KAMP: vs Ipswich på Elland Road Lørdag 21/1 2012, kl 16:00

Started by Leedsfan, January 21, 2012, 09:23:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

job

Marching on together!                               Siden 1970

Hobben

Rogaland Whites

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

auren

Dårlig første halvtime. Virker ikke som vi vil vinne. Her spiller vi på hjemmebane mot et fryktelig svakt Ipswich-lag, og vi klarer ikke å ta styring i kampen fra start av. Og der var det nesten 1-0 til bortelaget.

Nei, blir nok en evneveik forestilling som vi har sett de siste 7-8 kampene er jeg redd...  :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Hobben

Quote from: auren on January 21, 2012, 16:32:28
Dårlig første halvtime. Virker ikke som vi vil vinne. Her spiller vi på hjemmebane mot et fryktelig svakt Ipswich-lag, og vi klarer ikke å ta styring i kampen fra start av. Og der var det nesten 1-0 til bortelaget.

Nei, blir nok en evneveik forestilling som vi har sett de siste 7-8 kampene er jeg redd...  :(

auren

Enig. Det virker som det ikke er nok guts i guttene, og det bekymrer meg... :(
Rogaland Whites

Asbjørn

Dårlig første halvtime. Virker ikke som vi vil vinne. Her spiller vi på hjemmebane mot et fryktelig svakt Ipswich-lag, og vi klarer ikke å ta styring i kampen fra start av.

Hehe, ser at taktikken din siste par mnd har vært "negativ til det motsatte er bevist" ;)

Midtbanen vår trenger nok i overkant av halvtimen på å finne hverandre. Rokkeringer har det jo vært bak også. Dessuten har det vel vært en trend med tamt spill på hjemmebane, inntil baklengsmålet kommer/sluttminuttene nærmer seg...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Haugsland

ollan

Ollan

Hobben

Rogaland Whites

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

viking

harvey

Tom S

COME ON LEEDS !!

leeds61

auren

0-1. Venta på det. Fankens møkkalag altså!!!

auren

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

job

Marching on together!                               Siden 1970

SirOlsen

-SirOlsen-

Tom S

COME ON LEEDS !!

Hobben

Rogaland Whites

auren

Quote from: Asbjørn on January 21, 2012, 16:34:35
Dårlig første halvtime. Virker ikke som vi vil vinne. Her spiller vi på hjemmebane mot et fryktelig svakt Ipswich-lag, og vi klarer ikke å ta styring i kampen fra start av.

Hehe, ser at taktikken din siste par mnd har vært "negativ til det motsatte er bevist" ;)

Midtbanen vår trenger nok i overkant av halvtimen på å finne hverandre. Rokkeringer har det jo vært bak også. Dessuten har det vel vært en trend med tamt spill på hjemmebane, inntil baklengsmålet kommer/sluttminuttene nærmer seg...

Jeg er dessverre realistisk Asbjørn. Vi har vært ELENDIGE spillemessig fra og med Watford-kampen i desember. Jeg er ihvertfall ikke fornøyd med de første 35 minuttene.

auren

Hobben

Rogaland Whites

ollan

We all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love LeedsWe all love Leeds
Ollan

Ove

Asbjørn

Quote from: auren on January 21, 2012, 16:36:52

Jeg er dessverre realistisk Asbjørn. Vi har vært ELENDIGE spillemessig fra og med Watford-kampen i desember. Jeg er ihvertfall ikke fornøyd med de første 35 minuttene.

...for all del, jeg motsa deg ikke :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hobben

Coventry C. 1 - 0 Middlesbrough
Barnsley 0 - 1   Millwall
Rogaland Whites

sveifors

Quote from: sveifors on January 21, 2012, 15:51:00
Ny konkurranse:

Hvor lenge holder vi nullen?

33 min

Vi stinker bakover Simon Grayson, 3 år og 1 måned.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life