Skrevet av Emne: KAMP: vs Birmingham på Elland Road tirsdag 31/1 2012, kl 20:45!  (Lest 89105 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Stephenjazz

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #600 på: Januar 31, 2012, 23:45:06 »
Grayson ordner forsterkninger etter kampen.
Mye som kan gjøres på en time!

Men får det travelt. Må ha 6-7 nye inn  :-[

Han burde starte med å finne en erstatter for seg selv
Det blir aldri umoderne å vinne

RoarG

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #601 på: Januar 31, 2012, 23:47:15 »
Grayson ordner forsterkninger etter kampen.
Mye som kan gjøres på en time!

Men får det travelt. Må ha 6-7 nye inn  :-[

Han burde starte med å finne en erstatter for seg selv
LOL
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #602 på: Februar 01, 2012, 00:14:28 »
1-4, men ikke ett bytte!?!? Spesielt..

Resignasjon heter det...
Det har du nok desverre rett i. Får ikke håpe det er det som preger dagene frem til neste match!

Grayson er clueless, han har brukt opp alle sine verktøy dessverre..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #603 på: Februar 01, 2012, 00:21:19 »
Jeg aner ikke hva som skjer innenfor veggene på Elland Road...

Men jeg har en bestemt oppfatning at SG har en overdreven respekt for KB.  Som vi alle vet er jo KB veldig frittalende mot sine faste kunder, supporterne, og er sikkert det mot de ansatte i organisasjonen også.

Dette mener jeg gjør arbeidsforholdene vanskelige når "sjefen" er så bastant og kaller folk for idioter når de ikke gjør som han vil.  Selv dumme ting...


Jeg sitter med en bestemt oppfatning av at vi har et sammensatt problem der SG og KB styrer det som skjer fra toppen og ned, KB øverst selvsagt.  Om vi hadde fått inn en Wilkinson type (gjerne M. O'Neill f.eks.) som TØR å ta grep og stå til ansvar overfor ledelsen, litt guts og ryggrad, for å bygge laget etter en forhåndsbestemt filosofi og målsetning alle er enige om, DA begynner jeg å tro at LUFC virkelig VIL noenting.

Hva som er skjedd frem til nå er en ting, men det som skal skje FREMOVER er noe ganske annet får vi håpe.  Og da må det tas grep, ikke bare av SG men også KB.  "Sjefen" utstråler vel ikke trygghet og skaper selvtillit hos sine ansatte med den lederstilen han har.  HAN er også nødt til å gå i seg selv om Leeds United skal komme noen vei, sammen med en del andre i klubben...

En veldig god analyse, Øyvind. Vå får håpe ting har bedret seg innen midten av mars.
Jon R.

marve

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #604 på: Februar 01, 2012, 00:23:40 »
1-4, men ikke ett bytte!?!? Spesielt..

Resignasjon heter det...
Det har du nok desverre rett i. Får ikke håpe det er det som preger dagene frem til neste match!

Grayson er clueless, han har brukt opp alle sine verktøy dessverre..
Med de arbeids forholda graysen har under bates så synes jeg han gjør en grei jobb jeg ,vi ligger tross alt ikke mere en 3 poeng unna play off .Vi er et middels lag i denne ligaen å det er egentlig ikke så galt når en ser hvor mye støtte  vår manager får av bates .Hvem andre tror dere vill komme til leeds med bates som eier ????.Ingen er villig til å innvistere i klubben ivertfall det er sikkert .
 

ØBS

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #605 på: Februar 01, 2012, 02:47:09 »
Jeg aner ikke hva som skjer innenfor veggene på Elland Road...

Men jeg har en bestemt oppfatning at SG har en overdreven respekt for KB.  Som vi alle vet er jo KB veldig frittalende mot sine faste kunder, supporterne, og er sikkert det mot de ansatte i organisasjonen også.

Dette mener jeg gjør arbeidsforholdene vanskelige når "sjefen" er så bastant og kaller folk for idioter når de ikke gjør som han vil.  Selv dumme ting...


Jeg sitter med en bestemt oppfatning av at vi har et sammensatt problem der SG og KB styrer det som skjer fra toppen og ned, KB øverst selvsagt.  Om vi hadde fått inn en Wilkinson type (gjerne M. O'Neill f.eks.) som TØR å ta grep og stå til ansvar overfor ledelsen, litt guts og ryggrad, for å bygge laget etter en forhåndsbestemt filosofi og målsetning alle er enige om, DA begynner jeg å tro at LUFC virkelig VIL noenting.

Hva som er skjedd frem til nå er en ting, men det som skal skje FREMOVER er noe ganske annet får vi håpe.  Og da må det tas grep, ikke bare av SG men også KB.  "Sjefen" utstråler vel ikke trygghet og skaper selvtillit hos sine ansatte med den lederstilen han har.  HAN er også nødt til å gå i seg selv om Leeds United skal komme noen vei, sammen med en del andre i klubben...

En veldig god analyse, Øyvind. Vå får håpe ting har bedret seg innen midten av mars.

Takk Jon, men det er så sjelden jeg har noe vettugt å¨komme med her på forumet (som nevnt som regel bare tull og tøys), men dette MENER jeg virkelig...

Jeg tror ikke jeg er den eneste med disse tankene kombinert med så sterke følelser for klubben...
LUSCOS-hilsen
ØBS

SirOlsen

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #606 på: Februar 01, 2012, 07:22:28 »
Katastrofe..  :-\
-SirOlsen-

DW

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #607 på: Februar 01, 2012, 08:16:33 »
Som å våkne med den hangoveren i dag.. :'(

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #608 på: Februar 01, 2012, 08:28:10 »
Skuffelsen en opplever med nok et braknederlag på hjemmebane er enorm. Nærmest en skamfølelse å regne. 1-4 skal ikke være et resultat noe lag skulle kunne oppleve å slå Leeds med på Elland Road.

Jeg elsker klubben og laget Leeds United. Fulgte med på txt TV i år. Ross gir oss ledelsen og 1-1 til pause. Så begynner elendigheten. Det tikker inn baklengsmål etter baklengsmål og min fotvilelse stiger!!! Pokker ta!!!!

Jeg har fått nok av den godste Grayson nå. Han har ikke virkemidler, kompetanse eller evne til å bringe oss videre oppover. Så enkelt er det og selvsagt sikkert kombinert med en eier som ikke vil bringe inn bedre spillere.

Er så lei disse tapene!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Nå må du si takk og farvel Simon.... >:(
Yeboahs vitne

4ever arcticwhite

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #609 på: Februar 01, 2012, 09:12:51 »
I denne kampen ser vi prisen vi litt for ofte må betale for å ha en ung og urutinert forsvarsfirer. Med en snittalder på 21 år blir det fort for spinkelt bak der.

En forsvarsspiller kan ikke gjøre mange feil i løpet av en kamp. Er man spiss og bommer på 4 100%-sjanser, men putter to-tre mål så er man dagens helt. Er man stopper og gjør 15 gode inngripener, men driter seg ut en eller to ganger er man dagens skurk...

Manglende rutine gir seg dessverre ofte utslag i dårlige taktiske valg, og når man stiller med 3 unggutter i forsvaret slik vi gjorde i går, går sannsynligheten for defensiv kollaps rett i været. Både Thompson, Lees og White er spillere med gode individuelle ferdigheter, og sannsynligvis en strålende fremtid, men å gjøre som Grayson og spille med alle tre samtidig (og det er Graysons valg, ikke spillernes) er å regne som galskap, og å be om trøbbel.

Når man i tillegg stiller med en 20-åring og to 22-åringer på midtbanen, så skjønner man at det er MYE som KAN gå galt, og i går gjorde det det. Dette valget er også Graysons.

Man kan selvfølgelig kalle laget ungt og spennende. Det blir dessverre spennende på en slik måte at man gruer seg til neste kamp, da det ikke er spennede offensivt, men spennede defensivt, der man helst vil ha det trygt og komfortabelt.

Vi MÃ… få på plass en mix av unge spillere og rutinerte spillere, og ikke som i dag med en stor overvekt av unge spillere. Og det er Grayson , og kun Grayson sitt ansvar.
The future's so White I've got to wear shades 8)

auren

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #610 på: Februar 01, 2012, 09:17:20 »
Grayson forsvarer sitt unge forsvar:

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=271289

Har ikke tenkt over at vi faktisk har en såpasss lav gjennomsnittsalder som 23 år for hele laget i går. Mangelen på de(n) erfarne spilleren(e) er kanskje det som skal til i slike kamper som i går.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #611 på: Februar 01, 2012, 09:18:16 »
grue seg til neste kamp??? NEVER!! Ser frem til storkamp mot BC til helg!!
Ups & Ups!!

MrK

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #612 på: Februar 01, 2012, 09:37:04 »
Her brukes det at vi har et ungt lag, og derfor vil oppleve bølger..........men det er da for pokker en managers plikt å sette opp et best mulig lag, sørge for at en har tilstrekkelig med power, skills etc.
Dette lånevinduet skulle bli bra, endte med to lån fra Spurs samt et ubeskrevet blad fra USA, og det var det. I ettertid får vi vel en lekse om alle som gikk i vasken.
SG har skaffet over 60 lånespillere, hvorav majoritteten knapt nok har spillt. Gjennomgående har han signert korte kontrakter med ditto problem for resigneringer.

Klubbens ambisjoner er etter mitt syn lave, nytter ikke å spare seg til PL, hvis en faktisk ønsker seg dit? På vei virker det som at dette er uklart!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Leedsfan

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #613 på: Februar 01, 2012, 09:47:11 »
I denne kampen ser vi prisen vi litt for ofte må betale for å ha en ung og urutinert forsvarsfirer. Med en snittalder på 21 år blir det fort for spinkelt bak der.

En forsvarsspiller kan ikke gjøre mange feil i løpet av en kamp. Er man spiss og bommer på 4 100%-sjanser, men putter to-tre mål så er man dagens helt. Er man stopper og gjør 15 gode inngripener, men driter seg ut en eller to ganger er man dagens skurk...

Manglende rutine gir seg dessverre ofte utslag i dårlige taktiske valg, og når man stiller med 3 unggutter i forsvaret slik vi gjorde i går, går sannsynligheten for defensiv kollaps rett i været. Både Thompson, Lees og White er spillere med gode individuelle ferdigheter, og sannsynligvis en strålende fremtid, men å gjøre som Grayson og spille med alle tre samtidig (og det er Graysons valg, ikke spillernes) er å regne som galskap, og å be om trøbbel.

Når man i tillegg stiller med en 20-åring og to 22-åringer på midtbanen, så skjønner man at det er MYE som KAN gå galt, og i går gjorde det det. Dette valget er også Graysons.

Man kan selvfølgelig kalle laget ungt og spennende. Det blir dessverre spennende på en slik måte at man gruer seg til neste kamp, da det ikke er spennede offensivt, men spennede defensivt, der man helst vil ha det trygt og komfortabelt.

Vi MÃ… få på plass en mix av unge spillere og rutinerte spillere, og ikke som i dag med en stor overvekt av unge spillere. Og det er Grayson , og kun Grayson sitt ansvar.

Grayson har jo handlet både ungt og gammelt, men evner jo ikke sette opp et lag som er enn periodevis slagkraftig. Når han heller ikke bytter ut noen i løpet av kampen så vitner det om full resignasjon.

Synes ikke at det holder vann når Grayson "kritiserer" at laget med å kalle det urutinert, når han har flere rutinerte spillere som er fryst ut. Grayson blir for meg en mann i oppløsning..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DW

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #614 på: Februar 01, 2012, 09:51:01 »
I denne kampen ser vi prisen vi litt for ofte må betale for å ha en ung og urutinert forsvarsfirer. Med en snittalder på 21 år blir det fort for spinkelt bak der.

En forsvarsspiller kan ikke gjøre mange feil i løpet av en kamp. Er man spiss og bommer på 4 100%-sjanser, men putter to-tre mål så er man dagens helt. Er man stopper og gjør 15 gode inngripener, men driter seg ut en eller to ganger er man dagens skurk...

Manglende rutine gir seg dessverre ofte utslag i dårlige taktiske valg, og når man stiller med 3 unggutter i forsvaret slik vi gjorde i går, går sannsynligheten for defensiv kollaps rett i været. Både Thompson, Lees og White er spillere med gode individuelle ferdigheter, og sannsynligvis en strålende fremtid, men å gjøre som Grayson og spille med alle tre samtidig (og det er Graysons valg, ikke spillernes) er å regne som galskap, og å be om trøbbel.

Når man i tillegg stiller med en 20-åring og to 22-åringer på midtbanen, så skjønner man at det er MYE som KAN gå galt, og i går gjorde det det. Dette valget er også Graysons.

Man kan selvfølgelig kalle laget ungt og spennende. Det blir dessverre spennende på en slik måte at man gruer seg til neste kamp, da det ikke er spennede offensivt, men spennede defensivt, der man helst vil ha det trygt og komfortabelt.

Vi MÃ… få på plass en mix av unge spillere og rutinerte spillere, og ikke som i dag med en stor overvekt av unge spillere. Og det er Grayson , og kun Grayson sitt ansvar.

Grayson har jo handlet både ungt og gammelt, men evner jo ikke sette opp et lag som er enn periodevis slagkraftig. Når han heller ikke bytter ut noen i løpet av kampen så vitner det om full resignasjon.

Synes ikke at det holder vann når Grayson "kritiserer" at laget med å kalle det urutinert, når han har flere rutinerte spillere som er fryst ut. Grayson blir for meg en mann i oppløsning..

Kan ikke se at noen fra benken kunne gjort noen forskjell i går..men kan ta feil....

Cherry

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #615 på: Februar 01, 2012, 09:54:03 »
Benken ja.......kapittel for seg selv!
 

Leedsfan

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #616 på: Februar 01, 2012, 09:56:05 »
Tenker mer på at han kunne satt innpå Bruce, Brown og Pugh for å spare unggutta for pipekonserten når 90 minutter er spilt..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #617 på: Februar 01, 2012, 09:57:56 »
Han bør UANSETT foreta seg noe når man ligger under 1-2, 1-3 og 1-4!!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #618 på: Februar 01, 2012, 10:18:31 »
Skulle gjerne hatt en rapport fra en som så kampen i går, sitter med et lite inntrykk at vi ikke var så verst, i følge kampstatsene i hvertfall, og at Birmingham hadde en på topp som hadde dagen!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
The Future Is Bright,
The Future Is White!

RoarG

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #620 på: Februar 01, 2012, 10:19:55 »
Han bør UANSETT foreta seg noe når man ligger under 1-2, 1-3 og 1-4!!!
Dårlig selection, dårlig coaching. Må jo bli tap, da. En egenskap er å lære av sine feil. Jeg synes Grayson begår de samme tabbene gang etter gang. Våre beste resultater har kommet når vi har spilt en slags 4-5-1 formasjon. Hvorfor fortsetter ikke Grayson med den formasjonen, når han ser at det gir resultater?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #621 på: Februar 01, 2012, 10:23:11 »
Latterlig....
http://www.youtube.com/watch?v=ONsniivf8OE

Har jo sagt LENGE at vi mangler litt høyde i Leeds og det kunne man godt se når man må slite med en hodesterk mann på 200cm..... Helt tragiske mål, klarer man ikke hoppe like høyt så må man i hvertfall gå i kroppen på mannen....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #622 på: Februar 01, 2012, 10:27:22 »
Han bør UANSETT foreta seg noe når man ligger under 1-2, 1-3 og 1-4!!!
Dårlig selection, dårlig coaching. Må jo bli tap, da. En egenskap er å lære av sine feil. Jeg synes Grayson begår de samme tabbene gang etter gang. Våre beste resultater har kommet når vi har spilt en slags 4-5-1 formasjon. Hvorfor fortsetter ikke Grayson med den formasjonen, når han ser at det gir resultater?

Dette lurer jeg også på...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #623 på: Februar 01, 2012, 10:35:31 »
Han bør UANSETT foreta seg noe når man ligger under 1-2, 1-3 og 1-4!!!
Dårlig selection, dårlig coaching. Må jo bli tap, da. En egenskap er å lære av sine feil. Jeg synes Grayson begår de samme tabbene gang etter gang. Våre beste resultater har kommet når vi har spilt en slags 4-5-1 formasjon. Hvorfor fortsetter ikke Grayson med den formasjonen, når han ser at det gir resultater?

Dette lurer jeg også på...

Brown med Delph og Clayton foran seg.

Problemet er jo at Ross har putta for mange og Becchio har puttet for få. Ross kan ikke spille ensom spiss i 4-5-1....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rober


Dennis

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #625 på: Februar 01, 2012, 11:15:41 »
Latterlig....
http://www.youtube.com/watch?v=ONsniivf8OE

Noe av det verste jeg har sett! Laget kapitulerer fullstendig - IGJEN!

Se på pressaggressiviteten (eller mangelen derav) på Lees, White og Snoddy, samt markeringssvikt på Zigic.

Utrolig! Jeg er fullstendig enig i at trenerne må ta på seg skyld for manglende defensiv organisering, men duellspill handler om hodet til hver enkelt. Tøffheten, guts, innsats - alt slikt er mangelvare i dagens Leeds.

Hvorfor? Vi mangler ledertyper i spillerstallen. Vi har ingen kapteiner!
Marching on together!

RoarG

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #626 på: Februar 01, 2012, 13:01:33 »
Latterlig....
http://www.youtube.com/watch?v=ONsniivf8OE

Noe av det verste jeg har sett! Laget kapitulerer fullstendig - IGJEN!

Se på pressaggressiviteten (eller mangelen derav) på Lees, White og Snoddy, samt markeringssvikt på Zigic.

Utrolig! Jeg er fullstendig enig i at trenerne må ta på seg skyld for manglende defensiv organisering, men duellspill handler om hodet til hver enkelt. Tøffheten, guts, innsats - alt slikt er mangelvare i dagens Leeds.

Hvorfor? Vi mangler ledertyper i spillerstallen. Vi har ingen kapteiner!
O'Brien kunne ha vært en, men han har man frosset ut. Brown, med sin rutine kunne ha vært en, men han sitter på benken. Mangelen på lederskap på banen, avspeiler bare mangelen på lederskap i garderoben.
Det er også taust som i en østerskoloni på ER nå. Hvorfor er det ingen som står fram å sier noe om fadesen fra i går. Synes klubben er feig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #627 på: Februar 01, 2012, 13:16:21 »
Latterlig....
http://www.youtube.com/watch?v=ONsniivf8OE

Har jo sagt LENGE at vi mangler litt høyde i Leeds og det kunne man godt se når man må slite med en hodesterk mann på 200cm..... Helt tragiske mål, klarer man ikke hoppe like høyt så må man i hvertfall gå i kroppen på mannen....

Og/eller unngå innlegg fra kantene.
Jon R.

Sleivind

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #628 på: Februar 01, 2012, 13:51:20 »
Latterlig....
http://www.youtube.com/watch?v=ONsniivf8OE

Har jo sagt LENGE at vi mangler litt høyde i Leeds og det kunne man godt se når man må slite med en hodesterk mann på 200cm..... Helt tragiske mål, klarer man ikke hoppe like høyt så må man i hvertfall gå i kroppen på mannen....

Og/eller unngå innlegg fra kantene.


Problemet her er jo ikke bare å unngå innlegg fra kantene, og at vi mangler høyde. Hva med markeringene?  :o Horribelt forsvarsspill!  :-[

B_Ød

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #629 på: Februar 01, 2012, 13:54:02 »
Latterlig....
http://www.youtube.com/watch?v=ONsniivf8OE

Har jo sagt LENGE at vi mangler litt høyde i Leeds og det kunne man godt se når man må slite med en hodesterk mann på 200cm..... Helt tragiske mål, klarer man ikke hoppe like høyt så må man i hvertfall gå i kroppen på mannen....

Og/eller unngå innlegg fra kantene.
Som vår venn White fikk klar besjked om flere ganger i løpet av kampen igår..etter 1-1, skulle det egentlig ikke være nødvendig før var manager å si dette igjen...eller??
Ups & Ups!!