Paddy er med? Velkommen baklengs.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Har tru på Keogh/McC i dag. Bra valg av Larry.
COME ON LEEDS !!

mac_gyver

Nunez er ikke ving.
Pride of Yorkshire

Allanclarke

Come on SuperLeeds!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

M.O.T.

Radiolink please!

Odin


job

Har tro på at McCormack finner scoringsformen tilbake. Helst allerede idag. Synd at Snoddy er ute, men han kommer sterkt tilbake etterhvert.
Come On Leeds !!
Marching on together!                               Siden 1970

Gufrias

Oi.. fant to fine apper til iPhone/iPad.. GoLeeds (veldig veldig bra!) og Yorkshire Radio..
Sistnevnte sitter jeg og hører pre-match nå.. spent på om jeg får høre kampen der?.. Noen som vet?
Hørte nettopp at de ikke sender kampen på iphone-appen. Samme begrunnelse som Yorkshireradio.net.
Hekta på Leeds siden 1974

Ankerjon15

                                        COME ON LEEDS ;D ;D ;D

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Lonergan
Connolly - O'Dea - Paddy - Pugh
Nunez - Vayrynen - Brown - White
Keogh - McCormack

eller...

Lonergan
Connolly - O'Dea - Paddy - Pugh
Vayrynen - Brown
McCormack - Nunez - White
Keogh
???
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Håkon

MOT

Luciano på benken, liker not.
No må han komme i form
Leeds for alltid

Jon R

Laget:
Lonergan, Connolly, O'Dea, Paddy, White, Nunez, Vayrynen, Brown, Pugh, Keogh, McCormack

Håper vi lykkes idag selv om jeg må innrømme at jeg er meget skeptisk til dette laget...etter min mening holder ikke Connolly, Paddy, Nunez, Vayrynen, Pugh og Keogh (6 ut av 11) det nivået som kreves for å nå playoff. Vi må ha en del nye inn i januar, og også få Snodgrass, Howson og Clayton tilbake i form snart! MOT!

Gud hjelpe oss! På papiret et katastrofe uttak! :o

Prove me wrong, Larry!  :-[

* løper inn og forandrer tipset på season long *
Jon R.

viking

M O T
Og lykke til alle sammen.
 

Joensen

MOT

job

MOT
Marching on together!                               Siden 1970

ArneS

Drakt på og klar for kamp for siste gang i 2011.  God følelse som alltid - spennende lagoppstilling, og gode folk på benken.  MOT.
Den 17. mann

sveifors

Kan ikke si at vi har hatt særlig god uttelling i yorkshire-derbyene i de siste sesongene. Bortsett fra noen ganger mot Donaster har vi vel stort sett fått stryk
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Andor

MOT
Andor

Tom S

Come On Leeds !!
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
4-4-2 igjen?

Come on leeds!

Hobben

OT: Scum - Blackburn 0-1
Rogaland Whites