Tippeligaen 2012

Started by RoarG, January 24, 2012, 17:37:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

Quote from: Here we go again on May 23, 2012, 20:27:13
Så skulle jeg altså få oppleve det også, dog ikke live.  Etter rundt halvspilt 1. omgang på Brann stadion i dag blåste dommeren av kampen og kommanderte drikkepause til seg selv og spillerne.
Dette pga varmen som har herjet Bergen de siste dagene.
Blir nok lenge til neste gang. 8)

Før i tida så drakk fotballspillerne mye mer enn de gjør i dag, derfor måtte de nok ha drikkepause!!  ;) 
Traff alltid noen spillere på baren, puben eller kneipa på 70- tallet, nå trener de isteden og må ha drikkepause i kampene..... :o
Yeboahs vitne

trondt

Ser frem til å få besøk av et skikkelig fotballag fra Telemark i tredje runde i cupen             (Godset-Notodden)
Jeg har full forståelse for at skienspublikummet svikter laget sitt på bortebane (og snart på hjemmebane ?)

Here we go again

Spørs om det blir drikkepause etter halvspilt omgang på Alfheim i dag?  Da bør det være noe som varmer ;)

Gufrias

Det ble altså måkepause  :D
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Måkene tok ingen pause nei. 11 på rad uten tap nå!  8)
- Leif Olav

Blank_File

siste nytt fra tippeligaen:
Brann ønsker å flytte telenor arena til tromsø!

Masinga

Vålerenga er dårlig.
Masinga, medl.nr. 1250

fmtj

Quote from: Masinga on June 24, 2012, 17:47:25
Vålerenga er dårlig.

VIF....hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha  ;D!!! Martin Andresen er Norges svar på Graeme Souness...... ;D!!
Vålerenga er utrolig oppskrytt!!!
Yeboahs vitne

Håvard

:) VIF er vel ett lag norsk tippeliga trenger i toppen. Men ikke hr Andresen. Liggner litt på vår "kjære" Ken i måten å være på. Uspiselig og arrogant.

fmtj

Når Martin blir like gammel så kommer vi sikkert (vi som eventuelt lever enda...) til å sperre opp øynene å si at Ken Bates går igjen- så like kommer de til å bli.....!!

VIF i toppen, ikke nødvendig for norsk fotball i det hele tatt. Altfor mye gnål og mas om den klubben, og motehysteriet om medlemsskap i Klanen er vel i ferd med å gi seg også.
Yeboahs vitne

Håvard

Quote from: fmtj on June 28, 2012, 11:17:45
Når Martin blir like gammel så kommer vi sikkert (vi som eventuelt lever enda...) til å sperre opp øynene å si at Ken Bates går igjen- så like kommer de til å bli.....!!

VIF i toppen, ikke nødvendig for norsk fotball i det hele tatt. Altfor mye gnål og mas om den klubben, og motehysteriet om medlemsskap i Klanen er vel i ferd med å gi seg også.

;D

lojosang

Han har jo en møbelbutikk å falle tilbake på.
- Leif Olav

fmtj

Thriller i plankebyen i går kveld og fulga stakk av med seieren. Fortjent synes jeg, selv om FFKere sikkert er uenige i det!!!
Yeboahs vitne

fmtj

Når Molde og Godset taper klarer ikke RBK mer enn ett poeng hjemme mot så langt bunnplasserte LSK!!! Eller er det sånn at Magnus Haglund, med stor suksess fra Allsvenskan og Elfsborg begynner å sette sitt preg på laget?
Yeboahs vitne

Sydhagen

LSK har hatt en oppadgående kurve siste tiden, så de er nok på gang.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Quote from: Sydhagen on July 24, 2012, 10:43:28

Viking virker også litt bedre. Har ikke noe lag i Norge, men er småsvak for de grunnet at onkel har spilt der en gang. Dessuten liker jeg Jonevret.
Marching on together!

fmtj

Quote from: Mr Kaizer on July 24, 2012, 16:44:51

Viking virker også litt bedre. Har ikke noe lag i Norge, men er småsvak for de grunnet at onkel har spilt der en gang. Dessuten liker jeg Jonevret.

Viking gjorde klokt i å kvitte seg med Norges svar på Graeme Souness og verdens eneste fotballspiller med kneskålene feil vei- Ã...ge Hareide......
Yeboahs vitne

Hallgeir *

Quote from: fmtj on July 25, 2012, 13:33:48

Viking gjorde klokt i å kvitte seg med Norges svar på Graeme Souness og verdens eneste fotballspiller med kneskålene feil vei- Ã...ge Hareide......

Hareide har vel kun lykkes i Sverige, og der håper de nok på en reprise. For Hareides skyld, selv med hans kneskåler, er det bare å ønske lykke til.
Super Leeds since 1968

fmtj

Quote from: Hallgeir * on July 25, 2012, 20:45:47
Quote from: fmtj on July 25, 2012, 13:33:48

Hareide har vel kun lykkes i Sverige, og der håper de nok på en reprise. For Hareides skyld, selv med hans kneskåler, er det bare å ønske lykke til.

;D Enig!!
Yeboahs vitne

RoarG

Tippeligaen er totalt oppskrytt. Lagene der holder jo knapt Addeccoliga-standard.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sleivind

Er det noen som kan forklare meg "fenomenet" Stabæk.

I fjor hadde de store økonomiske problemer, ble kastet ut av Telenor Arena og måtte sparke en haug med spillere for å overleve. Så kommer det en vinter der de henter inn spiller på spiller, selv om de kort tid før måtte sparke spillere på grunn av økonomien.

Sommeren kommer, de ligger som forventet på nedrykksplass, og de henter inn seks nye spillere. Dette selv om det bare er et drøyt halvår siden de hadde store økonomiske problemer og måtte sparke spillere.

Nå er sommeren over, vinduet er stengt og Stabæk har nok en gang havnet i økonomisk trøbbel.

Hvorfor får de lov til å holde på?  ???

Leedsfan

Quote from: Sleivind on September 05, 2012, 13:55:00
Er det noen som kan forklare meg "fenomenet" Stabæk.

I fjor hadde de store økonomiske problemer, ble kastet ut av Telenor Arena og måtte sparke en haug med spillere for å overleve. Så kommer det en vinter der de henter inn spiller på spiller, selv om de kort tid før måtte sparke spillere på grunn av økonomien.

Sommeren kommer, de ligger som forventet på nedrykksplass, og de henter inn seks nye spillere. Dette selv om det bare er et drøyt halvår siden de hadde store økonomiske problemer og måtte sparke spillere.

Nå er sommeren over, vinduet er stengt og Stabæk har nok en gang havnet i økonomisk trøbbel.

Hvorfor får de lov til å holde på?  ???

Det der har jeg også tenkt på, hvordan får de det til og hvordan får de lov??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Stephenjazz

Patetisk utsagn. Vålerenga er vel en av de klubbene som har solgt flest norske spillere til utlandet de siste årene, og du mener det ikke er nødevendig at de er et topplag
Det blir aldri umoderne å vinne

Hallgeir *

Odd har mistet ett poeng pga "økonomiske uregelmessigheter". Vedtaket fra NFF kan ankes.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Bra av NFF!
På tide det blir gjort noe med økonomien i norsk fotball.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Quote from: Sydhagen on September 20, 2012, 20:30:08
Bra av NFF!
På tide det blir gjort noe med økonomien i norsk fotball.

Hvorfor hat Stabæk poeng i det hele tatt egentlig?
- Leif Olav

Sydhagen

Det kan du gjerne spørre om.
Nå kjenner ikke jeg økonomien i Stabæk for øyeblikket, men de sparket vel noen spillere ved nyttår pga dårlig økonomi?

En grunn kan vel være at de har nådd de økonomiske målene sine slik at NFF er fornøyd.
Men blir ikke overrasket viss Stabæk ligger enda mer i grus etter endt sesong...

Tromsø er vel også et lag som ligger i grenseland, men tror at et salg av Kara vil redde dem på kort sikt.

Gambi

Quote from: RoarG on July 30, 2012, 17:46:13
Tippeligaen er totalt oppskrytt. Lagene der holder jo knapt Addeccoliga-standard.

lol
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Gufrias

Lenge siden jeg har hatt det så gøy på Lerkendal som i går.
Hekta på Leeds siden 1974

fmtj

Godset vs Brann, grei seier egentlig for Godset som til tider viste hva de er gode for. Sånn sett mener jeg de kanskje er det beste laget i Norge for øyeblikket.

Trist er det likevel med norsk fotball for tiden. Rekorddårlig nivå. For eksempel Huseklepp, hjemvendt proff fra England, hvem skulle trodd et når de så ham i går mot Godset- grufullt å se hans talent råtne bort.... :'(! Det gjelder mange lovende norske fotballspillere. Vi har sett mange reise ut og deretter slite benk et eller annet sted i Europa, så vender de hjem og klarer nesten ikke nivået hjemme engang.
Yeboahs vitne