Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 331416 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

AndyMathie

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #780 på: April 09, 2014, 14:21:13 »
M. Allegri er min kanditat: http://no.wikipedia.org/wiki/Massimiliano_Allegri

Har samarbeidet tidligere med Cellino å ble da årets manager når de samarbeidet. Det er uten tvil den beste kanditaten som er mulig å få til denne jobben. Hadde blitt helt i 100 om vi hadde fått denne mannen på plass. Han hadde også kunne fått store navn inn portene på Elland Road. Da hadde de ikke vært så usannsynlig å få på plass noen verdens stjerner som Victor Ibarbo eller nye Kaka som heter Adryan ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #781 på: April 09, 2014, 14:27:46 »
Inntil videre burde Naylor ta over og la de som er villig til å løpe distansen ut få spille..

Gibbs....

Gibbs?? Han er jo i tospann med McD nå, mer av det samme!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #782 på: April 09, 2014, 14:29:04 »
Inntil videre burde Naylor ta over og la de som er villig til å løpe distansen ut få spille..

Gibbs....

Gibbs?? Han er jo i tospann med McD nå, mer av det samme!

Helt hjelpeløst med Gibbs.
 

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #783 på: April 09, 2014, 14:37:44 »
M. Allegri er min kanditat: http://no.wikipedia.org/wiki/Massimiliano_Allegri

Har samarbeidet tidligere med Cellino å ble da årets manager når de samarbeidet. Det er uten tvil den beste kanditaten som er mulig å få til denne jobben. Hadde blitt helt i 100 om vi hadde fått denne mannen på plass. Han hadde også kunne fått store navn inn portene på Elland Road. Da hadde de ikke vært så usannsynlig å få på plass noen verdens stjerner som Victor Ibarbo eller nye Kaka som heter Adryan ;-)
Helt enig!
Dette hadde vært rett mann for oss!
Nå er jeg drittlei dårlige britiske managere og spillere >:(
Og kanskje vi kunne slutte med denne bytteleken med britiske spillere i championship? fører i hvert fall ikke oss fremover, siden vi har hatt managere uten transfernese siden O`Leary ;)

AndyMathie

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #784 på: April 09, 2014, 15:01:02 »
M. Allegri er min kanditat: http://no.wikipedia.org/wiki/Massimiliano_Allegri

Har samarbeidet tidligere med Cellino å ble da årets manager når de samarbeidet. Det er uten tvil den beste kanditaten som er mulig å få til denne jobben. Hadde blitt helt i 100 om vi hadde fått denne mannen på plass. Han hadde også kunne fått store navn inn portene på Elland Road. Da hadde de ikke vært så usannsynlig å få på plass noen verdens stjerner som Victor Ibarbo eller nye Kaka som heter Adryan ;-)
Helt enig!
Dette hadde vært rett mann for oss!
Nå er jeg drittlei dårlige britiske managere og spillere >:(
Og kanskje vi kunne slutte med denne bytteleken med britiske spillere i championship? fører i hvert fall ikke oss fremover, siden vi har hatt managere uten transfernese siden O`Leary ;)


Vi trenger ingen managere med transfernese nu, vi har heldigvis en eier som skjønner seg såpass på fotball at han står for spillerkjøp framover og det er like greit. Da slipper vi sånne flopper som Murphy og Stewart!
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #785 på: April 09, 2014, 16:10:10 »
Inntil videre burde Naylor ta over og la de som er villig til å løpe distansen ut få spille..

Gibbs....

Gibbs?? Han er jo i tospann med McD nå, mer av det samme!

Helt hjelpeløst med Gibbs.

Nå må dere nesten bestemme dere. BMD fikk ikke æren for 5-1 mot Hudds fordi han ikke ledet laget fra sidelinjen. En logisk slutning må da være at det var Gibbs ledelse som gjorde utslaget.

100 % record, ikke gæærnt det...
Jon R.

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #786 på: April 09, 2014, 16:23:39 »
Inntil videre burde Naylor ta over og la de som er villig til å løpe distansen ut få spille..

Gibbs....

Gibbs?? Han er jo i tospann med McD nå, mer av det samme!

Helt hjelpeløst med Gibbs.

Nå må dere nesten bestemme dere. BMD fikk ikke æren for 5-1 mot Hudds fordi han ikke ledet laget fra sidelinjen. En logisk slutning må da være at det var Gibbs ledelse som gjorde utslaget.

100 % record, ikke gæærnt det...

I en kamp det sies at vi hadde flaks at vi ikke lå under med 2-3-4 til pause, et blaff av en kamp!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #787 på: April 09, 2014, 16:24:08 »
Inntil videre burde Naylor ta over og la de som er villig til å løpe distansen ut få spille..

Gibbs....

Gibbs?? Han er jo i tospann med McD nå, mer av det samme!

Helt hjelpeløst med Gibbs.

Helt hinsides..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #788 på: April 09, 2014, 16:30:38 »
Laudrup hadde vært ball....... ;)
 

TK20

Hvem blir ny manager?
« Svar #789 på: April 09, 2014, 17:46:06 »
Alle andre enn Tim Sherwood!

Kato

 

Jon R

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #791 på: April 10, 2014, 20:00:55 »
Inntil videre burde Naylor ta over og la de som er villig til å løpe distansen ut få spille..

Gibbs....

Gibbs?? Han er jo i tospann med McD nå, mer av det samme!

Helt hjelpeløst med Gibbs.

Helt hinsides..:)

Mens Naylor er en opplagt bedre caretaker? *LOL*
Jon R.

Annesj

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #792 på: April 10, 2014, 21:11:27 »
Tar han noen poeng fremover nå sitter han også til neste sesong tror jeg
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #793 på: April 18, 2014, 15:06:09 »

Sydhagen

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #794 på: April 18, 2014, 15:09:54 »
Spurs har avvist at Allegri er en kandidat. Et rykte skapt av agenten hans.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lowfields

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #795 på: April 21, 2014, 16:39:53 »
David Moyes er manager i august...... ;)
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #796 på: April 21, 2014, 16:46:39 »
David Moyes er manager i august...... ;)

Får vel pepper nå. Men ikke det dummeste valget når man ser på hva han gjorde med Everton, og hva han gjorde for Engelsk fotball med Manu

lowfields

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #797 på: April 21, 2014, 16:52:21 »
Oddsen begynner vel allerede å bli ganske lav for at han tar over jobben i Newcastle, tipper jeg...
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #798 på: April 21, 2014, 18:36:21 »
David Moyes er manager i august...... ;)

Syntes ikke det hørtes så dumt ut.

Eriksen55

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #799 på: April 21, 2014, 18:50:27 »
Jeg tar hva som helst, bare den dritten vi har nå blir borte!!

SOL

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #800 på: April 21, 2014, 19:13:51 »
Moyes er ok!
 

auren

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #801 på: April 21, 2014, 20:12:25 »
Nei takk til Moyes. Har gjort det OK i en "liten" klubb, men katastrofalt dårlig i en klubb med mye oppmerksomhet. Tror ikke han har det som skal til for å føre opp Leeds dessverre...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #802 på: April 21, 2014, 20:19:17 »
Ett fett hvem som kommer inn, så lenge den som sitter der forsvinner ut.
 

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #803 på: April 21, 2014, 21:00:18 »
På radioen i dag utdypet Eddie Gray at et virkelig godt lag bygges bakfra, med et meget godt forsvar!


Jeg mener at de på gå lengre enn det og starte med mannen BAK MÃ…L: Brian McDermott!


 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Diof

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #804 på: April 21, 2014, 21:11:39 »
M. Allegri er min kanditat: http://no.wikipedia.org/wiki/Massimiliano_Allegri

Har samarbeidet tidligere med Cellino å ble da årets manager når de samarbeidet. Det er uten tvil den beste kanditaten som er mulig å få til denne jobben. Hadde blitt helt i 100 om vi hadde fått denne mannen på plass. Han hadde også kunne fått store navn inn portene på Elland Road. Da hadde de ikke vært så usannsynlig å få på plass noen verdens stjerner som Victor Ibarbo eller nye Kaka som heter Adryan ;-)
Helt enig!
Dette hadde vært rett mann for oss!
Nå er jeg drittlei dårlige britiske managere og spillere >:(
Og kanskje vi kunne slutte med denne bytteleken med britiske spillere i championship? fører i hvert fall ikke oss fremover, siden vi har hatt managere uten transfernese siden O`Leary ;)

Skal korrigere dæ litt: æ men vi ikke har hadt en manager med taktiske kunnskaper og transfernese sia Georg Graham... Og d bynner å bli veldig lenge siden... O'leary kjøpte stortsett spillera som hadde gjort d bra på spillerbørsan i blader som SHOOT og MATCH... Graham dreiv faktisk med endel scouting...

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #805 på: April 22, 2014, 09:38:49 »
Et godt lag bygges bakfra.....ja, BmD har ihvertfall ikke forstått at det er gunstig med et forsvar. En grusom sesong med pr i dag 21 tapte fotballkamper og et forsvar som er kriminelt dårlig. Stakkars gutter, BmD har egentlig ødelagt dem og de burde saksøke ham for å har torpedert karrieremulighetene til flere av dem. De fremstår som klønete, trege og taktisk på apenivå, når de følger BmD sitt system. Stakkars folk!!

....og etter hvert forbanna tap, kommer en tam forklaring fra BmD......kom deg vekk!!!!

Hvem som helst kan ta over!!
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #806 på: April 22, 2014, 09:58:15 »
Nei takk til Moyes. Har gjort det OK i en "liten" klubb, men katastrofalt dårlig i en klubb med mye oppmerksomhet. Tror ikke han har det som skal til for å føre opp Leeds dessverre...

auren

Det er jaggu meg skrevet mye dumt på dette forum, og jeg selv står sikkert bak halvparten av det, men dette må være ny rekord.  :o
- Leif Olav

GeirO

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #807 på: April 22, 2014, 10:46:28 »
Nei takk til Moyes. Har gjort det OK i en "liten" klubb, men katastrofalt dårlig i en klubb med mye oppmerksomhet. Tror ikke han har det som skal til for å føre opp Leeds dessverre...

auren

Det er jaggu meg skrevet mye dumt på dette forum, og jeg selv står sikkert bak halvparten av det, men dette må være ny rekord.  :o

Tror vi slår fast at Everton har en bedre rating i fotballfamilien enn vårt Leeds for tiden, ja...
MOT

Furu

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #808 på: April 22, 2014, 11:28:21 »
Ser at utmattelsen har gått ut over hjernevindingene hos enkelte: Det er IKKE det samme hvem vi får, bare BmD blir borte.
Nå må vi få tak i en manager med litt klasse og kapasitet, ellers så står vi i samme suppa om et år igjen.

Skiftet bør komme NÃ…, slik at det blir den NYE som foretar sommerens utskiftinger og ikke BmD. Akkurat nå kunne vi foretatt et skifte stille og rolig i ly av Moyes' avgang!

Ser på NewsNow at BmD er i gang med å planlegge utskiftingene.

Diof

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #809 på: April 22, 2014, 11:44:55 »
Helt enig... Kan ikke sparke bare for å sparke...