Er vi godt trent eller har vi bare en god benk?

Started by Leedsfan, January 02, 2012, 19:56:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Stjålet fra waccoe:

QuoteWest Ham - 1-1 (90+1)

Palace - 3-2 (85)

Bristol City - 2-1 (86)

Brighton 3-3 (9+2)

Peterborough 3-2 (90+5)

Burnley - 2-1 (89)

Watford - 1-1 (90+5)

Burnley - 2-1 (90+7)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Marching on together!

Leedsulf

Andersen

fjellhaugen

ingen av delene.

vi er bare så jævlig trege til å våkne!
kampen begynner etter 1 sekund i 1. omgang, ikke etter 55-60 minutt  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Ronald

Quote from: fjellhaugen on January 03, 2012, 08:15:06
ingen av delene.

vi er bare så jævlig trege til å våkne!
kampen begynner etter 1 sekund i 1. omgang, ikke etter 55-60 minutt  :P

;D

Masinga

Ã... score mot slutten eller på overtid er en stor styrke for et lag, spør du meg. Det unevnelige laget sørvest for Leeds har nesten hatt dette som kjennetegn.

Dette med trening har vært drøftet flere ganger tidligere. Jeg tror kanskje Leeds har lagt om treningsintensiteten denne sesongen. Vi hørte om tre økter daglig i sommer. Det ble også trent hardt i landslagspausen. Men man skal jo også trene smart. Dessuten skal det mentale stemme ++. Vi får se. Jeg håper at januar/ februar blir bedre enn tidligere år.
Masinga, medl.nr. 1250

Dennis

Quote from: Masinga on January 03, 2012, 09:08:34
Ã... score mot slutten eller på overtid er en stor styrke for et lag, spør du meg. Det unevnelige laget sørvest for Leeds har nesten hatt dette som kjennetegn.

Dette med trening har vært drøftet flere ganger tidligere. Jeg tror kanskje Leeds har lagt om treningsintensiteten denne sesongen. Vi hørte om tre økter daglig i sommer. Det ble også trent hardt i landslagspausen. Men man skal jo også trene smart. Dessuten skal det mentale stemme ++. Vi får se. Jeg håper at januar/ februar blir bedre enn tidligere år.

Det ble også trent mer variert enn tidligere, om jeg ikke husker feil. Både boksing og svømming etc. Enten for å bli mer gjennomtrent, samtidig som variert trenging er artigere enn å gampe rundt på treningsfeltet for å oppnå kondis, ellers vurderer Bates å satse på flere sporter. ;)

Uansett en stor styrke å avgjøre kamper på slutten! Ikke bare skaffer det poeng (hvor mange ligamesterskap har ikke de ekle vunnet på dette), men det danner en mental trygghet i laget og en viss frykt i motstanderne.
Marching on together!

Ronald

Quote from: Mr Kaizer on January 03, 2012, 09:12:35

Det ble også trent mer variert enn tidligere, om jeg ikke husker feil. Både boksing og svømming etc. Enten for å bli mer gjennomtrent, samtidig som variert trenging er artigere enn å gampe rundt på treningsfeltet for å oppnå kondis, ellers vurderer Bates å satse på flere sporter. ;)

Uansett en stor styrke å avgjøre kamper på slutten! Ikke bare skaffer det poeng (hvor mange ligamesterskap har ikke de ekle vunnet på dette), men det danner en mental trygghet i laget og en viss frykt i motstanderne.

Bates??? Når var han på treningsfeltet???

fmtj

Quote from: Ronald on January 03, 2012, 09:28:49
Quote from: Mr Kaizer on January 03, 2012, 09:12:35

Bates??? Når var han på treningsfeltet???

Han vurderer nok trav og galopp tenker jeg...... ::)
Yeboahs vitne