Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 331542 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #720 på: Februar 18, 2012, 00:59:08 »
Håper vi får inn Warnock som ny trener, Redfearn har vel plumpet ut noen ord som vel viser litt resignasjon over de siste kampene . Warnock kan filleriste disse spillerene våre som spiller langt under pari om dagen .Sist sett i Monaco med KB på en trivelig kafe, håper Warnock har noen skikkelige krav å komme med mot KB. Arbeidsro, penger , en som spillerene virkelig respekterer! 

Hallgi

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #721 på: Februar 18, 2012, 02:07:29 »
Bra å sjå at det skjer noko på manager-fronten no forhåpentligvis. Det trengs ein ny giv og ein ny kurs, Warnock har ein imponerandes opprykks-CV så får nesten håpe at Bates får han med, denne gangen..
ALAW (& I am the pirate amongst us)

DenHviteYeboah

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #722 på: Februar 18, 2012, 07:10:27 »
Håper vi får inn Warnock som ny trener, Redfearn har vel plumpet ut noen ord som vel viser litt resignasjon over de siste kampene . Warnock kan filleriste disse spillerene våre som spiller langt under pari om dagen .Sist sett i Monaco med KB på en trivelig kafe, håper Warnock har noen skikkelige krav å komme med mot KB. Arbeidsro, penger , en som spillerene virkelig respekterer! 
Enig!Warnock blir bra!

Gufrias

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #723 på: Februar 18, 2012, 07:43:19 »
Håper vi får inn Warnock som ny trener, Redfearn har vel plumpet ut noen ord som vel viser litt resignasjon over de siste kampene . Warnock kan filleriste disse spillerene våre som spiller langt under pari om dagen .Sist sett i Monaco med KB på en trivelig kafe, håper Warnock har noen skikkelige krav å komme med mot KB. Arbeidsro, penger , en som spillerene virkelig respekterer! 
Snakker vi om penger til lån, eller penger til sommeren?

Jeg er fortsatt usikker på om jeg vil ha Warnock. Føler liksom at det er en kortsiktig løsning, for å få playoff i år... og så trenger vi en annen fra juli. Warnock har jo ikke akkurat noen imponerende PL-cv, og det virker som han sliter på omgivelsene.
Hekta på Leeds siden 1974

Hobben

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #724 på: Februar 18, 2012, 08:41:31 »
Ser ut for att det bare er å ønske Warnock velkommen.. Dridsekk men er det noen som kan føre oss opp er det han
Rogaland Whites


Glenn K

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #726 på: Februar 18, 2012, 10:26:09 »
Tror det blir positivt for klubben med Warnock inn døren nå. Syv opprykk som manager og to av dem til Premier League er nok ikke tilfeldig, så jeg gleder meg til å se ham styre skuten mot der vi hører hjemme!

DW

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #727 på: Februar 18, 2012, 10:47:20 »
Ser ut for att det bare er å ønske Warnock velkommen.. Dridsekk men er det noen som kan føre oss opp er det han

Drittsekker er jo også sekker men tror det blir bra..

sveifors

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #728 på: Februar 18, 2012, 11:08:20 »
Må innrømme at jeg er skeptisk til Warnock, men det klubben trenger nå er at det utnevnes en leder.

På godt og ondt har vel Warnock lederegenskaper, skjønt fotballmessig vet jeg ikke. Tror nok at Warnock kan få bedre overganger for pengene enn Grayson. Grayson var dyktig på mange plan, men i overgangsvinduer var han ei kløne.

Utnevnes Warnock så stiller jeg meg bak under tvil
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

lojosang

Sv: Re: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #729 på: Februar 18, 2012, 11:12:33 »
Det kan umulig bli verre enn Wise, men det blir ikke flaggdag i det Jøsangske hjem den dagen Warnock ansettes. Men får han oss opp skal jeg være med å spleise på statue av ham.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Andersen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #730 på: Februar 18, 2012, 11:19:30 »
Warnock kan filleriste spillergruppa litt! når jeg tenker penger så tenker jeg grunker til nye spillere til sommeren, han kan da hive ut alt daukjøttet i har i troppen, 

kendo

Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #731 på: April 07, 2014, 10:01:32 »
Mitt tips er Gianfranco Zola.
 

Diof

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #732 på: April 07, 2014, 10:03:32 »
Alex Ferguson  ;D

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #733 på: April 07, 2014, 10:22:03 »
Mitt tips er Gianfranco Zola.

Det ryktes at han har mottatt lønn fra Cellino siden februar...og at han skal inn i Leeds umiddelbart etter at takeoveren er completed...

Det er i så fall I DAG...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Sydhagen

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #734 på: April 07, 2014, 10:35:39 »
Mitt tips er Gianfranco Zola.

Det ryktes at han har mottatt lønn fra Cellino siden februar...og at han skal inn i Leeds umiddelbart etter at takeoveren er completed...

Det er i så fall I DAG...

Den blir vel formelt sett ikke klar før på torsdag viss jeg har forstått det rett.
Da skal FL ha møte og sannsynligvis godkjenne det hele.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #735 på: April 07, 2014, 10:44:06 »
Det er vel veldig sannsynlig at vi vil få vår første ikke-britiske / ikke-irske manager gjennom tidene? Har vi hatt noen utenfor de britiske øyer før (inkl. Irland)?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #736 på: April 07, 2014, 10:55:44 »
Zola???....
...da kommer jubelen til å stå i taket ja...han har jo hanket inn hele 6 poeng mer enn sittende manager. Kan bare anta at han har hatt hakket bedre arbeidsforhold også.
Dette kan da vel ikke dere forum-medlemmer mene er all verden?
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #737 på: April 07, 2014, 10:57:36 »
Zola???....
...da kommer jubelen til å stå i taket ja...han har jo hanket inn hele 6 poeng mer enn sittende manager. Kan bare anta at han har hatt hakket bedre arbeidsforhold også.
Dette kan da vel ikke dere forum-medlemmer mene er all verden?

Personlig mener jeg "alt" er bedre enn det vi nå har.
 

B_Ød

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #738 på: April 07, 2014, 11:01:12 »
Zola???....
...da kommer jubelen til å stå i taket ja...han har jo hanket inn hele 6 poeng mer enn sittende manager. Kan bare anta at han har hatt hakket bedre arbeidsforhold også.
Dette kan da vel ikke dere forum-medlemmer mene er all verden?

Personlig mener jeg "alt" er bedre enn det vi nå har.

ikke overraskende det Kato  ;)...jeg tillater meg å være uenig.
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #739 på: April 07, 2014, 11:01:50 »
Zola???....
...da kommer jubelen til å stå i taket ja...han har jo hanket inn hele 6 poeng mer enn sittende manager. Kan bare anta at han har hatt hakket bedre arbeidsforhold også.
Dette kan da vel ikke dere forum-medlemmer mene er all verden?

Jeg ønsker ikke Zola men  han har nærmest legendestatus i Cagliari. Tipper Cellino er keen på å hente han...

Blir verken jubel eller champis herfra, dog tror jeg det er et bedre valg enn Festa...
Jon R.

Sydhagen

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #740 på: April 07, 2014, 11:02:27 »
Zola???....
...da kommer jubelen til å stå i taket ja...han har jo hanket inn hele 6 poeng mer enn sittende manager. Kan bare anta at han har hatt hakket bedre arbeidsforhold også.
Dette kan da vel ikke dere forum-medlemmer mene er all verden?

Zola er vel arbeidsledig etter at han trakk seg fra Watford før jul.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

nord

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #741 på: April 07, 2014, 11:07:55 »
Gætter på Laudrup  ;D
 

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #742 på: April 07, 2014, 11:08:19 »
Zola???....
...da kommer jubelen til å stå i taket ja...han har jo hanket inn hele 6 poeng mer enn sittende manager. Kan bare anta at han har hatt hakket bedre arbeidsforhold også.
Dette kan da vel ikke dere forum-medlemmer mene er all verden?

Snakk om enkel tankegang og fremstilling!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #744 på: April 07, 2014, 11:10:55 »
Zola???....
...da kommer jubelen til å stå i taket ja...han har jo hanket inn hele 6 poeng mer enn sittende manager. Kan bare anta at han har hatt hakket bedre arbeidsforhold også.
Dette kan da vel ikke dere forum-medlemmer mene er all verden?

Zola er vel arbeidsledig etter at han trakk seg fra Watford før jul.

aha, da har jeg slurvet i info-søket mitt.
Arbeidsledig altså....javel..de beste er vel gjerne det  ::)
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #745 på: April 07, 2014, 11:14:43 »
Zola???....
...da kommer jubelen til å stå i taket ja...han har jo hanket inn hele 6 poeng mer enn sittende manager. Kan bare anta at han har hatt hakket bedre arbeidsforhold også.
Dette kan da vel ikke dere forum-medlemmer mene er all verden?

Zola er vel arbeidsledig etter at han trakk seg fra Watford før jul.

In his first season, Zola led Watford to 3rd place and a play-off position, which then saw them progress to the final at Wembley. There, they lost 1-0 to 5th place side Crystal Palace after extra-time.[29]

On 16 December 2013, Zola resigned as Watford manager.[30] At the time of his resignation, Watford were 13th in the league, had not won since October 2013 and had lost their last five home games.[31]

http://en.wikipedia.org/wiki/Gianfranco_Zola
Jon R.

nord

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #746 på: April 07, 2014, 11:16:17 »
GordonZola ;-)
 

B_Ød

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #747 på: April 07, 2014, 11:18:53 »
Zola???....
...da kommer jubelen til å stå i taket ja...han har jo hanket inn hele 6 poeng mer enn sittende manager. Kan bare anta at han har hatt hakket bedre arbeidsforhold også.
Dette kan da vel ikke dere forum-medlemmer mene er all verden?

Zola er vel arbeidsledig etter at han trakk seg fra Watford før jul.

In his first season, Zola led Watford to 3rd place and a play-off position, which then saw them progress to the final at Wembley. There, they lost 1-0 to 5th place side Crystal Palace after extra-time.[29]

On 16 December 2013, Zola resigned as Watford manager.[30] At the time of his resignation, Watford were 13th in the league, had not won since October 2013 and had lost their last five home games.[31]

http://en.wikipedia.org/wiki/Gianfranco_Zola

takker Jon..et bedre søk enn mitt  :D

Selv om resultatet av ditt ikke gjorde meg mer keen på Zola, men kanskje det at han trekker seg selv er et pluss.?
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #748 på: April 07, 2014, 11:20:28 »
Tar gjerne i mot Gianfranco i Leeds, jeg ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #749 på: April 07, 2014, 11:55:44 »
Phil Hay‏@PhilHayYEP·1 t
@DuckerTheTimes @Ole1985 I don't know if this is true but someone told me a while back that Cellino and Zola are not on the best of terms


 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973