Skrevet av Emne: HJÆLP! Jeg trenger forklaring..  (Lest 2228 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

HJÆLP! Jeg trenger forklaring..
« på: Januar 10, 2012, 14:42:09 »
Det sitter fullt opp av mennesker på dette forumet som slår om seg i brede ordlag om at den og den spilleren ikke er NPC-materiale, ikke L1-materiale..ikke PL-materiale osv osv..
Hvordan avgjør dere dette..og på hvilket grunnlag??
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: HJÆLP! Jeg trenger forklaring..
« Svar #1 på: Januar 10, 2012, 14:44:46 »
Som alle sandkasse-diskusjoner; skrik høyest og vræl oftest! ;)
Marching on together!

B_Ød

Sv: HJÆLP! Jeg trenger forklaring..
« Svar #2 på: Januar 10, 2012, 15:02:02 »
..som jeg trodde da.. ;D
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: HJÆLP! Jeg trenger forklaring..
« Svar #3 på: Januar 10, 2012, 15:19:42 »
Nei, nei, nei. Ved nøktern, kjølig, objektiv vitenskapelig analyse, selvsagt. Alle her på forumet er kandidater til å overta etter Grayson, og gjøre det mye bedre enn han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Corleone

Sv: HJÆLP! Jeg trenger forklaring..
« Svar #4 på: Januar 10, 2012, 15:20:48 »
Heldigvis har klubben vår ansatt en mann på heltid for å finne ut av nettopp dette her.
Mange her inne på forumet sier ofte mye klokt, men jeg velger å sette min lit til Simon Grayson og hans menn fremfor en overivrig nettdebattant bosatt på feil side av nordsjøen  :D

RoarG

Sv: HJÆLP! Jeg trenger forklaring..
« Svar #5 på: Januar 10, 2012, 15:32:33 »
Heldigvis har klubben vår ansatt en mann på heltid for å finne ut av nettopp dette her.
Mange her inne på forumet sier ofte mye klokt, men jeg velger å sette min lit til Simon Grayson og hans menn fremfor en overivrig nettdebattant bosatt på feil side av nordsjøen  :D
Alle her er da kyndige og balanserte i sine vurderinger, vel :D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: HJÆLP! Jeg trenger forklaring..
« Svar #6 på: Januar 10, 2012, 16:00:18 »
Nei, nei, nei. Ved nøktern, kjølig, objektiv vitenskapelig analyse, selvsagt. Alle her på forumet er kandidater til å overta etter Grayson, og gjøre det mye bedre enn han.

Absolutt. Skal jeg ramse opp FM-cven min?  ;D 8)

4ever arcticwhite

Sv: HJÆLP! Jeg trenger forklaring..
« Svar #7 på: Januar 10, 2012, 16:05:08 »
Det sitter fullt opp av mennesker på dette forumet som slår om seg i brede ordlag om at den og den spilleren ikke er NPC-materiale, ikke L1-materiale..ikke PL-materiale osv osv..
Hvordan avgjør dere dette..og på hvilket grunnlag??
Dette avgjør vi med totalt ubegrunnet synsing og mening, ofte i affekt etter et tap.
Og du kan også få være med å mene på samme grunnlag hvis du vil.
Gud bedre så kjedelig forumet hadde blitt hvis alt vi skrev var velbegrunnet og hadde rot i virkeligheten  ;D
The future's so White I've got to wear shades 8)

Tom S

Sv: HJÆLP! Jeg trenger forklaring..
« Svar #8 på: Januar 10, 2012, 17:03:30 »
Ød, det er ein supporters privilegium.
COME ON LEEDS !!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: HJÆLP! Jeg trenger forklaring..
« Svar #9 på: Januar 10, 2012, 17:48:28 »
Jasså, du trekker vår kompetanse i tvil..... :o!! Jeg er dypt sjokkert over at du i det hele tatt kan lure på hvordan dette blir gjort. Her inne er det det reneste ekspertveldet. Mangfoldige guruer og kjennere av den perfekte fotballspillerens bevegelse, legemsbygning, høyde, tyngde, utseende og sist men ikke minst det svært viktige navnet....!!!

Nei, min godeste Ød, her er det bare å bøye seg for den dype kunnskap og se ærbødig på at den utfolder seg i rikt monn. Jeg er bare sjeleglad for at dette ikke koster penger. Det er tross alt genier i arbeid på dette forumet.... ;D!!
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: HJÆLP! Jeg trenger forklaring..
« Svar #10 på: Januar 10, 2012, 19:23:43 »
Bare så dere vet det, så vant jeg PL med Leeds sesongen 2013/14 i CM (2003/04 versjonen), med en konsekvent 4-4-2 formasjon. Selvsagt har jeg peiling på dette her ;).
Seriøst, Leeds spiller i nPC (8.plass). Samlet holder laget vårt denne standarden. Noen spillere har sikkert kapasitet til spill i PL (mange håper jeg), og noen holder nok ikke nPC-standard (L1). Regner med at Grayson har bedre greie på kvalitetene til den enkelte spiller enn hva vi har. Vi fans er jo kravstore, og devaluerer nok spillernes kvaliteter når laget går på ynkelige og sjokkerende tap.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: HJÆLP! Jeg trenger forklaring..
« Svar #11 på: Januar 10, 2012, 23:49:18 »
Jeg liker denne tråden!  ;D

Grayson burde få sofa og ølkran på sidelinja så hadde han hatt like god peiling som oss her på forumet. Håper ikke han blir like uenig med seg sjøl som forumet er, rett nok.
- Leif Olav

sveifors

Sv: HJÆLP! Jeg trenger forklaring..
« Svar #12 på: Januar 11, 2012, 00:17:23 »
ta alle uttalelser som det de er:

personlige subjektive synsinger.

rett etter tap: Et bunnløst svart hull av negative følelser og usaklighet

rett etter seier: Et berusende lykkefølelse der alt er rosenrødt.

Det er fotball, Leeds og så inn i det røde jævli på det mest jævlige , men så inn i det supre når det er bra.  Det er klart at store ord må brukes i disse situasjoner, det er jo derfor vi elsker det.

Det er ingen som har den absolutte sannhet. Og det er absolutt ikke sånn at de som er mest påståelig vet best. Og det er jo dette som er så ravende artig med fotball. Skulle imidlertidig ønske at det var mere takhøyde for uenighet. Det bør være en enighet om at det er lov å være uenig. Og at man heller brukte energi på begrunnelsen til hvorfor man mener ting framfor å bare betegne motstandere med negative bemerkninger.

Det e lov å være misfornøyd, fornøyd, negativ, positiv, like spillere , mislike spillere etc.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

B_Ød

Sv: HJÆLP! Jeg trenger forklaring..
« Svar #13 på: Januar 11, 2012, 08:12:42 »
"Og at man heller brukte energi på begrunnelsen til hvorfor man mener ting framfor å bare betegne motstandere med negative bemerkninger."
Now you're talkin!
Ups & Ups!!