Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 336225 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir fra Grimstad

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #240 på: Februar 02, 2012, 18:42:49 »
Vi må satse på Lee Clarke :)
revie

newsome

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #241 på: Februar 02, 2012, 18:45:01 »
Leeds United 365@LeedsUtd365Reply
Retweet

Favorite
· Open

RT @TSSLUFC "William Hill have slashed odds on Lee Clark to evens. Starting to look like clear favourite. #LUFC #HTAFC"


Ser ut som Bates går for Lee Clark

DenHviteYeboah

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #242 på: Februar 02, 2012, 18:53:28 »
MK Dons sin sjef, Karl Robinson, forøvrig også den yngste manageren i Football League er linket.

Vet lite om ham... Noen som har noen tanker?
Personlig er jeg mer interessert i en som har vært i gamet en stund og med mer erfaring.

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7475268/
næææææææææææ,skeptisk....

Svend Anders

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #243 på: Februar 02, 2012, 18:57:03 »
Og hvem blir dette? Svennis?

Venter i spenning! MOT

Jeg kan i alle fall si at Ken ikke har ringt meg om jobben. Ennå.

SA

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #244 på: Februar 02, 2012, 19:01:54 »
Vi må satse på Lee Clarke :)

Tror faktisk det kan være smart ja :)

Sydhagen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #245 på: Februar 02, 2012, 19:11:10 »
Jeg har en god cv på Football Manager 2012 med Leeds. Har tatt de til PL og etablert meg i toppen. Har endatil spyttet ut 300 mill på Neymar.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #246 på: Februar 02, 2012, 19:17:59 »
Vi må få inn en som kan organisering, og som får inn en entusiastisk spillestill. Han har i utgangspunktet en stor stall, og bør kunne greie å sette opp en slagkraftig enhet med dem. Han må være tydelig overfor spillerne hva han forventer av dem, og han må behandle alle rettferdig. Utfrysing av spillere må ikke forekomme. Er en spiller ikke god nok, eller yter nok, må manageren si det i klartekst, men med medfølelse.

Klubbens nye manager utenfor klubben må hentes utenfra. Han kan se på spillergruppa med nye, friske øyne. Spillerne vil måtte vise at de duger for den nye mannen. Tidligere meritter slettes. Alle begynner på 0. Alle har like stor sjanse til å få spille.

Redfearn gjør tydeligvis en utmerket jobb med de unge spillerne, og jeg synes at han skal få fortsette med å utvikle talenter for klubben. Ikke fjern mannen fra den jobben han skjøtter så bra!

Spillere som ikke yter 100% har en tendens å senke andre ned på sitt nivå. Slike må bort ASAP. Løs dem fra kontraktene umiddelbart. Det får så være at klubben må betale kompensasjon. Det vil lønne seg i det lange løp å ha en godt drillet spillergruppe fremfor å fø på daukjøtt.

Stallen bør ikke inneholde flere enn 22 spillere. Blir viktige spillere skadd, eller solgt, må han kunne finne en like god erstatter på enten lån eller ved kjøp. Ã… bruke transfervinduene til å låne en mengde backup-spillere er bare bortkastet.

Lån må som hovedregel ikke forekomme. Her må styret være mye mer restriktive enn hva de har vært til nå. Unntaket er lån som går over hele sesongen. En slik spiller er tydeligvis tiltenkt en viktig rolle i laget (eks. Doyle fra Coventry 2009/2010). Et annet unntak er kortidslån for å dekke opp for akutte skader (f.eks. på keepere). Disse lånene må avsluttes så snart den skadde spilleren er tilbake i trening.

Leeds bør ha som politikk å la minst 1, helst 2, spillere fra juniorlaget bli tatt opp i stallen foran hver sesong, gjerne som backup-spillere, fremfor å hente slike utenfor klubbens rekker. Disse må få sjansen før han signerer nok en backup-spiller på lån.

Tenk om verden hadde vært så enkel som dette.
 

pale

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #247 på: Februar 02, 2012, 19:28:19 »
Vet jo lite om Clarke, men av navnene fra lista
fra bettingselskapene er han det beste, realistiske alternativet.
Gjort mye bra i huddersfield og vi kan håpe han får med seg Jordan Rhodes til sommeren.

ØBS

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #248 på: Februar 02, 2012, 19:57:50 »
Jeg synes Warnock virker mest lovende, litt sånn "gull-av-gråstein" fyr.

Flere som er at den oppfatning ser jeg...
LUSCOS-hilsen
ØBS

B_Ød

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #249 på: Februar 02, 2012, 20:00:25 »
Slakkere linje og slakkere linje. Først må jo den nye mannen ordne opp i det defensive rotet som har fått herje i klubben en stund. Kalles å konsolidere stillingen. kan han rykke frem på offensiven. Han starter jo tross alt ikke med blanke ark, men arver "rasket" Grayson har signert. Det er fint hvis han får oss opp på PO-plass, men vi må nok belage oss på å stoppe fallet. Det var en lykke for Grayson å få fyken nå, og ikke når klubben lå blant bottom 6 mot slutten. Det hadde ødelagt ettermælet hans, det. Bates viste i grunnen stor generøsitet og barmhjertighet når han lot Grayson gå nå.
kan ikke kommentere dette.
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #250 på: Februar 02, 2012, 20:01:01 »
Realistisk. Vi kan vel ikke kreve av en ny mann at han skal greie på 3mnd det forgjengeren ikke greide på 2 sesonger. Han kommer tross alt til et helt nytt miljø, og det vil ta tid å sette seg inn i både klubben og spillermateriellet. Han skal få sommeren på seg til å sette sitt preg på laget. I 2013 må vi opp, ellers må han også gå.
Selvfølgelig må vi kunne kreve det..hva er vitsen ellers?? Nytt miljø..jojo, men han skal være manager for en fotballklubb..noe han forhåpentligvis allerede er og kan.
Burde være overkommelig det?
Får vi en mann med de egenskaper det etterlyses her, bør første 11er være klar etter første trening med gutta.
Fikk forståelsen av at det var fremdeles 18 kamper igjen, og at det var opprykk man siktet mot, kan vel ikke legge oss på slakkere linje enn klubben her inne?
øøøøø ta en pause
:o

ollan
?
Ups & Ups!!

peder

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #251 på: Februar 02, 2012, 20:07:23 »
Vet ikke mye om Lee Clark men mener å huske at han signerte ny kontakt rett før sesong start, så billig blir han nok ikke (Og slik jeg har opplevd penge bruken til Leeds/Bates er de nok ikke villig til å betale de store summene).
Han har vel bruk en god del penger han også og for meg virker han litt for lik SG.

Skulle ikke forundre meg om Neil Redfearn blir permanent manager med seier og god lag innsats mot Bristol City.

sveifors

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #252 på: Februar 02, 2012, 20:19:13 »
Så på LUTV ikveld i we are Leeds, så intervjuer de skipper Lonergan og han sier at de har hatt en "tactical training session" idag med Redfern.

Noe de ikke tydeligvis ikke har hatt på lenge. Neil Redfern har sett alle hjemmekamper og har tydligvis meninger om hva som har manglet.

Reagerte litt på James Varley sa at det var god stemning blant spillerne og "the players that were frozen out under Grayson was back  in good mood. Det har tydelig vært dårlig stemning enkelte plasser
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Kato

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #253 på: Februar 02, 2012, 20:27:34 »
Blir nok ikke brukt store penger under denne ansettelsen. Tipper Redfearn er førstevalget. Warnock garantert for dyr. Henter vi utenfra, tror jeg det blir en manager i L1 eller L2. 
 

Andersen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #254 på: Februar 02, 2012, 20:38:49 »
Redfaern ? Hvis han ramser opp en god del seire fremover , og ny manager ikke er funnet la ham styre laget frem til sommeren .Han sier han har gjort seg noen tanker ang laget har spilt på , hvis han har egne tanker om dette ig ikke sagt noe til SG i de siste kampene har han kanskje funnet en formel på det forsvarsmessige ? KB sparer vel noen grunker hvis Redfaern gjør susen som manager.

Andersen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #255 på: Februar 02, 2012, 20:41:40 »
Friskt blod kan noen ganger gjøre susen!

Mats-

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #256 på: Februar 02, 2012, 20:47:51 »
Redfaern ? Hvis han ramser opp en god del seire fremover , og ny manager ikke er funnet la ham styre laget frem til sommeren .Han sier han har gjort seg noen tanker ang laget har spilt på , hvis han har egne tanker om dette ig ikke sagt noe til SG i de siste kampene har han kanskje funnet en formel på det forsvarsmessige ? KB sparer vel noen grunker hvis Redfaern gjør susen som manager.

Ikke nøye, alt annet en Warnock.

lojosang

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #257 på: Februar 02, 2012, 20:49:21 »
KB er vell inne på Skybet sine sider og ser hvor han skal sette innsatsen, for å få mest muligt gevinst..... uff da blir det Wise... ;)
;D

Da blir jeg nødt til å kjøpe en stor fisk samt flybillett til Monaco.  >:(
Tenk fish slapping dance.
- Leif Olav

Frode

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #258 på: Februar 02, 2012, 20:59:33 »
Nå sier ryktene Alan Shearer (!) Må være tull og tøv vel?
 

Kato

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #259 på: Februar 02, 2012, 21:00:06 »
Nå sier ryktene Alan Shearer (!) Må være tull og tøv vel?

Kilde?
 

Frode

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #260 på: Februar 02, 2012, 21:02:04 »
Nå sier ryktene Alan Shearer (!) Må være tull og tøv vel?

Kilde?

Footballfriendsonline.com
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #261 på: Februar 02, 2012, 21:12:27 »
Tipper Redfearn blir sittende til sommeren.

SveinArve

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #262 på: Februar 02, 2012, 21:47:27 »
Hvilke spillere tror dere Varley meinte når han sa at de var "froozen out"?
Bruce? Bromby? Sam? Nunez? Paynter?

Eller kanskje Rachubka?  ;D
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #263 på: Februar 02, 2012, 21:49:39 »
Paul Ince er visst lysten på jobben, har ikke mye tro på han, har vel ikke akkurat vært en stor suksess som manager han?

Giske

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #264 på: Februar 02, 2012, 21:59:19 »
Paul Ince faktisk!!!! Jeg døøøøøøøør hvis han blir ny manager!!!! Jeg dør!!!!!    >:(

ØBS

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #265 på: Februar 02, 2012, 22:02:34 »
Måtte Gud forby at Paul Ince blir ny manager...  Det går bare ikke, og blir katastrofe...
LUSCOS-hilsen
ØBS

asLeeds

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #266 på: Februar 02, 2012, 22:12:22 »
Ince?..NOT!!   NOT!!
DALHEIM WHITES

Ian Baird

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #267 på: Februar 02, 2012, 22:30:26 »
Jeg synes Warnock virker mest lovende, litt sånn "gull-av-gråstein" fyr.

Flere som er at den oppfatning ser jeg...

ja, ikke umulig - faktisk!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

GeirO

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #268 på: Februar 02, 2012, 22:34:03 »
Warnock blir vel en ny Clough. Begge liker/likte Leeds like lite. Ser ikke poenget med å gjøre samme 44-dagers-tabben på nytt.....
MOT

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #269 på: Februar 02, 2012, 22:51:01 »
Det billigste alternativet er nok Redfearn. Mange andre er også gratis, men de vil vel ha høyere lønn? Blir ikke imponerte av CVen hans, men han kjenner klubben. Njaaa....
Ince? Bare hvis de andre klubbene sparker sine managere, og ansetter Hotel Paradise-deltakere. Ellers ikke.
Clark? Stort pengebruk, ingen resultater. Låter kjent. Nei, takk.
Warnock? Bort med kosen det var under SG, altså. Hmmm...ingen dum tanke. Hvis vi ikke får Mourinho, går jeg for Warnock.

....Bates går sikkert for Souness :D.

Vilt innfall: Vi får Kevin Keegan :o!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020