Skrevet av Emne: "We are Leeds"  (Lest 1319 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

"We are Leeds"
« på: Januar 04, 2012, 20:07:51 »
På de siste to studiosendingene fra "We are Leeds", har det vært feil med lyden. Når den/de som befinner seg i studio snakker, høres ingen lyd eller bare musikk. Innslag fra Thorp Arch, intervjuer, kampreferater o.l., er det ingen feil med.

Har flere av dere opplevd det samme? Er det bare den svake kvaliteten som vi har opplevd så ofte som også nå spiller oss et puss, eller er det rett og slett sjuende far i huset som sitter i godstolen og gjør det for å irritere oss "so called supporters"?
Super Leeds since 1968

testo

Sv: "We are Leeds"
« Svar #1 på: Januar 04, 2012, 20:32:06 »
Jeg har merket dette i de to siste innslagene, ikke godt å si om det er nissefar eller studiotrollet som har skylden....
At ingen har gjort de oppmerksom på at de ikke har mikrofoner lenger betyr vel at noen gjør det snart vil jeg tro... :P
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Sv: "We are Leeds"
« Svar #2 på: Januar 04, 2012, 20:44:09 »
Ok. Greit å vite at det ikke er noen feil med pc'en eller hørselen min. Takk for tilbakemeldingen!  :)

Av og til er LUTV nesten like dårlig som enkelte av kampene vi har opplevd i det siste.  :-[
Super Leeds since 1968