Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 331635 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #690 på: Februar 17, 2012, 12:43:13 »
Gi oss Mick McCarthy!!! 8)

Jeg håper også på Mick...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Totto

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #691 på: Februar 17, 2012, 13:03:12 »
Sitat fra Waccoe:

I can feel it- Colin in the air tonight...

Nynner med og satser på denne jeg  :)
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

samadhi

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #692 på: Februar 17, 2012, 14:10:33 »
Sitat fra Waccoe:

I can feel it- Colin in the air tonight...

Nynner med og satser på denne jeg  :)


Hvem er Colin? Har sett en del nevnt Colin, men aldri funnet ut hvem det er  ::)
marching on together,
derudaf forever...

Leedsulf

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #693 på: Februar 17, 2012, 14:17:27 »
Sitat fra Waccoe:

I can feel it- Colin in the air tonight...

Nynner med og satser på denne jeg  :)


Hvem er Colin? Har sett en del nevnt Colin, men aldri funnet ut hvem det er  ::)

Det er han her:


Following what Warnock believed to be a mistake by Poll which led to Arsenal scoring in the FA Cup semi-final in 2003. Poll later revealed he had invented the nickname "Colin Wanker" (an anagram of Neil Warnock) after the incident, due to the abuse he received from Warnock.

larss

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #694 på: Februar 17, 2012, 17:13:59 »
Dette er en parodi og det er noe riv ruskende galt når dette trekker ut.
Please give us Warnock tror det er typen vi trenger.

LarsS, som uansett gleder seg til å være på Elland Road mot West Ham
LarsS

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #695 på: Februar 17, 2012, 17:47:33 »
Føler med Lee Clark kan det fort bli litt likt som med Grayson , for lite erfaring , tynn CV.

Warnock og Mccarthy har erfaring og kvalitetene vi trenger!
Pontus ❤

Kickthemdown

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #696 på: Februar 17, 2012, 17:59:42 »
Hva faen skjer  ??? Dette er en skam !! Hvor blir det av manageren vår jævla møkkamenn !?!

Glenn K

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #697 på: Februar 17, 2012, 19:03:27 »
Verserer sterke rykter om at Neil Warnock er på vei... Oddsene nede i 1/3 nå!


Henning

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #698 på: Februar 17, 2012, 19:08:05 »
Redfearn har fått til og med kampen imåra, so enten sit den nye manageren på plass på tribuna imåra eller so kjeme det vel ei pressemelding etter kampen/helga?

Håpar mest på McCarthy av dei som er nemnd.

whitelocks

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #699 på: Februar 17, 2012, 19:20:40 »
Verserer sterke rykter om at Neil Warnock er på vei... Oddsene nede i 1/3 nå!


kilde?

Kickthemdown

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #700 på: Februar 17, 2012, 19:21:33 »
Verserer sterke rykter om at Neil Warnock er på vei... Oddsene nede i 1/3 nå!


Warnock in !!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #701 på: Februar 17, 2012, 19:24:05 »
La oss få en manager med "baller".

whitelocks

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #702 på: Februar 17, 2012, 19:37:42 »
er det ingen som har det ringeste peiling på hva som foregår akkurat nå, manager-messig? er ryktene alt vi har? ???

Glenn K

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #703 på: Februar 17, 2012, 19:48:50 »
Verserer sterke rykter om at Neil Warnock er på vei... Oddsene nede i 1/3 nå!


kilde?

Her ligger hvertfall oddsene http://www.skybet.com/betting/football/manager-specials/t10002896.html

Ryktene har bare spredd seg i løpet av dagen rund på internett, men er jo det det er.. rykter..

Tom S

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #704 på: Februar 17, 2012, 20:01:42 »
Blir det en av desse?

* Warnock
* McCarthy
* Lee
* Bruce

Alle er vel uten jobb for øyeblikket og trenger ikkje kjøpes fri.
COME ON LEEDS !!

Woody

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #705 på: Februar 17, 2012, 20:13:51 »
Blir det en av desse?

* Warnock
* McCarthy
* Lee
* Bruce

Alle er vel uten jobb for øyeblikket og trenger ikkje kjøpes fri.

Warnock&Bruce Lee?  :D
LIFE IS LEEDS

Tom S

COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #707 på: Februar 17, 2012, 20:37:02 »
Håper sterkt på Warnock av de vi kan få!

Kan være det er nevnt her alt, men flere journalister med fokus på Leeds mente det står mellom Neil Warnock og Steve Bruce.
Marching on together!

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #708 på: Februar 17, 2012, 20:46:21 »
Etter kampen i morgen håper jeg den nye manageren er ansatt. Er enormt skuffet over at han ikke er ansatt nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #709 på: Februar 17, 2012, 20:50:32 »
Håper sterkt på Warnock av de vi kan få!

Kan være det er nevnt her alt, men flere journalister med fokus på Leeds mente det står mellom Neil Warnock og Steve Bruce.

Dette er vanskelig å bedømme, men eg velger Warnock før Bruce, men det mest spennende navnet (av de som er nemt og er realistiske?) er Mick McCarthy syns eg.

Vi får sjå, rekner med ny manager vert annonsert når Redfearn har fått dei 4 kampene han vart lovd av Bates OUT.
COME ON LEEDS !!

HåvardK

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #710 på: Februar 17, 2012, 20:57:00 »
Jeg må innrømme at jeg ikke er særlig optimistisk på hvem vi EVENTUELT henter inn som ny manager. Kan ikke forstå at det er spesielt attraktivt å komme til Leeds under dagens styre, dessverre. Merker at jeg blir mer og mer fatalistisk i forhold til hvordan det går med klubben vår.

kongsmo

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #711 på: Februar 17, 2012, 20:59:23 »
Jeg må innrømme at jeg ikke er særlig optimistisk på hvem vi EVENTUELT henter inn som ny manager. Kan ikke forstå at det er spesielt attraktivt å komme til Leeds under dagens styre, dessverre. Merker at jeg blir mer og mer fatalistisk i forhold til hvordan det går med klubben vår.
+1
"SNIFFER"

Dennis

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #712 på: Februar 17, 2012, 21:26:48 »
Håper sterkt på Warnock av de vi kan få!

Kan være det er nevnt her alt, men flere journalister med fokus på Leeds mente det står mellom Neil Warnock og Steve Bruce.

Dette er vanskelig å bedømme, men eg velger Warnock før Bruce, men det mest spennende navnet (av de som er nemt og er realistiske?) er Mick McCarthy syns eg.

Vi får sjå, rekner med ny manager vert annonsert når Redfearn har fått dei 4 kampene han vart lovd av Bates OUT.

McCarthy hadde vært spennende, han har trent lag ut av denne divisjonen før, men etter Bates tirade mot journalisten som linket han, tviler jeg på at det er særlig aktuelt. I vanlige tilfeller kunne det vært tåkelegging, men i Bates' tilfelle er jeg ikke i tvil om at det han reelt ble forbanna på journalisten som VÃ…GET å gi (noen av) Leedsfansen håp om McCarthy.
Marching on together!

Per-Stian

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #713 på: Februar 17, 2012, 21:33:05 »
Eg vil gremme meg viss Warnock vert vår nye manager, men erkjenner at dette er "typen" (les: udregeleg drittsekk) vi treng. Eg skal døyve mitt personlege hat mot han viss han tek oss tilbake til toppen av engelsk fotball.

DenHviteYeboah

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #714 på: Februar 17, 2012, 22:57:16 »
Eg vil gremme meg viss Warnock vert vår nye manager, men erkjenner at dette er "typen" (les: udregeleg drittsekk) vi treng. Eg skal døyve mitt personlege hat mot han viss han tek oss tilbake til toppen av engelsk fotball.
Ryktes at Warnock er sett på TA idag.....
Folk må være kortsynte....herregud snart er det vel bare Messi som ikke er sett på TA ;D

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #715 på: Februar 18, 2012, 00:12:10 »
Eg vil gremme meg viss Warnock vert vår nye manager, men erkjenner at dette er "typen" (les: udregeleg drittsekk) vi treng. Eg skal døyve mitt personlege hat mot han viss han tek oss tilbake til toppen av engelsk fotball.
Ryktes at Warnock er sett på TA idag.....
Folk må være kortsynte....herregud snart er det vel bare Messi som ikke er sett på TA ;D

Kan stemme det, han møtte KB sammen med SH i Monaco på torsdag!

rogak

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #716 på: Februar 18, 2012, 00:15:28 »
MOT


Pheriox

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #718 på: Februar 18, 2012, 00:40:04 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4137886/Neil-Warnock-meets-Leeds-United-owner-Ken-Bates-in-Monaco.html

Se der ja, pensjonisttreff i Monaco.
Tror Warnock er det beste vi kan håpe på nå. Trenger en som kan riste litt i laget, og som vet hva som kreves.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Joensen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #719 på: Februar 18, 2012, 00:47:02 »
JA til Warnock :)