KAMP: vs Ipswich på Elland Road Lørdag 21/1 2012, kl 16:00

Started by Leedsfan, January 21, 2012, 09:23:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Quote from: Blank_File on January 21, 2012, 18:02:34
...dette er nok ikke kvelden til å motsi dette, akkurat *sukk*

Denne Snodgrass kilden, hvorfor står det 22. januar på den? Var ikke det et tenkt scenario?

Vi får vente og se, det kommer garantert mer om det. :(

Syns Kevin Blueman oppsummerer det meste her:

QuoteIt`s a funny old game......

Totally outplayed at home for 50 mins, losing 1-0 , devoid of ideas , playing long ball stuff.....they have a man sent off, the pass snoddy the ball to score , their keeper cocks up for their second and a third goal really does hide the fact we were utter shite today.

We now have Bates saying we are over budget on players , Snoddy apparently halting contract talks due to our clubs lack of ambition and a manager who i have lost all confidence in , and so have the players i think !

Not sure what will become of our wonderful club this season, but the immediate future is looking very bleak. All i do know is that i am Leeds until i die !!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

KingHowson

JAA! MOT ! Dette må feires med en mengde b vitamin innholdig drikke

RoarG

Quote from: KingHowson on January 21, 2012, 18:11:20
JAA! MOT ! Dette må feires med en mengde b vitamin innholdig drikke
Så fint at det finnes sportsdrikker ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

job

Quote from: Asbjørn on January 21, 2012, 17:52:25
Da blir det nok tre poeng i dag. Men 'dagens total' med en Snoddy som ikke vil forlenge, gjør likevel dagen min trist :(
Snoddy som ikke vil forlenge.....?
Hvor/hvem kommer det fra?
Marching on together!                               Siden 1970

leedstomadness

1    West Ham            27    19    53
2    Southampton    26    22    50
3    Cardiff           27    15    49
4    Middlesbrough    27    3    45
5    Hull                   27    3    45
6    Birmingham       26    16    43
7    Blackpool           27    9    42
8    Reading          27    7    42
9    Leeds          27    5    42
10    Brighton          27    1    41
11    Derby          27    -2    41
12    Burnley          27    6    40

Jevnt for å nå Play-of-kampene. Var utrolig viktig med den usedvanlige flaksen idag

Leedsfan

Quote from: job on January 21, 2012, 18:16:00
Quote from: Asbjørn on January 21, 2012, 17:52:25
Da blir det nok tre poeng i dag. Men 'dagens total' med en Snoddy som ikke vil forlenge, gjør likevel dagen min trist :(
Snoddy som ikke vil forlenge.....?
Hvor/hvem kommer det fra?

Duncan Castles!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sveifors

Simon sverger på at han skal forsterke laget.

Jeg har hørt det så mange ganger at det preller av.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

SuperLeeds!

Hvit aften på Elland Road og ikke minst ute her i Solbergelva. Snart kommet en halvmeter med snø bare siden i formiddag, men hva gjør vel det - MOT!  :D Gratulerer!

Oggy

Hva Boro gjør på 4. plass er et stort under,
etter å ha sett de i dag !!!!!!!
Oggy

Kato

V må jo være det beste laget i verden i andreomgangene

p0ndus

job

Greit med 3 poeng på en slik ettermiddag, men mine bekymringer lever fortsatt i beste velgående. MOT og god helg!
Marching on together!                               Siden 1970

DenHviteYeboah

Quote from: job on January 21, 2012, 18:22:52
Greit med 3 poeng på en slik ettermiddag, men mine bekymringer lever fortsatt i beste velgående. MOT og god helg!
Godt sagt!

nebel

Må si meg helt enig,Birmingham neste,da må vi vise oss fra en helt annen side ::)

B_Ød

Helt enig...god helg!
Ups & Ups!!

Tom S

Dette var jo "reprise" med motsatt fortegn på kampen på Portman Road.

Leeds dominerte og ledet 0-1 til pause, burde vert minst 0-2. Leeds fortsetter og spille bra i andre, White vert utvist og Ipswich snur kampen til ein ufortent siger.

:o
COME ON LEEDS !!

Evig Pint

Quote from: Tom S on January 21, 2012, 18:38:46
Dette var jo "reprise" med motsatt fortegn på kampen på Portman Road.

Leeds dominerte og ledet 0-1 til pause, burde vert minst 0-2. Leeds fortsetter og spille bra i andre, White vert utvist og Ipswich snur kampen til ein ufortent siger.

:o

Går opp og ned i fotball ja, ingen tvil om det! Akkurat her balanserte deg seg jo ganske fint ut
Marching on together

Cherry

0 målsjanser & 3 scoringer....må være verdensrekord! ;D

Andersen

Tusen takk for poengene i dag Ipswich ! Har lest komentarene fra kampen her inne i dag, og er det sånn at vi ikke spilte oss til en sjanse før disse flakse gollene ja da friskemelder ikke jeg laget vårt . Neste er Birmingham , kommer ikke til å tippe noe tips på den kampen .

Andersen

Takk til den /de som gadd å holde meg oppdatert på kampen i dag! Supert !  ;D

euphor9

Flakskamp!  Og takk for det! , minst 3dje kampen i år vi har skikkelig flaks med resultatet. Håper spillet blir bedre.

Etne65

Leedsfan

Har sett highlights nå og for noen hendelser. Stakkars Alex som gjør en flott redning på utsiden av 16-meteren. De hadde egentlig full kontroll, men unge Alex gjorde en gedigen tabbe... Snodgrass sitt mål er årets største gavepakke av Sonko. Ross sitt mål er elendig forsvarsspill og Becchio gjør en god jobb på sitt mål, men igjen slett forsvarsarbeid.. 

Lonergan slipper inn et soft mål, ballen bare triller i mål...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Masinga

Ja, ja. Det er ikke bare Leeds som sliter med dårlig forsvarsspill!
Masinga, medl.nr. 1250

Andersen

Har sett målene lagt ut her i kveld , herregud for noen gavepakker vi fikk!