KAMP: vs Birmingham på Elland Road tirsdag 31/1 2012, kl 20:45!

Started by Rudi G., January 30, 2012, 20:15:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

RoarG

Med Soton og W'Ham under kan dette bli en gyllen mulighet til å nærme seg toppen. B'ham må slås i kveld. 1. omgangen den mest oppløftende på lenge.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

...sa ikke Snodin til TPN at vi er ligaens beste 2.omg-lag? ...eller var det siste kvarteret eller noe sånt. Jajaj, uansett, vi har et greit utgabgspunkt for 2.omgangen :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

pedro

Gledelig første omg, lenge siden det har vært slikt trøkk fra start. Dette må vinnes ;)
Leedsomaniac

Andersen

MrK

Vi har vært desidert best i 2 omgang, idag har vi vært veldig bra i første omgang. Gleder meg til fortsettelsen
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Andersen

Odin

Positiv første omgang. Vi er seks mann som skal til Bristol på lørdag!!! Gleder meg! MOT!

testo

Quote from: Asbjørn on January 31, 2012, 21:37:44
...sa ikke Snodin til TPN at vi er ligaens beste 2.omg-lag? ...eller var det siste kvarteret eller noe sånt. Jajaj, uansett, vi har et greit utgabgspunkt for 2.omgangen :)

http://stats.football365.com/dom/ENG/D1/sndhalf.html
Ser ut til å stemme det Asbjørn
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

Det twitres: :)
PhilHayYEP
As good a half as #lufc have produced at Elland Road for months. Should be home and dry but paid the price for one piece of poor marking
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ankerjon15

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hobben

Fra Goodison Park:

En supporter har kommet seg inn på gressmatta og ser ut til å ha låst seg fast til stolpen med håndjern. Pause i spillet som følge av dette.
Rogaland Whites

newsome

Supporter har festet seg med håndjern i målet i kampen på Goodison  ;D

ØBS

Quote from: Asbjørn on January 31, 2012, 21:40:47
PhilHayYEP
As good a half as #lufc have produced at Elland Road for months. Should be home and dry but paid the price for one piece of poor marking

Ikke sant??

Hjelper lite å være best i en omgang, når vi fortsetter med å slippe inn enkle mål, samtidig som vi ikke setter sjansene våre...

Pleier å være en dårlig kombinasjon...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Torpe-do

Om kvelden ender i seier - med slikt spill - kan jo det gi en stor boost hos spillerene. En fortjent seier, for første gang på lenge!

MOT! Lykke til folkens!

kalle_92

Quote from: hobberst on January 31, 2012, 21:44:52
Fra Goodison Park:

En supporter har kommet seg inn på gressmatta og ser ut til å ha låst seg fast til stolpen med håndjern. Pause i spillet som følge av dette.
Jeg ser kampen. What a joke!  :D

pedro

Leedsomaniac

Kickthemdown

Fra Goodison Park:

:D Haha

Sop

Love Leeds

Andersen

Børke

Leeds burde ha ledet ved pause i denne sekspoengskampen mot Birmingham, det er det ingen tvil om. Fryktet denne kampen på forhånd ettersom gjestene er i form. Men her er det definitivt håp om tre poeng, og det er svært viktig nå. Mange poeng å kjempe om ennå, Leeds kan rykke direkte opp, og det kan bli Play-Off spill, intet er avgjort!

kalle_92

Quote from: Alta-White on January 31, 2012, 21:46:30
Fra Goodison Park:

:D Haha
Er det kanskje Everton's nye pauseunderholdning som kom 5 minutter for tidlig?

Cherry

asLeeds

DALHEIM WHITES

Hallgeir *

Quote from: newsome on January 31, 2012, 21:45:31
Supporter har festet seg med håndjern i målet i kampen på Goodison  ;D

Han vil vel sannsynligvis ha Nigel Martyn tilbake da.
Super Leeds since 1968

Jon R

Quote from: Asbjørn on January 31, 2012, 21:40:47
PhilHayYEP

Den omvendte AOB effekten.  ;)
Jon R.

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

asLeeds

Har tippa 4-3 til LEEDS idag, så dette blir nok ein morsom 2 omg ;D
DALHEIM WHITES

Bites Yer Legs

Quote from: kalle_92 on January 31, 2012, 21:45:56
Fra Goodison Park:

Jeg ser kampen. What a joke!  :D

Håper han har/hadde et budskap med substans.. Han har nå i alle fall fått oppmerksomhet nok!
KEEP FIGHTING!!