Skrevet av Emne: KAMP: vs Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14/1 2012, kl 16:00  (Lest 47786 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tom S

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #360 på: Januar 14, 2012, 18:16:14 »
1 p mot en av play-off kandidatene på bortebane, med Howson ute, Becchio helt ute av form og Snodgrass kun med 30 min synes jeg er ok.

Hvem tror dere vi får som manager hvis vi sparken SG? Kjøper Bates O'Neill ut av kontrakten med Sunderland. Nei, det blir samme nivå som de spillerne vi kjøper for tiden og da er vi avhengig av griseflaks hvis vi skal klare å finne gullegget.

SG får nok ut sesongen. Rykker vi ikke opp så får han sparken. Og det vil skje hvis Bates ikke legger penger i potten nå i Januar. Det er ikke SG som er problemet!!

Enig i at Ken er problemet, men han stikker ikkje med det første, dessverre.
Likevel meiner eg at Larry ikkje klarer å få det beste ut av laget, samt at det kan stillast spørsmål med korleis han disponerer dei økonomiske midlene han har tilgjengelig.
COME ON LEEDS !!

Dylan

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #361 på: Januar 14, 2012, 18:16:38 »
1 p mot en av play-off kandidatene på bortebane, med Howson ute, Becchio helt ute av form og Snodgrass kun med 30 min synes jeg er ok.

Hvem tror dere vi får som manager hvis vi sparken SG? Kjøper Bates O'Neill ut av kontrakten med Sunderland. Nei, det blir samme nivå som de spillerne vi kjøper for tiden og da er vi avhengig av griseflaks hvis vi skal klare å finne gullegget.

SG får nok ut sesongen. Rykker vi ikke opp så får han sparken. Og det vil skje hvis Bates ikke legger penger i potten nå i Januar. Det er ikke SG som er problemet!!
ENIG!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #362 på: Januar 14, 2012, 18:17:54 »
superbytte av SG reddet ett poeng, SG...IN!!!!, alle som mener noe annet....OUT!
Heilt einig! Sjekk statistikken, folkens, burde vunne kampen og var best! U borte e ajour md opprykkskjemaet.. In Grayson We Trust! MOT

Eg tror eg ler meg i hjel!!!!!
What a comeback.. Kom med noko konstruktivt. Kven skal ta over, meiner du? Svennis?
« Siste redigering: Januar 15, 2012, 01:44:00 av Bredinho »
The Future Is Bright,
The Future Is White!

testo

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #363 på: Januar 14, 2012, 18:18:41 »
Ikke fornøyd med dette når vi eier ball, bane og tribunen og 50 min med 10 mann imot, forferdelig at vi stadig bare hører shot, wide, makaroni uten at vi klarer å lure ballen i mål og sikre 3 p.
Her vant CP 1 poeng mens Leeds tapte 2 ......skal vi opp så skal/må slike kamper vinnes og de må ville vinnes av spillerne samtidig selvfølgelig...

Vis SG har mistet garderoben så er det rart at bobla ikke har sprukket og dette ikke kommet ut til media allerede så jeg tviler dette er problemet, jeg tror det heller i den retningen at spillere ikke er av den kvalitet som skal til for å avgjøre og vinne slike kamper uten å ha mye flaks.

statistikken sier at dette skulle vært grei skuring for Leeds.

Match Stats

Crystal Palace         Leeds United
6(4)    Shots (on Goal)    17(9)
13    Fouls    5
1    Corner Kicks    6
2    Offsides    0
43%    Time of Possession    57%
1    Yellow Cards    0
1    Red Cards    0
5    Saves    3
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ooh aah

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #364 på: Januar 14, 2012, 18:31:12 »
Hvilke økonomiske midler er det SG har brukt så dårlig? Bare salget av Delph dekker vel mer enn det han tilsammen har kjøpt for. Det er jo lån og Bosman alt sammen nesten og da vil jo treffraten bli deretter. Jeg er ikke fan av alle avgjørelsene som SG gjør, bl.a. behandlingen av Somma i fjor, bruken av Kisnorbo i år mm, men det er etter min mening bra å fortsatt være med i kampen om Play-Off med det laget som vi startet sesongen med.

Lees, White og Clayton har alle blomstret i år, noe som er en treners fortjeneste. Han har sluppet til ungdommene i forsvaret, noe som vi alle ønsker. I tillegg har vi spilt glitrende offensiv fotball i begynnelsen av sesongen, når vi hadde bevegelige spisser og Howson/Clayton i form.

Får vi inn Delph + en murbrekker på midtbanen og Howson tilbake så har vi en solid sentral midtbane. Vinger har vi nå med Townsend inn. Vi spiller inn ungdomsforsvaret vårt. Og så er det bare å vente på Somma.

Men det spørs om det finnes penger..
 

MacMurder

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #365 på: Januar 14, 2012, 18:32:01 »
Inn med Warnock !

Leedsfan

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #366 på: Januar 14, 2012, 18:32:18 »
Grayson starter med Townsend på høyre for å få plass til Pugh. Pugh kunne heller spilt sentralt på bekostning av Brown.

Hvis ikke White var skadet så skulle han aldri vært tatt av...

Becchio har fått nok sjanser, setter pris på at Grayson har vært tålmodig med han, men nå er det nok. Finnen og Ross på topp heretter. Da er vi i hvertfall nødt til å holde ballen litt mer på bakken ....


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.913327,10.962950
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Per Arne

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #367 på: Januar 14, 2012, 18:34:29 »
Ikke godt nok!

Helt enig!

Dette er langt fra godt nok, men det er faen ikke Graysons skyld.

Bates out!

MOT!

Leedsfan

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #368 på: Januar 14, 2012, 18:37:55 »
superbytte av SG reddet ett poeng, SG...IN!!!!, alle som mener noe annet....OUT!
Heilt einig! Sjekk statistikken, folkens, burde vunne kampen og var best! U borte e ajour md opprykkskjemaet.. In Grayson We Trust! MOT

Eg tror eg ler meg i hjel!!!!!

Flott konstruktiv latter.. Noen griner og andre ler... Fortsetter vi å prestere dårlig så blir det vel flere flotte innlegg fra deg?


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.913442,10.962914
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #369 på: Januar 14, 2012, 18:39:25 »
Ikke godt nok!

Helt enig!

Dette er langt fra godt nok, men det er faen ikke Graysons skyld.

Bates out!

MOT!

At ting og tang er planløst ute på banen, og kun bygd opp av tilfeldigheter er Grayson sin skyld....


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.913331,10.962792
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ziganda

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #370 på: Januar 14, 2012, 18:46:37 »
Time to go, Larry.


we all love leeds

Hva faen?

Vi har et middels championship lag pga "lack of investment", klarer ikke å tenke på noen annen manager som kan ha gjort det noe bedre..

Gi Grayson penger til 2 kjøp til, om han ikke klarer å presterer bedre da kan han få sparken

Larry har hentet 50 spillere, det er hans lag som springer ut på bana til kvar kamp.
Her er det ikkje snakk om ein spiller eller to - det mangler passion og attitude, og det er det Larry som skal mane fram.

Mangler en skikkelig sjef som kan gå utpå banen å piske de som ikke gjør jobben

...og så er det vel et kontinuerlig spørsmål om han disponerer laget riktig, kontroversielle bytter, tidspunktene de kommer på etc.

Dukker stadig opp her på forumet...
Virker som han ikke greier å sette laget. Løsning: kjøp ny spiller. Eh, funka ikke han heller? Løsning: kjøp ny spiller, Eh, funka ikke han heller? Lø....etc.

Ja, ikke sant...

Sitter litt med den følelsen jeg og...

Kjøp? Lån heter det, den ene godfjotten etter den andre. Blir ikke noe bedre av sånt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #371 på: Januar 14, 2012, 19:01:30 »
superbytte av SG reddet ett poeng, SG...IN!!!!, alle som mener noe annet....OUT!
Heilt einig! Sjekk statistikken, folkens, burde vunne kampen og var best! U borte e ajour md opprykkskjemaet.. In Grayson We Trust! MOT

Eg tror eg ler meg i hjel!!!!!

Legg av Bengt...

Ã… le deg i hjel løser intet, dessuten har vi en avtale om en omtalt øl i Mars på Scarbrough.  Sitter aleine da, om du har stryki med av latter...

Eg kommer, gleder meg til en øl med deg ;)

Hvem er manager då?

GeirO

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #372 på: Januar 14, 2012, 19:04:57 »
Begynner nå å bli tøft å hente inn topp 2, 11 poeng nå.......
MOT

B_Ød

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #373 på: Januar 14, 2012, 19:13:20 »
superbytte av SG reddet ett poeng, SG...IN!!!!, alle som mener noe annet....OUT!

Det var da
 voldsomt.....

Kan uansett dessverre ikke si meg tilfreds med 1 poeng med spill mot 10 mann i en hel omgang.
;)
Ups & Ups!!

asLeeds

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #374 på: Januar 14, 2012, 19:58:09 »
superbytte av SG reddet ett poeng, SG...IN!!!!, alle som mener noe annet....OUT!

Det var da
 voldsomt.....

Kan uansett dessverre ikke si meg tilfreds med 1 poeng med spill mot 10 mann i en hel omgang.
;)


+1
DALHEIM WHITES

Stephenjazz

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #375 på: Januar 14, 2012, 20:19:36 »
Rett og slett for dårlig, ny trener inn mens sesongen forsatt kan reddes
Det blir aldri umoderne å vinne

4ever arcticwhite

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #376 på: Januar 14, 2012, 20:32:00 »
Synes vi skal si oss fornøyde med ett poeng borte mot et lag som har vist bra form i det siste. Og å spille mot 10 mann har vel historien vist at vi er elendige til, så å vinne 1-0 mot 10 mann er for Leeds sin del bra! :-)

MOT!

auren
Historien under Grayson er vel kanskje slik, og det er vel en del av problemet med han og dagens lag... Historien (i alle fall den nyere historien) har også vist at vi ofte ligger under 1-0 innen ti minutter er spilt. Det er akkurat denne type historie vi må gjøre noe med, og jeg tror ikke Grayson er mannen som kan gjøre det!
The future's so White I've got to wear shades 8)

Hobben

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #377 på: Januar 14, 2012, 20:35:37 »
Ikke godt nok!

Helt enig!

Dette er langt fra godt nok, men det er faen ikke Graysons skyld.

Bates out!

MOT!

Enig. Spillerene er ikke gode nok. Og det er ikke mange managere som hadde klart å rykkt opp med dagens Leeds-stall.
Rogaland Whites

Hallgeir *

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #378 på: Januar 14, 2012, 21:35:35 »
Inn med Warnock !

Præ hæ! (ironisk knegging)
Super Leeds since 1968

MacMurder

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #379 på: Januar 14, 2012, 21:57:12 »
Fullstendig uenig! Det er managerens hele og fulle ansvar. Det viktigste kjennetegent til en god manager er at han har evner som motivator og å få innprentet tro til egne ferdigheter og taktikk. En god motivator får ofte spillere til å prestere over evne og i mange tilfeller yte bedre enn talentet skulle tilsi. Se på Wilko da vi vant serien sist. Hva var hans forklaring i ettertid? Jo, Leeds hadde langt fra de beste spillerene, men vant fordi de jobbet hardere enn alle andre, var innstilt på å måtte jobbe hardere og ikke minst var mer positive enn alle andre. Vil også trekke fram en annen gammel ringrev, George Graham. Da han tok over hadde vi også som mange nå sier for "dårlige spillere", hvis jeg ikke husker feil besto vel forsvaret av spillere som Beesley, Wetherall, Halle, Pemberton etc......ikke akkurat smaken av kalkun. En uke gikk, resultat : potte tett med samme spillere! Vi scora heller ikke mange mål det første året under GG, men det kom seg jammen etterhvert. Etter min mening er Grayson dessverre blottet for alle disse egenskapene og da holder han ganske enkelt ikke mål! Nå er Warnock ledig på markedet, han kan opprykk!  kjennetegn: gode motivasjonsevner, stjerneformet arr på høyre håndbak, lam ringfinger på høyre hånd, kort lunte, nervøs, innesluttet, svak for kvinner, brennevin og hasard og sist men ikke minst; en vinnertype!  Amen
« Siste redigering: Januar 14, 2012, 22:13:47 av MacMurder »

Odin

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #380 på: Januar 14, 2012, 22:13:02 »
Mer enn 4000 Leeds supportere dro skuffet fra Selhurst Park idag. Vi startet usikkert og Palace kunne ledet 2-0 etter det første kvarteret. Etter utvisningen kom vi mere med, uten å skape mange klare sjanser. Det ble veldig tannløst fra midtbane til angrep, og våre innlegg fra kantene ble for upresise, spesielt fra høyre siden. Vi må bare innse at våre spisser ikke kan vinne hodedueller mot et forsvar ala Palace, likevel pumpet vi høye baller inn. Tror Becchio og McCormack tapte 50 hodedueller...Becchio er veldig ute av form, og bør få en pause... Dessverre har vi ingen bedre på benken. Synes kampen bekreftet at vi er et midt på tabellen lag og nærmere bunnen enn opprykkskandidat.

Nydelig dag for fotball i London, synd vi ikke tok sjansen og hentet 3 poeng. Når vi ikke kan vinne kamper som dette, kan vi bare glemme opprykksdrømmen denne sesongen!

MOT og forberedt på 5 år i ørkenen!   

Sleivind

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #381 på: Januar 14, 2012, 22:15:11 »
Fullstendig uenig! Det er managerens hele og fulle ansvar. Det viktigste kjennetegent til en god manager er at han har evner som motivator og å få innprentet tro til egne ferdigheter og taktikk. En god motivator får ofte spillere til å prestere over evne og i mange tilfeller yte bedre enn talentet skulle tilsi. Se på Wilko da vi vant serien sist. Hva var hans forklaring i ettertid? Jo, Leeds hadde langt fra de beste spillerene, men vant fordi de jobbet hardere enn alle andre, var innstilt på å måtte jobbe hardere og ikke minst var mer positive enn alle andre. Vil også trekke fram en annen gammel ringrev, George Graham. Da han tok over hadde vi også som mange nå sier for "dårlige spillere", hvis jeg ikke husker feil besto vel forsvaret av spillere som Beesley, Wetherall, Halle, Pemberton etc......ikke akkurat smaken av kalkun. En uke gikk, resultat : potte tett med samme spillere! Vi scora heller ikke mange mål det første året under GG, men det kom seg jammen etterhvert. Etter min mening er Grayson dessverre blottet for alle disse egenskapene og da holder han ganske enkelt ikke mål! Nå er Warnock ledig på markedet, kjennetegn: gode motivasjonsevner, stjerneformet arr på høyre håndbak, lam ringfinger på høyre hånd, kort lunte, nervøs, innesluttet, svak for kvinner, brennevin og hasard og sist men ikke minst; en vinnertype! Amen

Også kan man legge til fått sparken i x-antall klubber, krangler med alt og alle og er generelt ufyselig.

Du har helt rett, dette er virkelig rette mannen for Leeds.

MacMurder

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #382 på: Januar 14, 2012, 22:28:14 »
Ja, enten må Bates ansette en mann som kan jobben sin. Eller så kan vi beholde den store O'store Grayson med kumpaner og glede oss over heftige oppgjør mot Maccelsfield, Aldershot og Rochdale de neste 10 sesongene.
Warnock er den manageren i England som kan vise til flest  opprykk, hele 7 ganger!
« Siste redigering: Januar 15, 2012, 17:21:58 av MacMurder »

Leedsulf

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #383 på: Januar 14, 2012, 22:33:02 »
Inn med Warnock !

Dersom det skal byttes manager, er jeg enig med deg, og håper på han. Da er det nok ikke mange spilllere som slipper seg ned 10-20% under kampene. Men det spørs vel bare om Bates ønsker en så fritttalende og sterk personlighet til å lede skuta.

Det viktigste er hvertfall at Larry tar trenerteamet med seg dersom han forsvinner.

Tarald72

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #384 på: Januar 14, 2012, 23:43:40 »
Jaja, syns likevel ikke gutta våre virker helt i form - 1-1 mot CP borte høres kanskje ok ut, vi spilte faktisk mot 10 mann en hel omgang og klarte ikke å utnytte det bedre. Selv om jeg bare hørte kampen på LUTV, virket det som om vi skapte mye - vi skulle bare hatt noen som kunne lage mål også. Samme hva det gjelder, så blir det fokusert på Simon Grayson. I denne tråden som heter Kamp mot Crystal Palace bør da vel folk kunne fokusere mer på kampen enn å i stor grad fokusere på Grayson......jeg ble oppgitt over kampen, men enda mer oppgitt blir jeg når Simon Grayson er hovedfokus i alle tråder her på forumet snart. Hva med å skrive litt om hva vi kunne gjort bedre i forhold til spillet uten å nevne Grayson, men å ta for oss spillerne.....
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

p0ndus

  • Gjest
Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #385 på: Januar 15, 2012, 00:02:41 »
Naturlig og ta tak i ansvaret. Det er og blir Grayson som har ansvaret. Derfor naturlig at han må tåle støyten/fokuset.

B_Ød

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #386 på: Januar 15, 2012, 00:45:16 »
Så her er det altså tilnærmet enighet om å la en mann, hvis personalia minner sterkt om en annen helt, M.Kane, til å ta over for SG??
Nja...1/5 sek??..I'm thinking NOT.
Ups & Ups!!

Kjell Skjerven

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #387 på: Januar 15, 2012, 01:13:00 »
Det var da voldsomt til surmuling her i kveld dao!

Trur dere at Crystal Palace er eit skikkeleg drittlag som Leeds skal vinne mot kvar gang??
Viss dere trur da,so sjekk tabellen,dei er kun to poeng bak oss og er eit av dei laga som slipper inn minst maal i divisjonen.
Ok, me spiller mesteparten av kampen med elleve mot ti,men kor mange ganger ser me ikkje at laget med ti mann kan stikke av med baade eit og tre poeng??
Det har tom Leeds gjort denne sesongen!

Stikk fingeren i jorda og sjaa kor vi er hen,ja me er ein stor klubb,men med eit middelmaadigt lag.
Ja,me tapte to poeng og eg gjekk tilbake til bussen skuffa,men foer kampen ville eg ha sagt ja til eit poeng mot eit brukbart godt championshiplag.
Etter utvisningen hadde me stort sett god kontroll paa kampen,men problemet i oeyeblikket er avslutninger.Eg aner ikkje kva som  har skjedd men i dei siste kampene har angrepsspillet gaatt fullsendig i staa.Men i dag syns eg McGormack var bra,mykje bedre enn i dei siste kampene.Forsell gjorde det bedre enn kva eg har sett han mens Becchio desverre er kun ein parantes av det han var i dei forrige sesonger.

Eit poeng paa borte er ikkje verst men skal vere enig i at det er slike kamper me boer ta tre poeng.
Men det er kun fremtida som vil vise om me kan heve oss.Og ein ting er sikkert,det trengs forsterkninger!
Men ikkje sjaa dere blinde paa denne kampen dao!!
Side before self,every time.

Leedsfan

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #388 på: Januar 15, 2012, 01:27:35 »
Når vi får en mann utvist så klapper vi sammen....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Per Arne

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #389 på: Januar 15, 2012, 01:28:31 »
Som Kjell sier, vi er et høyst middelmådig lag. Og hvem er skyld i det? Grayson? Come on. Han ville nok valgt spillere fra øverste hylle om han kunne velge fritt. Men det kan han ikke. Mannen får ut det optimale av de små ressursene Bates gir ham. Jævlig enkelt å skylde på treneren når ting ikke går vår vei.

Kutt ut naiviteten, rett skytset mot rett mann; Bates.