Skrevet av Emne: Ex-spiller: Robbie Rogers  (Lest 33254 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jallar

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #30 på: Januar 11, 2012, 19:39:09 »
Denne fyren virker som en god spiller.
På årets lag i MLS 2008.
Fikk Columbus Crew Hardest Working Player Award 2011.
vi liker spillere som jobber hardt!
Når det gjelder målteft :....13 mål på 106 liga kamper
tar man med cup kamper ol : 17 mål på 138 kamper
Han har også 2 landslagsmål

Er nok en bra spiller som kan gjøre en god innsats for Leeds, men skulle heller hatt påfyll av gode spillere i andre posisjoner....





mac_gyver

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #31 på: Januar 11, 2012, 20:04:02 »
67 overall på FIFA 12. 84 i akserelasjon, 80 i sprint speed og 5 stjerner på Weak Foot er verdt å merke seg.

 8)
Pride of Yorkshire

Blank_File

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #32 på: Januar 11, 2012, 21:20:27 »
Jeg klarer ikke å lese noe annet i dette enn at Robert Snodgrass er på vei bort.

GeirO

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #33 på: Januar 11, 2012, 21:23:32 »
Ble ikke veldig imponert av klippene på You Tube. Vi får se da.....
MOT

Joe Jordan

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #34 på: Januar 12, 2012, 08:37:01 »
Jeg klarer ikke å lese noe annet i dette enn at Robert Snodgrass er på vei bort.

Hm, var det første jeg tenkte jeg også.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #35 på: Januar 12, 2012, 08:59:47 »
Jeg klarer ikke å lese noe annet i dette enn at Robert Snodgrass er på vei bort.

Hm, var det første jeg tenkte jeg også.
Ã…?
Ã…ssen da a?
Ups & Ups!!

Totto

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #36 på: Januar 12, 2012, 09:06:54 »
Tenker bare at vi har signert Grella på nytt...
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

RoarG

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #37 på: Januar 12, 2012, 10:00:45 »
Jeg klarer ikke å lese noe annet i dette enn at Robert Snodgrass er på vei bort.

Hm, var det første jeg tenkte jeg også.
Ã…?
Ã…ssen da a?
Ja hvorfor? Har Snoddy bedt om å bli oppført på transferlisten? Det er eneste grunn til å selge han nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #38 på: Januar 12, 2012, 11:37:53 »

MLS høres ut som en skummel sykdom, men navnet hans assosierer jeg med gamle cowboyfilmer!! Mye misnøye med signeringen registrerer jeg, men jeg vet intet om ham. Kanskje vi blir positivt overrasket?? Welcome to Elland Road Robbie Rogers, we meet at sunset for shootout...!!!!??  :)
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #39 på: Januar 12, 2012, 11:42:41 »
Litt tidlig å bruke øksa nå, synes jeg. La nå spilleren spille noen kamper først. McCormack var vel betegnet som flopp for ikke så lenge siden, men så slo han til.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ronald

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #40 på: Januar 12, 2012, 12:40:31 »

MLS høres ut som en skummel sykdom, men navnet hans assosierer jeg med gamle cowboyfilmer!! Mye misnøye med signeringen registrerer jeg, men jeg vet intet om ham. Kanskje vi blir positivt overrasket?? Welcome to Elland Road Robbie Rogers, we meet at sunset for shootout...!!!!??  :)

Den amerikanske ligaen har etterhvert blitt rimelig bra så "sykdoms-tendensen" er over. Kan vel ikke avskrive en hel liga selv om Leeds til nå har hatt ymse erfaringer med amerikanske spillere?

Blank_File

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #41 på: Januar 12, 2012, 12:58:23 »
Jeg klarer ikke å lese noe annet i dette enn at Robert Snodgrass er på vei bort.

Hm, var det første jeg tenkte jeg også.
Ã…?
Ã…ssen da a?
Ja hvorfor? Har Snoddy bedt om å bli oppført på transferlisten? Det er eneste grunn til å selge han nå.

Hvorfor skal man ellers kjøpe enda en ving? Jeg er som en bekymret mor når det gjelder Robert.

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #42 på: Januar 12, 2012, 13:22:54 »
Jeg klarer ikke å lese noe annet i dette enn at Robert Snodgrass er på vei bort.

Hm, var det første jeg tenkte jeg også.
Ã…?
Ã…ssen da a?
Ja hvorfor? Har Snoddy bedt om å bli oppført på transferlisten? Det er eneste grunn til å selge han nå.

Hvorfor skal man ellers kjøpe enda en ving? Jeg er som en bekymret mor når det gjelder Robert.

Fordi vi ikke har noen venstreving. Pugh kan vel knapt kalles venstreving....
Håper denne Rogers er et hurtigtog som kanskje kan gjøre savnet etter Gradel mindre synlig....men merker jeg er litt skeptisk.

Men velkommen til klubben! MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fjellhaugen

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #43 på: Januar 12, 2012, 13:40:13 »
USA !!!  USA !!! USA !!!  ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jallar

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #44 på: Januar 13, 2012, 00:09:25 »
ymse erfaringer med amerikanske spillere??

Hmmm Grella fikk vel aldri egentlig sjansen synes jeg...(men ser jo ut som han har problem med å spille seg til fast plass på alle klubber han er i)

og så var det vel eddie lewis, han var jo ikke så gal??? (årets spiller 07/08)


DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #45 på: Januar 13, 2012, 08:31:44 »
Mistenker selvfølgelig dette for å være rask, men skal gi kugutten en sjanse.Nå har jo Grayson signet en haug med rask de siste årene, så jeg regner med at han har lært.....for en gangs skyld er jeg positiv ;D kom igjen kugutt ;D

RoarG

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #46 på: Januar 13, 2012, 09:50:33 »
Fy flate. Her har vi i hele høst kritisert styreformann og manager i skarpe ordelag for ikke å investere i nye spillere. Når det nå endelig kommer en spiller som virker lovende, blir også det kritisert >:( >:(. Folk kan få bruke øksa på Rogers/SG/KB dersom det viser seg at han ikke holder mål, ikke før.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #47 på: Januar 13, 2012, 15:31:47 »
Da velger jeg å ta SG bokstavelig: Rogers vil heve oss. Vi har jo savnet en Gradel-liknende type. Vår avhengighet av Snoddy er også ganske åpenbar. Med Rogers på banen, blir det mindre press på Snoddy, samtidig som Leeds får flere strenger å spille på. Verre for motstanderne å passe på to teknikere enn en. Har tro på Rogers, men er mest spent på om vi greier å lokke St.Ledger til klubben. Forsvaret trenger å styrkes/stabiliseres kraftig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #48 på: Januar 13, 2012, 17:16:51 »
Mistenker selvfølgelig dette for å være rask, men skal gi kugutten en sjanse.Nå har jo Grayson signet en haug med rask de siste årene, så jeg regner med at han har lært.....for en gangs skyld er jeg positiv ;D kom igjen kugutt ;D

Hehe, er så herlig med helgarderingene dine, DHY! :D

Om han slår til eller er rask, kan du si I told you so, uansett! Genial strategi! ;)
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #49 på: Januar 13, 2012, 18:26:10 »
Mistenker selvfølgelig dette for å være rask, men skal gi kugutten en sjanse.Nå har jo Grayson signet en haug med rask de siste årene, så jeg regner med at han har lært.....for en gangs skyld er jeg positiv ;D kom igjen kugutt ;D

Hehe, er så herlig med helgarderingene dine, DHY! :D

Om han slår til eller er rask, kan du si I told you so, uansett! Genial strategi! ;)

Tenkte det samme..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #50 på: Januar 13, 2012, 18:42:31 »
Da velger jeg å ta SG bokstavelig: Rogers vil heve oss. Vi har jo savnet en Gradel-liknende type.
Det stemmer. Nå har vi fått inn to erstattere for ham.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #51 på: Januar 13, 2012, 18:50:28 »
Det måtte komme nå som han er under Bates' vinger:

Sitat
@robbierogers: Yoo off twitter for the time being... Good thing I have my own website. MOT
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #52 på: Januar 13, 2012, 22:15:37 »
Mistenker selvfølgelig dette for å være rask, men skal gi kugutten en sjanse.Nå har jo Grayson signet en haug med rask de siste årene, så jeg regner med at han har lært.....for en gangs skyld er jeg positiv ;D kom igjen kugutt ;D

Hehe, er så herlig med helgarderingene dine, DHY! :D

Om han slår til eller er rask, kan du si I told you so, uansett! Genial strategi! ;)
nei nei nei!Jeg har IKKE skrevet at han er rask.Hvis han er det tok jeg feil.Har tru på kugutten ;D

Milou

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #53 på: Januar 13, 2012, 22:19:43 »
Mistenker selvfølgelig dette for å være rask, men skal gi kugutten en sjanse.Nå har jo Grayson signet en haug med rask de siste årene, så jeg regner med at han har lært.....for en gangs skyld er jeg positiv ;D kom igjen kugutt ;D

Hehe, er så herlig med helgarderingene dine, DHY! :D

Om han slår til eller er rask, kan du si I told you so, uansett! Genial strategi! ;)
nei nei nei!Jeg har IKKE skrevet at han er rask.Hvis han er det tok jeg feil.Har tru på kugutten ;D

Håpar at han er rask viss han spelar på vingen  ;).

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #54 på: Januar 13, 2012, 22:24:28 »
Mistenker selvfølgelig dette for å være rask, men skal gi kugutten en sjanse.Nå har jo Grayson signet en haug med rask de siste årene, så jeg regner med at han har lært.....for en gangs skyld er jeg positiv ;D kom igjen kugutt ;D

Hehe, er så herlig med helgarderingene dine, DHY! :D

Om han slår til eller er rask, kan du si I told you so, uansett! Genial strategi! ;)
nei nei nei!Jeg har IKKE skrevet at han er rask.Hvis han er det tok jeg feil.Har tru på kugutten ;D

Har ikke peiling på denne kugutten, fint hvis han er god, vel og merke hvis han får arbeidstillatelsen da, hvis ikke håper jeg han er dårlig!

Gufrias

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #55 på: Januar 13, 2012, 22:33:27 »
Mistenker selvfølgelig dette for å være rask, men skal gi kugutten en sjanse.Nå har jo Grayson signet en haug med rask de siste årene, så jeg regner med at han har lært.....for en gangs skyld er jeg positiv ;D kom igjen kugutt ;D

Hehe, er så herlig med helgarderingene dine, DHY! :D

Om han slår til eller er rask, kan du si I told you so, uansett! Genial strategi! ;)
nei nei nei!Jeg har IKKE skrevet at han er rask.Hvis han er det tok jeg feil.Har tru på kugutten ;D
Du har vel egentlig bedrevet det vi kan kalle forsiktig optimisme, noe som kan være et sunt standpunkt i en sak som denne.

Selv kan jeg ikke tilby så gode tanker. Ikke det at jeg tror han er for dårlig - jeg innrømmer gjerne at jeg ikke har noen som helst forutsetninger for å vurdere hans muligheter for å lykkes. Men jeg er litt redd for at hans ankomst kan stenge for noen vi hadde trengt mer, for eksempel på høyreback, i midtforsvaret eller på midtbanen. Derfor håper jeg at Sam blir solgt nå, slik at det i realiteten er et bytte av andrevalg på høyrekanten.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #56 på: Januar 13, 2012, 22:41:51 »
är rogers tillgänglig i morgon?, nu är vi heltäckta på flankerna genom snoddy, thownsend, sam och rogers
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #57 på: Januar 13, 2012, 22:44:43 »
Mistenker selvfølgelig dette for å være rask, men skal gi kugutten en sjanse.Nå har jo Grayson signet en haug med rask de siste årene, så jeg regner med at han har lært.....for en gangs skyld er jeg positiv ;D kom igjen kugutt ;D

Hehe, er så herlig med helgarderingene dine, DHY! :D

Om han slår til eller er rask, kan du si I told you so, uansett! Genial strategi! ;)
nei nei nei!Jeg har IKKE skrevet at han er rask.Hvis han er det tok jeg feil.Har tru på kugutten ;D
Du har vel egentlig bedrevet det vi kan kalle forsiktig optimisme, noe som kan være et sunt standpunkt i en sak som denne.

Selv kan jeg ikke tilby så gode tanker. Ikke det at jeg tror han er for dårlig - jeg innrømmer gjerne at jeg ikke har noen som helst forutsetninger for å vurdere hans muligheter for å lykkes. Men jeg er litt redd for at hans ankomst kan stenge for noen vi hadde trengt mer, for eksempel på høyreback, i midtforsvaret eller på midtbanen. Derfor håper jeg at Sam blir solgt nå, slik at det i realiteten er et bytte av andrevalg på høyrekanten.

Nei, hvis noen av de fremme skal ut bør det være Nunez, han mener jeg har blitt vår nye "Grella får det ikke til", Sam har hatt fine innhopp i det siste og bør beholdes :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #58 på: Januar 13, 2012, 22:52:06 »

Håpar at han er rask viss han spelar på vingen  ;).
...hvis han har skadet ene vingen så håper jeg han spiller på den andre...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kongsmo

Sv: Ny spiller: Robbie Rogers (Subject to work permit)
« Svar #59 på: Januar 13, 2012, 23:26:24 »
är rogers tillgänglig i morgon?, nu är vi heltäckta på flankerna genom snoddy, thownsend, sam och rogers

nei det er han vel ikke, venter fremdeles på arbeids tilatelse!!
"SNIFFER"